Mobile Vikings
Re: Mobile Vikings
Platin : ik zeg niet dat het monkies zijn. Het is een spreekwoord in het Engels.
Als je bespaart op geld krijg je misschien wat mindere kwaliteit, wil het zeggen. Maar dat is zachter uitgedrukt wel.
Ik zie wel. Niet te snel opgeven hé. ..
Die theoretische websites zijn met hun resultaten heel onbetrouwbaar voor binnen hoor. En niet gedetailleerd.
Dat is ook geen verwijt.. je kan dat niet perfect maken omdat er veel te veel variabelen zijn.
Dekkingskaarten zijn zeer zwakke theorie. The proof of the pudding is in the eating. Een ander Engels spreekwoord
Als je bespaart op geld krijg je misschien wat mindere kwaliteit, wil het zeggen. Maar dat is zachter uitgedrukt wel.
Ik zie wel. Niet te snel opgeven hé. ..
Die theoretische websites zijn met hun resultaten heel onbetrouwbaar voor binnen hoor. En niet gedetailleerd.
Dat is ook geen verwijt.. je kan dat niet perfect maken omdat er veel te veel variabelen zijn.
Dekkingskaarten zijn zeer zwakke theorie. The proof of the pudding is in the eating. Een ander Engels spreekwoord
Zouden ze bij de vikings ook meewerken aan sms parkeren met 4411 ? Anders ga ik er hier toch nog die App op flansen. . Met de App is het een beetje goedkoper in transactiekosten dacht ik ?
Ik ben er jaren bij geweest maar had vooral problemen omtrent hun bereik. Op veel locaties waar ik kwam.was het bereik nihil tot onbestaande wat wel een zonde is. Nu zit ik terug bij Proximus (business) en heb ik 1,5 gif, onbeperkt bellen naar vaste nummers en werknemers, onbeperkt sms'en en 120 minuten gratis bellen naar alle nummers voor 15€ (en voorlopig een jaar 5€ korting). Daar kan op dit moment moeilijk iemand aan tippen. Zeker omwille van de vast nummers.
Heb 4GB per maand nodig voor minder dan €15.
Voorlopig enkel bij Mobile Vikings gevonden.
Voorlopig enkel bij Mobile Vikings gevonden.
75% aandelen, 15% obligaties, 10% cash
@Ad : ze schakelen over naar Orange in plaats van base.
Base heeft trouwens ook een betere ontvangst dan toen, over het algemeen.
Ontvangst kan daardoor anders uitvallen dan vroeger.
Base heeft trouwens ook een betere ontvangst dan toen, over het algemeen.
Ontvangst kan daardoor anders uitvallen dan vroeger.
mv was weer kapot deze namiddag , nu begint het terug te werken...
zie ook https://allestoringen.be/problemen/mobile-vikings
zie ook https://allestoringen.be/problemen/mobile-vikings
Heb net een laptop gekocht van 1049 euro bij Bol.com
Heb 4x op de link uit de Viking Deals geklikt. Hopelijk krijg ik mijn punten maar vrees er voor!
Heb 4x op de link uit de Viking Deals geklikt. Hopelijk krijg ik mijn punten maar vrees er voor!
Maar 1,5% in vikingpunten op electronica van Bol.com
Coolblue had je 4% kunnen krijgen.
75% aandelen, 15% obligaties, 10% cash
Bij Vandenborre 5 procent, mediamarkt 4 procent.
Hello bankkaart gebruikt in mei is vikingpunten wanneer ? In juni ergens ?
Hello bankkaart gebruikt in mei is vikingpunten wanneer ? In juni ergens ?
Het is weer zover, aangezien ik geen bevestigingsmail kreeg van de Vikingpunten heb ik zelf maar gemaild. Wonder bij wonder werken ze daar op zondag!
Ze beweren dat ik niet geklikt heb of geen aankoop gedaan heb! Ik heb 4x op de link geklikt en heb een screenshot van het order gestuurd en van de betaling wat moet ik ik godsnaam nog meer doen om die Vikingpunten te krijgen?
Het valt mij ook op, van zodra je duurdere dingen koopt (+100 euro) ga je die vikinpunten nooit krijgen! Enkel de goedkopere prullen krijg je!
Ze beweren dat ik niet geklikt heb of geen aankoop gedaan heb! Ik heb 4x op de link geklikt en heb een screenshot van het order gestuurd en van de betaling wat moet ik ik godsnaam nog meer doen om die Vikingpunten te krijgen?
Het valt mij ook op, van zodra je duurdere dingen koopt (+100 euro) ga je die vikinpunten nooit krijgen! Enkel de goedkopere prullen krijg je!
Bevestigingsmail kan tot 24 uur duren volgens de website van MV. Misschien heeft hun systeem nog niet eens door dat je een aankoop deed.
Met Firefox heb ik er problemen mee. Met edge gaat het goed.
Kleren gekocht bij bonprix voor rond de 60 euro. Punten gekregen, staan in wacht.
Met Firefox heb ik er problemen mee. Met edge gaat het goed.
Kleren gekocht bij bonprix voor rond de 60 euro. Punten gekregen, staan in wacht.
Als eerst ingelogd op de Mobile viking site met uwe login , daarna via Viking deals naar de website.Kevva schreef: ↑26 mei 2019, 21:37 Het is weer zover, aangezien ik geen bevestigingsmail kreeg van de Vikingpunten heb ik zelf maar gemaild. Wonder bij wonder werken ze daar op zondag!
Dan is die aankoop zichtbaar in Mobile Viking systeem met het uur van aankoop er bij.
Bovenstaande werkwijze niet gevolgd is geen viking punten.
En gebruik bij voorkeur Edge.
En voor grotere aankopen zeer zeker ook van toepassing eigen ervaringen.
https://mobilevikings.be/nl/viking-deals/claim/
daar op winkel
daar op tijdstip
en daar zou uw aankoop zichtbaar moeten zijn.
Estate Guru believer.
Een sim-kaart bij Mobile Vikings besteld.
Tussen aanvraag en levertijd SIM-kaart zijn toch vier werkdagen.
Activeren ging vlot (binnen één dag)
Nu het bereik (4G...) afwachten...
Tussen aanvraag en levertijd SIM-kaart zijn toch vier werkdagen.
Activeren ging vlot (binnen één dag)
Nu het bereik (4G...) afwachten...
Een medewerker bij Mobile Vikings heeft toegegeven dat er zeer veel problemen zijn met Viking Punten die moeten toegekend worden bij mensen die kochten bij Bol.com.
Ik mocht de factuur doormailen, ze gingen navraag doen bij Bol.com en als ik het product effectief gekocht heb zal ik de punten toegekend krijgen.
Laat ons hopen dat het deze keer waar is!
Een vorige medewerker typte in een mail dat ik die link niet heb aangeklikt terwijl een andere medewerker bevestigde dat ik 4x geklikt had. Ze kon zelfs de tijdstippen opnoemen. Ze kunnen het dus wel zien.
Ik mocht de factuur doormailen, ze gingen navraag doen bij Bol.com en als ik het product effectief gekocht heb zal ik de punten toegekend krijgen.
Een vorige medewerker typte in een mail dat ik die link niet heb aangeklikt terwijl een andere medewerker bevestigde dat ik 4x geklikt had. Ze kon zelfs de tijdstippen opnoemen. Ze kunnen het dus wel zien.
U zelf kunt het ook zien , en claim indienen.Kevva schreef: ↑29 mei 2019, 19:03 Een medewerker bij Mobile Vikings heeft toegegeven dat er zeer veel problemen zijn met Viking Punten die moeten toegekend worden bij mensen die kochten bij Bol.com.
Estate Guru believer.