waar met alle verzekeringen??
-
- Sr. Member
- Contacteer:
waar met alle verzekeringen??
wij hebben een auto bijgekocht, en nu wou ik al mijn verzekeringen bundelen... bij een makelar misschien. zou dit duurder uitkomen?
hospitalisatie argenta (blijf ik mss)
auto; argenta
brand; fortis (bij delta lloyd)
inboedel en familiale; argenta
bij een makelaar lijkt me makelijken als je iets voor hebt, bij een bank moet je alles zelf belopen.
de nieuwe auto wil ik ook omnium.
vivium ; als ik daar vanalles in pakketje neem, geen vrijstelling bij omnium (een keer per jaar), en geen vrijstelling bij brand...
is dit een goede verzekering?
wat is de goedkopere? met geen vrijstelling?
en geven verschillende makelaars ook verschillende prijzen voor zelfde verzekering?
ik heb het gevoel als je vel tijd hebt om rond te gaan, je veel kan besparen.
maar als je voltijds gaat werken met een kleine is er geen tijd voor...
auto; argenta
bij een makelaar lijkt me makelijken als je iets voor hebt, bij een bank moet je alles zelf belopen.
vivium ; als ik daar vanalles in pakketje neem, geen vrijstelling bij omnium (een keer per jaar), en geen vrijstelling bij brand...
en geven verschillende makelaars ook verschillende prijzen voor zelfde verzekering?
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: waar met alle verzekeringen??
kan je ergens prijzen van verzekeringen vergelijken?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
online zijn er wat tools (Ethias, touring, ing, ...)
Ik ben bij AXA, ben tevreden van mijn makelaar (www.pathy.be)
Vraag gerust een vrijblijvende offerte
Ik ben bij AXA, ben tevreden van mijn makelaar (www.pathy.be)
Vraag gerust een vrijblijvende offerte

Op sites zoals www.eccent.be kan men gratis offertes aanvragen.
Mijn makelaar heeft vivium afgeraden vanwege de te lange duur bij de afhandeling van schadegevallen.
Geld maakt niet gelukkig, maar liever ongelukkig met, dan zonder
-
- Sr. Member
- Contacteer:
bij ethias kom ik wel goedkoop uit, met de actie voor autoverzekering...
voor 2 auto's...
t'is wel maar voor een jaar, maar wil toch maar een jaar omnium nemen...
en eigelijk zijn die brandverz. bij argenta wel het goedkoopst volgens mij...
ben weer aan't twijfelen.
voor 2 auto's...
t'is wel maar voor een jaar, maar wil toch maar een jaar omnium nemen...
en eigelijk zijn die brandverz. bij argenta wel het goedkoopst volgens mij...
ben weer aan't twijfelen.

- centenkliever
- Hero Member
- Contacteer:
je kan heel veel on line aanvragen en vergelijken, ethias brand + gezin is bij mij goedkoopste en enige polis bij ethias.
Corona allergoedkoopste voor wagen en moto's, ook on-line. Mss een kwartiertje tot een half uur max nodig om uit te zoeken en enkele honderden euro's te besparen.
Hospitalisatie, sorry géén ervaring hier mee.
Corona allergoedkoopste voor wagen en moto's, ook on-line. Mss een kwartiertje tot een half uur max nodig om uit te zoeken en enkele honderden euro's te besparen.
Hospitalisatie, sorry géén ervaring hier mee.
autoverzekering argenta is toch maar matig....(de kantoorhouder doet de opvolging, en dit was rampzalig volgens een kennis...spreek wel van 15 jaar terug)plentycoups schreef: auto; argenta
kijk ook eens op test-aankoop en vergelijk de verzekeringen niet enkel op prijs....
ben je lid bij test-aankoop, kan je extra korting krijgen op brand/familiale/autoverzekering bij ethias.
Touring heeft ook brand/familiale en autoverzekering en hoe meer verzekeringen je daar neemt, hoe meer korting je krijgt....(volgens TA is brandverzekering ethias toch wel beter)
corona direct folder in de bus gekregen.....zag er wel interessant uit voor tarieven.
lees ook de kleine letters...ING direct zou ik zeker nt nemen.
makelaar is misschien makkelijker, maar da's een tussenpersoon extra, die ook moet betaald worden.....
ge moet weten wat je wilt...
als je een zaterdagnacht een autoongeval hebt, moet je sowieso een centrale bellen....wat is die meerwaarde van de makelaar?
online boeken is toch stuk goedkoper...
-
- Sr. Member
- Contacteer:
die corona folder had ik ook gekregen...
die telefoonnummer gebeld, daar kwam je gewoon niet binnen....
toen moest ik mijn nummer achterlaten en ze zouden terug bellen...
maar wanneer??? is al zeker een week geleden...
dan stel ik mij de vraag, wat als ik iets aan de hand heb
die telefoonnummer gebeld, daar kwam je gewoon niet binnen....
toen moest ik mijn nummer achterlaten en ze zouden terug bellen...
maar wanneer??? is al zeker een week geleden...
dan stel ik mij de vraag, wat als ik iets aan de hand heb

voor mij persoonlijk voordelig:
met auto en motorfiets bij touring
assistance verzekering bij ethias
brand en gezinsverzekering alsook rechtbijstand plus bij ethias
hospitalisatie bij mutualiteit
met auto en motorfiets bij touring
assistance verzekering bij ethias
brand en gezinsverzekering alsook rechtbijstand plus bij ethias
hospitalisatie bij mutualiteit
Een hele boel maatschappijen bieden nu een pakket aan waardoor uw vrijstelling omnium, brand en familiale wegvallen. Dit is zo bij Allianz, Fidea, Axa, Vvium...plentycoups schreef: wij hebben een auto bijgekocht, en nu wou ik al mijn verzekeringen bundelen... bij een makelar misschien. zou dit duurder uitkomen?
auto; argenta
Ga naar een brocom-makelaar en vraag offertes van het hele pakket bij verschillende maatschappijen. Eigenlijk zou hij dat moeten doen zonder vragen ook, aangezien ze 'onafhankelijk' zijn

Waar je best bent, hangt af van veel factoren : leeftijd, groot/klein huis, zware/lichte auto, woonplaats. Moeilijk om op voorhand te zeggen waar het best is

ethiasnuyttie schreef: Een hele boel maatschappijen bieden nu een pakket aan waardoor uw vrijstelling omnium, brand en familiale wegvallen. Dit is zo bij Allianz, Fidea, Axa, Vvium...
Vanaf 1 juni 2006
betaalt u geen vrijstelling meer bij herstelling in natura.
Uw voordeel: meer dan € 200!
Als u bij lichte of middelgrote schade kiest voor herstelling in natura van de gebouwschade, stuurt uw persoonlijke schadebeheerder een opdracht aan een van onze inspecteurs. Deze zal binnen de 48 uur met u contact opnemen om een afspraak te maken. Met uw toestemming geeft hij opdracht aan een door Ethias erkende hersteller om de nodige herstellingen uit te voeren. De herstelfactuur wordt volledig en rechtstreeks door Ethias ten laste genomen, zonder toepassing van enige vrijstelling.
Ik doe toch liever een beroep om mijn eigen hersteller. Ik laat liever geen vreemde mensen in mijn huissatsurfer schreef:ethiasnuyttie schreef: Een hele boel maatschappijen bieden nu een pakket aan waardoor uw vrijstelling omnium, brand en familiale wegvallen. Dit is zo bij Allianz, Fidea, Axa, Vvium...
Vanaf 1 juni 2006
betaalt u geen vrijstelling meer bij herstelling in natura.
Uw voordeel: meer dan € 200!
Als u bij lichte of middelgrote schade kiest voor herstelling in natura van de gebouwschade, stuurt uw persoonlijke schadebeheerder een opdracht aan een van onze inspecteurs. Deze zal binnen de 48 uur met u contact opnemen om een afspraak te maken. Met uw toestemming geeft hij opdracht aan een door Ethias erkende hersteller om de nodige herstellingen uit te voeren. De herstelfactuur wordt volledig en rechtstreeks door Ethias ten laste genomen, zonder toepassing van enige vrijstelling.

nuyttie schreef: ...
.... Veel kans dat Ehias zijn 'erkende herstellers' enkel selecteert o.b.v. prijs. En nemen ze dan binnen de 48 uur contact op om een afspraak te maken voor volgende maand ?![]()
Wie is dan volgens jou een goede hersteller die niet door Ethias erkend zou zijn?
ronnie schreef:
Wie is dan volgens jou een goede hersteller die niet door Ethias erkend zou zijn?
[/quote]
Een hersteller die misschien iets meer vraagt maar zijn werk volgens de regels van de kunst uitvoert.
Het is maar een bemerking die ik maak. Ik vertrouw Ethias gewoon niet.