Holdings
TIP
Re: Holdings
Ik verkoop zelden holdings en wacht voor Brederode op een flinke correctie om bij te kopen.Jozefien1969 schreef: ↑22 mei 2019, 20:42 Dreamy; denk dat gij u of jij alles zou verkopen.....?
P.s. Corp.Fin.Alba was een goede zet; dankzij Laeka....Dreamy ik heb ingezet op verkopen bij Euro 54,00
P.s. Corporación Financiera Alba werd als eerste door mij gesignaleerd hier op het forum.
Die zal ik voorlopig ook rustig vasthouden.
En opnieuw bravo. Dankbaar dat U dit met ons wil delen.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Heb ik ook gelezen: maar GE had je beter niet onder je matras kunnen leggen! Veilig aandeel maar wel min 70%! Daarna kwam ik tot de conclusie dat het beter was om te beleggen in holdings!AMA schreef: ↑24 mei 2019, 19:08 Aandelen om nooit te verkopen
https://www.tijd.be/markten-live/nieuws ... 30372.html
Overigens AbinBev had je ook beter boven dan onder je matras kunnen leggen....
Dreamy: Niet goed gelezen betreffende Alba! Sorry dat ik de verkeerde heb bedankt. Bij deze nog hartelijke dank. Verder verkoop je nooit holdings, toch ben je voorzichtig qua mening over Brederode..en toch koop je bij?
Wellicht interpreteer ik het verkeerd. Maar ik ben een beginner nog altijd..
Laeka, dank je wel en ja je kunt geen adviezen geven dat snap ik ook wel. Overigens het was een hele heisa om Fairfax India Holdings te analyseren eer ik had gevonden waarin deze holding belegt. Maar ik zou wel graag jouw 'trigger'' willen weten! Er is iets wat ik niet begrijp of te voorzichtig in ben. En inderdaad Fairfax India bljft omhoog gaan! Heb je hen iets gegeven? Hahaha
Wellicht worden jullie niet goed van mij. Ik vraag en vraag...om te weten en te leren. Ik hoor liever van jullie dan al die goeroes.....
En vandaag gehoord op Kanaal Z dat in tegenstelling tot de andere beurzen in Azië de beurs in INDIA record na record breekt.
En dan nog bij vertellen dat de munt ook nog verder verstevigd.
En dan nog bij vertellen dat de munt ook nog verder verstevigd.
Nu het toch weekend is heeft iedereen de tijd om de holding Camellia PLC eens te bestuderen (vnl.een Azië en een Afrika play). Er is daar een apart topic over. Ik weet het de afgelopen jaren was het zeer mager kwa koersprestatie maar als je naar de balans gaat kijken en naar de boekwaarde ziet dan staat dit spotgoedkoop.
Bezoek de website voor verdere info. Kijk ook naar de riante cashpositie.
Bezoek de website voor verdere info. Kijk ook naar de riante cashpositie.
Niet vergeten morgen zondag is de beurs van Bangladesh open. Tweede snelst groeiende economie ter wereld.
Kijk ne keer wat United Insurance daar aan het doen is dit jaar.
Kijk ne keer wat United Insurance daar aan het doen is dit jaar.
-
- Newbie
- Contacteer:
er weer boenk op met die insurance simply the best 'onze' laeka doe zo voort !
DE TIJD VANDAAG : aandelen om nooit te VERKOPEN.
Welke van de tien zijn tegen de huidige koers echt KOOPWAARDIG ?
Welke van de tien zijn tegen de huidige koers echt KOOPWAARDIG ?