Vraagje instap Psp bnp paribas fortis
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Vraagje instap Psp bnp paribas fortis
Beste, Ik ga bij men herziening ga ik pensioensparen doen. Dit is bij Bnp paribas fortis. Ik ben nu 34 jaar.
Wat kunnen jullie mij aanraden. Fondsen beter of gewoon een spaarverzekering nemen ? Ik ben hier een leek in en zou graag julie gedacht eens weten met details. Dank jullie voor je hulp
Wat kunnen jullie mij aanraden. Fondsen beter of gewoon een spaarverzekering nemen ? Ik ben hier een leek in en zou graag julie gedacht eens weten met details. Dank jullie voor je hulp
Re: Vraagje instap Psp bnp paribas fortis
https://www.spaargids.be/sparen/algemee ... ering.html
Persoonlijk geen voorstander van beide, wegens te hoge instap - uitstap - beheerskosten en wat al meer.
Alleen de bank wordt er beter van,ten koste van je rendement of je kapitaal.
Persoonlijk geen voorstander van beide, wegens te hoge instap - uitstap - beheerskosten en wat al meer.
Alleen de bank wordt er beter van,ten koste van je rendement of je kapitaal.
Laatst gewijzigd door ludo op 15 mei 2019, 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Wat raad je dan aan ?ludo schreef: ↑15 mei 2019, 15:57 https://www.spaargids.be/sparen/algemee ... ering.html
Alleen de bank wordt er beter van.
Als je nog zo jong bent, heb je nog 30 jaar te gaan.
Niet twijfelen, en fondsen nemen.
Niet twijfelen, en fondsen nemen.
Een pensioenspaarfonds is een beleggingsfonds: het belegt jouw geld in aandelen en obligaties.
Het rendement van jouw spaarcenten is dus volledig afhankelijk van de beurs. Je begint met 1000 euro, en je loopt het risico met (bijna) niets te eindigen. Intussen betaal je wel kosten allerhande.