Klimaathysterie
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Klimaathysterie
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Is dat nieuws? Is er iemand op deze aardbol met 3 werkende hersencellen die in die klimaat-hoax trapt? Buiten die pubers dan met hun hormonen in overdrive en in feite enkel van bil willen gaan, klimaat of geen klimaat. Remember zure regen? Alle bomen gingen sterven en er zou geen zuurstof meer zijn. En het waren niet de minsten die zulke onzin verkondigden.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Terwijl de ene VN-afdeling aangeeft dat we naar een catastrofe gaan door de co2 werkt een andere afdeling om toch maar geen taksen (of belemmeringen) op de brandstof (en uitbreiding) van de burgerluchtvaart te heffen (https://nl.wikipedia.org/wiki/Internati ... tie#Doelen)
Die groenen hebben niets gewonnen bij die klimaathysterie.
- DoubleDigitsOrBust
- Full Member
- Contacteer:
in wallonië blijkbaar wel.
-
- Full Member
- Contacteer:
Blijkbaar was migratie het verkiezingsthema voor de mensen, en het klimaat het verkiezingsthema voor de media
http://dinnovatievebeurs.weebly.com
Laat me duidelijk zijn, ik heb geen Vlaams Belang gestemd! Het verontrust me zelfs een beetje. Maar ik snap dat de voorbije migratiecrisis van de laatste 5 jaar diep zat bij velen!quixoticme81 schreef: ↑26 mei 2019, 20:51Blijkbaar was migratie het verkiezingsthema voor de mensen, en het klimaat het verkiezingsthema voor de media
De bevolking kon nu pas voor het eerst stemmen en dat hebben ze gedaan. Het migratieprobleem onder de mat schuiven dat kon je niet doen en dat was al maanden duidelijk! Migratie leefde veel meer dan klimaat. Ik heb altijd gedacht van 'Bart De Wever ziet Groen als zijn vijand maar hij moet opletten dat Vlaams Belang ondertussen niet met de prooi gaat lopen'. En het is zover!
Gegokt en verloren noemen ze dat!
Kevva joenge, gij hebt alles voorspeld blijkbaar. Straffe kerel gij!
Had ik ook al getypt.OsiriX schreef:Kevva joenge, gij hebt alles voorspeld blijkbaar. Straffe kerel gij!
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Onze jeugdige klimaathysterici willen Vlaanderen verlaten nu blijkt dat de nuchtere Vlamingen niet willen meestappen in hun doemscenario.
Ze gaan naar Australië met ... de trein
Soms overtreft de realiteit de fictie
Ze gaan naar Australië met ... de trein
Soms overtreft de realiteit de fictie
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
ze kunnen misschien effen een tunnel graven naar australie, en daar een trein laten doorrijden
En dat is dan onze toekomst; met de trein naar Australië
Het is te zien dat ze tegenwoordig nog weinig op de schoolbanken gezeten hebben.
Het is te zien dat ze tegenwoordig nog weinig op de schoolbanken gezeten hebben.
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC - KBC Ancora - Montea - Nvidia - Shell - Shurgard - Solvay - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
Even gecontroleerd of het fake news was, maar ze wil inderdaad met de trein naar Australië. Ze snapt blijkbaar ook niet dat als ze wil verhuizen, ze haar in Australië zullen beschouwen als een immigrant en dat ze het land niet eens binnen zal geraken zonder werkvergunning of zonder diploma of werkervaring voor een knelpuntberoep.