Klimaathysterie
Re: Klimaathysterie
Erg warm weer? Dat komt door de opwarming van de aarde! (De uitleg = De aarde warmt op hé!)Spruitekop schreef: ↑19 mei 2019, 21:55 Wat ik door die 'klimaatopwarming' niet snap is waarom het nog steeds nodig is om met mijn warme jas rond te lopen, eind mei.
Erg koud weer? Dat komt OOK door de opwarming van de aarde! (De uitleg = Omdat de ijskappen smelten door de hitte)
Erg droog weer? Dat komt door de opwarming van de aarde! (De uitleg = Door de opwarming verdampt alle regen)
Erg nat weer? Dat komt door de opwarming van de aarde! (De uitleg = Omdat de ijskappen smelten door de hitte regent het veel meer)
Natuurlijk warmt de aarde op, maar men geeft de opwarming de schuld van elke scheet ..
Het doel van dit alles? Paniekzaaierij (deels terecht daar niet van), MAAR de reden voor dit alles? Onder het mom van het klimaat, gewoon EXTRA taxen en belastingen heffen en poen scheppen voor vadertje staat. En de mensen zullen dan wat minder klagen en zagen met als excuus: Ja het kost VEEL GELD MAAR het is GOED voor het KLIMAAT! Kortom: Zwijgen en betalen!
Laatst gewijzigd door Makila op 20 mei 2019, 12:39, 5 keer totaal gewijzigd.
Misschien moet de regering nog eens propere lucht gaan kopen in bv Rusland,...
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Misschien te weinig tettingen in uwen hof?Spruitekop schreef: ↑19 mei 2019, 21:55 Wat ik door die 'klimaatopwarming' niet snap is waarom het nog steeds nodig is om met mijn warme jas rond te lopen, eind mei.
‘Earthworm Dilemma’ Has Climate Scientists Racing to Keep Up
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Inderdaad, weinig tetten in mijnen hof, maar wat wil je met zo'n kil weer.
Eind mei. In Duitsland op de Zugspitze ligt 570cm sneeuw (een record), ze verwachten nog meer dan 'n meter er bij.
Anuna mag er zeker van zijn, ze kan nog steeds op skivakantie.
Eind mei. In Duitsland op de Zugspitze ligt 570cm sneeuw (een record), ze verwachten nog meer dan 'n meter er bij.
Anuna mag er zeker van zijn, ze kan nog steeds op skivakantie.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Ach de Green New Deal gaat de wereld redden en dan is alles opgelost
Zou Anuna na de verkiezingen ook nog elke week gaan 'spijbelen'? Het zijn binnenkort examens en daarna vakantie, denk niet dat we nog veel betogers zullen zien in eender welke Belgische stad.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
AOC mag dan een airhead par excellence zijn. Ze heeft toch ... ahum troeven ook:JW1 schreef: ↑20 mei 2019, 22:34 Ach de Green New Deal gaat de wereld redden en dan is alles opgelost
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Laag, lager, laagst. Het niveau van de discussie zinkt steeds verder weg. Ik waan me even terug op Facebook of Twitter.
Integendeel, spot is het beste wapen tegen alle soorten extremisten. Ze vinden het zelf natuurlijk niet zo leuk
En wat zou je zeggen moest het een blanke man zijn die de new green deal voorstelt?
Wat jij spot noemt, is in feite sexisme.
Wat jij spot noemt, is in feite sexisme.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Er heeft hier ooit iemand een scriptje in elkaar geflanst zodat hij het gezever in de kroeg niet meer te zien kreeg.
Ik zal het eens proberen terug te vinden voor je.
Edit: Hier zie
En het was dan nog de door mij gewaardeerde JW1
Ik gebruik dat al lang niet meer. Geen idee of het nog werkt
En Anuna is kwaad, want ze loopt haar benen onder haar lijf en de politiek doet niets!:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20190519_04410933
Wat had ze nu verwacht met een regering in lopende zaken en verkiezingen op komst, dat ze allemaal voor haar ineens gaan knielen en buigen?
Wat had ze nu verwacht met een regering in lopende zaken en verkiezingen op komst, dat ze allemaal voor haar ineens gaan knielen en buigen?
En elke partij heeft bovendien al gezegd dat ze de klimaatakkoorden van Parijs gaan respecteren.
Zo is het leven hé.mouche schreef: ↑21 mei 2019, 16:04 En Anuna is kwaad, want ze loopt haar benen onder haar lijf en de politiek doet niets!: