Klimaathysterie
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Klimaathysterie
PinkPanther1970 schreef: ↑3 mei 2019, 12:35 Iemand toegang tot de oorspronkelijke paragraaf in het Zweeds?
Haha, ja er was nogal paniek in de klimaatkerk. Dat dan net de patroonheilige van de klimaathysterici (in casu de VRT) zo uit de bocht ging was natuurlijk even schrikken
Om onze staatszender zo door het stof te zien kruipen, prachtig
"Is VRT NWS dan in de fout gegaan?
Ja, want we hadden meteen de volledige context van de passage moeten meegeven. Daar zijn we gisteren in gebreke gebleven en proberen we u vandaag beter te bedienen. Zowel in De Wereld Vandaag op Radio 1, als in het verslag daarvan op deze site."
Ik geef grif toe dat enig leedvermaak mij niet vreemd is
Een metafoor? Mon œil.
Dit lijkt me damage control van het zuiverste water nadat ze merkte dat ze van haar gezin in het algemeen en haar dochter in het bijzonder de laughing stock van zowat de hele nuchtere wereld had gemaakt.
En nu terug naar de echte wereld. Ondergetekende mag er straks voor zorgen dat zijn aardappelscheuten weer met een laag aarde bedekt raken. Er is kans op nachtvorst
Bonifatius waer bestu bleven?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Idem hier.CarpeNoctem schreef: ↑4 mei 2019, 10:59 En nu terug naar de echte wereld. Ondergetekende mag er straks voor zorgen dat zijn aardappelscheuten weer met een laag aarde bedekt raken. Er is kans op nachtvorst
Bonifatius waer bestu bleven?
Als we al niet meer op de klimaatopwarming kunnen rekenen
Gelukkig is er plastic folie
Vandaag nog een cartoon gezien op de gratis krant bij de bakker " de zondag' dat
Greta ook alcoholdampen kon zien ( die van Junker )
kan de cartoon niet op internet terugvinden
Greta ook alcoholdampen kon zien ( die van Junker )
kan de cartoon niet op internet terugvinden
Belgie moet zich weer belachelijk gaan maken,men zal huidige doelstelling niet halen maar beloofd meer....
Zonder uit te leggen .... hoe ?gelukkig dat Duitsland zaken nog reëel bekijkt ?
Een land met een overheidshuld als dat van België , gaat zich toewijden aan dit ambitieuz project
https://www.bbc.com/news/world-europe-48198646
Een land met een overheidshuld als dat van België , gaat zich toewijden aan dit ambitieuz project
Wel, de EU wil meer middelen (geld) krijgen of eventueel zelf belastingen kunnen heffen. Het klimaat is een mooi, handig schaamlapje. Wie kan daar nu tegen zijn? Duitsland zal geen enkel doelstelling halen, als ze hun kerncentrales sluiten moeten die vervangen worden door gas-, steenkool- of bruinkoolcentrales. Mits veel onderzoek kan tegen 2050 80% milieuvriendelijke energie geproduceerd worden, maar in tussentijd is het ofwel kernenergie ofwel fossiele brandstoffen. Of als je Groen hun gaan laat gaan, terug naar de donkere middeleeuwen.Pol33 schreef: ↑8 mei 2019, 22:18 Belgie moet zich weer belachelijk gaan maken,men zal huidige doelstelling niet halen maar beloofd meer....
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Klimaathysterici verstoren de Zeverende Dag.
https://twitter.com/LisaAkinyiMay/statu ... 1971080192
Off Topic: het lukt al meerdere dagen niet meer om een hyperlink te posten.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
"Off Topic: het lukt al meerdere dagen niet meer om een hyperlink te posten."
klopt denk dat dat een of andere beveiliging is die ze hier willen doen
er is al een valse site in omloop van paargids
klopt denk dat dat een of andere beveiliging is die ze hier willen doen
er is al een valse site in omloop van paargids
Had Guy geen niercrisis? Of geneest dat zo snel zo'n niercrisis? Het was misschien een stemmenronselniercrisis, dat kan ook natuurlijk?
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
CarpeNoctem schreef: ↑19 mei 2019, 12:35 Klimaathysterici verstoren de Zeverende Dag.
Het was de Wever die zich in het politieke debat moeide
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ik begin schrik te krijgen van die linkse klimaatbende! Gevaarlijke activisten!
Blijkbaar is deze draad enkel bedoeld voor raaskallende simpele zielen die zelfs het verschil tussen het weer en het klimaat niet kunnen snappen, tja ....
het gras is altijd groener aan de overkant
Inderdaad...
Zijn dat dan eigenlijk extreem linksen?
Meer taksen, meer uitbuiting.
Je hoort de laatste tijd meer over Europeanen. Niet meer Belgen, Vlamingen, Walen... Dat moet er allemaal uit. En zo een opmerking hierboven: klimaat als stokpaardje als stap naar het verdwijnen van zelfbeschikkingsrecht van de landen/streken...
Edit
=> Ik wou dus zeggen, dat klopt hé, onder het mom v klimaat
Laatst gewijzigd door Maryline op 19 mei 2019, 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik word bang door:
- Strenge normen voor woningen - > Niemand zal dit nog kunnen betalen
- Aanwakkeren van de armoede - > Alles moet belast worden, te weinig focus op economie en jobs
- Poorten van Europa open zetten zodat de eigen identiteit verdwijnt
- Regeltjes uitvinden en middenklasse er uit krijgen
Nee, dat verontrust mij echt!
In elk interview met Almaci of Calvo komt dit terug.
- Strenge normen voor woningen - > Niemand zal dit nog kunnen betalen
- Aanwakkeren van de armoede - > Alles moet belast worden, te weinig focus op economie en jobs
- Poorten van Europa open zetten zodat de eigen identiteit verdwijnt
- Regeltjes uitvinden en middenklasse er uit krijgen
Nee, dat verontrust mij echt!
In elk interview met Almaci of Calvo komt dit terug.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Wat ik door die 'klimaatopwarming' niet snap is waarom het nog steeds nodig is om met mijn warme jas rond te lopen, eind mei. En waarom mijn wandelvakantie in Oostenrijk in juni op de helling komt te staan omdat ze daar de skistations weer heropend hebben.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!