Holdings
TIP
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Holdings
Charmant antwoord NTO maar ik denk dat de meeste op dit forum wel grafieken kunnen lezen! Ondanks dat sommige nog in de luiergeneratie zitten. Het gaat niet alleen om het lezen van een grafiek! Ik, als domme belegger hoor graag de mening van iedereen zoals een Belca, een Dreamy, een Sintorama en een Laeka en iedereen die ik vergeten ben hier te benoemen!NTO schreef: ↑28 mei 2019, 21:32OK dan, voor de pampergeneratie.Jozefien1969 schreef: ↑28 mei 2019, 20:34
Blijkbaar is het een sport in het topic 'holdings'' wie de eindstreep heeft gehaald. Ik hoor graag alle meningen op een vriendelijke manier. En vergeet daarbij niet iedereen is anders.......elke reactie heeft waarde.
Kakuzi is 200% gestegen in een paar jaar tijd, dat is een heel knappe prestatie, dat is prachtig, zo goed !
Camellia, de hoofdaandeelhouder ervan, heeft ook heel hard zijn best gedaan en is wel 10% gestegen in de voorbije 8 jaar; dat is meer dan 1% per jaar. Dat is heel erg fantastisch goed, dat is prachtig gedaan, een dikke proficiat !
(elke reactie heeft waarde)
helemaal eens met Jozefien, ben ook een domme belegger en lees ook graag de visie van Sortino
Beste beleggers,
Wegens het kinderachtig gedrag van sommige posters die denken het beter te weten heb ik besloten om niet meer te posten tenzij ik zelf een vraag heb. Blijkbaar ben ik dan toch een ezel die zich tweemaal aan dezelfde steen gestoten heb.
Ik heb hier 3 forumleden ontdekt die mijn niveau waardig zijn en waar ik al mijn aan- en verkopen doorstuur direct als ik aan of verkocht en die doen dat ook in de omgekeerde richting ook. Tja laeka kan ook niet alles tegelijk weten he.Troost u die posten amper en zelden op het forum vanwege dat het niveau op gebied van kennis van beleggen veel te laag is hier.
Diegene die mij in het verleden een prive bericht stuurde en al een lange tijd op het forum aanwezig waren kunnen nog altijd wel op mijn steun rekenen. Op nieuwe aangemaakte accounts reageer ik niet.
groeten laeka
Wegens het kinderachtig gedrag van sommige posters die denken het beter te weten heb ik besloten om niet meer te posten tenzij ik zelf een vraag heb. Blijkbaar ben ik dan toch een ezel die zich tweemaal aan dezelfde steen gestoten heb.
Ik heb hier 3 forumleden ontdekt die mijn niveau waardig zijn en waar ik al mijn aan- en verkopen doorstuur direct als ik aan of verkocht en die doen dat ook in de omgekeerde richting ook. Tja laeka kan ook niet alles tegelijk weten he.Troost u die posten amper en zelden op het forum vanwege dat het niveau op gebied van kennis van beleggen veel te laag is hier.
Diegene die mij in het verleden een prive bericht stuurde en al een lange tijd op het forum aanwezig waren kunnen nog altijd wel op mijn steun rekenen. Op nieuwe aangemaakte accounts reageer ik niet.
groeten laeka
Jammer dat je minder zal posten ik las graag uw berichten, ik ging er andere bedrijven door bekijken die anders niet in mij zouden opkomen. Maar ik begrijp uw standpunt het forum is niet meer hetzelfde dan enkele jaren geleden. Men wil nu alle informatie over aandelen zonder zelf moeite te moeten doen. Wanneer men dan die informatie niet krijgen beginnen ze iedereen te beledigen. Jammer!laeka schreef: ↑30 mei 2019, 07:20 Beste beleggers,
groeten laeka
Heel jammer. U stak er echt bovenuit. Een troost dat er toch 3 in uw buurt kwamen. Geen parels voor de zwijnen meer
camellia + 1,87 % !!!!!!!!!!!!!
-
- Hero Member
- Contacteer:
vroeger las ik alles op succevol en veilig beleggen.com
jammergenoeg is de beheerder daarvan met de noorderzon vertrokken
jammergenoeg is de beheerder daarvan met de noorderzon vertrokken
+1Nairo schreef: ↑30 mei 2019, 08:33Jammer dat je minder zal posten ik las graag uw berichten, ik ging er andere bedrijven door bekijken die anders niet in mij zouden opkomen. Maar ik begrijp uw standpunt het forum is niet meer hetzelfde dan enkele jaren geleden. Men wil nu alle informatie over aandelen zonder zelf moeite te moeten doen. Wanneer men dan die informatie niet krijgen beginnen ze iedereen te beledigen. Jammer!
Spijtige zaak, laeka. Ik kom hier al jaren lezen en je stak er dikwijls bovenuit. Goede beslissing, jammer voor wie wel heel veel uit je posts haalde maar je wil natuurlijk ook niet dat bepaalde figuren van jou zweet profiteren en je daarbovenop ook nog eens een beetje bashen om zich slimmer voor te doen dan ze zijn.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Over profiteren van andermans zweet gesproken: 't is hier dat alle mosterd vandaan komt:
https://beursig.com/forum/viewtopic.php ... start=5210
en de mensen die alle credits verdienen zijn QA1, ILAD, Decanus, ...
Maar ja: beter goed gepikt dan slecht verzonnen.
https://beursig.com/forum/viewtopic.php ... start=5210
en de mensen die alle credits verdienen zijn QA1, ILAD, Decanus, ...
Maar ja: beter goed gepikt dan slecht verzonnen.
verloren met arco, teruggewonnen met barco.
Korte samenvatting van de laatste 30 pagina's in dit topic:
Laeke, die we toch erkennen voor zijn bijdragen in het verleden, doet enkele weinig zeggende postings over onbekend markten of hij post successen uit het verleden die weinig bijdragen in het heden.
De Laeke bashers maken van de kans gebruik om hun punt te maken waarop Laeke besluit er mee op te houden. Een select groepje verkozenen mag echter wel nog meegenieten via pb...
Hierop gaan de Laeke fans over op een ongeziene lofzang in de hoop hem terug te krijgen en we mogen hen dankbaar zijn want Laeka, de gevallen God, keert toch weer.
Hierop herhaalt de geschiedenis zich... En opnieuw en opnieuw...
Ik ben een passief gebruiker van het forum en ben hier vooral om te lezen en bij te leren en dit topic was een bron van informatie. Maar het is nu al weken wachten op een post die niet gaat over het ego van de gebruikers maar zinvolle info over holdings bevat....
Laeke, die we toch erkennen voor zijn bijdragen in het verleden, doet enkele weinig zeggende postings over onbekend markten of hij post successen uit het verleden die weinig bijdragen in het heden.
De Laeke bashers maken van de kans gebruik om hun punt te maken waarop Laeke besluit er mee op te houden. Een select groepje verkozenen mag echter wel nog meegenieten via pb...
Hierop gaan de Laeke fans over op een ongeziene lofzang in de hoop hem terug te krijgen en we mogen hen dankbaar zijn want Laeka, de gevallen God, keert toch weer.
Ik ben een passief gebruiker van het forum en ben hier vooral om te lezen en bij te leren en dit topic was een bron van informatie. Maar het is nu al weken wachten op een post die niet gaat over het ego van de gebruikers maar zinvolle info over holdings bevat....
Nog 1 maal reageren op zulke zever. Wie heeft er indertijd sapec, luxempart enz.. aangebracht op de juiste moment?Vosqe schreef: ↑30 mei 2019, 12:47 Korte samenvatting van de laatste 30 pagina's in dit topic:
Zie de post van pim ... daar staat het wie ze aangebracht heeftlaeka schreef: ↑30 mei 2019, 13:39Nog 1 maal reageren op zulke zever. Wie heeft er indertijd sapec, luxempart enz.. aangebracht op de juiste moment?Vosqe schreef: ↑30 mei 2019, 12:47 Korte samenvatting van de laatste 30 pagina's in dit topic:
Keizer Laeka heeft geen kleren aan ...
Zoals Icarus zijn zijn wassen vleugels gesmolten.
Zoals zijn Russische naamgenoot is hij in de atmosfeer verbrand
Nog vergeten de tussenholdings van Vincent Bollore. Ik ga nu een fleske champagne kraken. Schollaeka schreef: ↑30 mei 2019, 13:39Nog 1 maal reageren op zulke zever. Wie heeft er indertijd sapec, luxempart enz.. aangebracht op de juiste moment?Vosqe schreef: ↑30 mei 2019, 12:47 Korte samenvatting van de laatste 30 pagina's in dit topic: