Yongo Star
Yongo Star
Iemand enige ervaring met yongo star? Ik zou immers graag maandelijks een bedrag sparen/beleggen voor mijn dochtertje maar ik heb echt geen idee op wat ik moet letten en welke producten interessant zijn om zoiets te doen.
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Re: Yongo Star
moneygirl schreef: ↑20 juli 2016, 18:28 er zijn al een aantal topics specifiek over "beleggen voor je kinderen":
sparen-beleggen-voor-de-kinderen-lange- ... 17665.html
sparen-voor-kinderen-t18109.html
spaarplan-voor-de-kinderen-t13193.html
Een goede start is de gids van Carl:
http://carldeboom.be/babyspaargids/
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Is dit verdoken reclame?
yongo star bankgarantie
Geeft geen resultaten. Mooi afblijven zeker.
yongo star bankgarantie
Geeft geen resultaten. Mooi afblijven zeker.
aaaah sorry ik vond niet goed mijn weg op het forum merci voor de link dan kijk ik daar al eens
Die topics zijn wel al vrij oud precies? of maakt dat niet echt uit voor die producten?
Ik ben momenteel ook op zoek naar een spaarplan voor mijn kinderen (als alternatief voor de 'spaar'-rekeningen). En dan inderdaad richting Tak21 of Tak23, met maandelijkse beperkte inleg, voor nog minstens 8 jaar.
Ik kreeg al info over BNP Junior Future plan (mix Tak21/23), na een bezoekje bij de bank (op uitnodiging) om een alternatief te zoeken voor Ster-spaarrekening... Mooie produkten, maar ook mooie kosten natuurlijk...
En nu vond ik via de zoekfunctie hier ook deze Yongo Moon (Tak21) en Yongo Star (Tak23)
En ik sluit me aan bij Niels90 z'n vraag: iemand ervaring met dit produkt. Reclame genoeg te vinden, maar geen ervaringen...
Ik kreeg al info over BNP Junior Future plan (mix Tak21/23), na een bezoekje bij de bank (op uitnodiging) om een alternatief te zoeken voor Ster-spaarrekening... Mooie produkten, maar ook mooie kosten natuurlijk...
En nu vond ik via de zoekfunctie hier ook deze Yongo Moon (Tak21) en Yongo Star (Tak23)
En ik sluit me aan bij Niels90 z'n vraag: iemand ervaring met dit produkt. Reclame genoeg te vinden, maar geen ervaringen...
Yongo is een nieuw merk van AG Insurance dat nog niet zo lang geleden gelanceerd werd. Aangezien het product pas gelanceerd werd, zul je niet veel ervaringen vinden online. Daarnaast zou ik me geen zorgen maken over bankgaranties etc. De kwaliteit van de verzekeraar erachter staat buiten kijf. Het enige dat je voor jezelf moet uitmaken is of het om een interessant product gaat (voldoende rendement, kosten niet te hoog,...).
Gezien instapkosten ed. met al die produkten die door banken worden aangeboden, denk ik dat het handiger is om zelf bij mijn broker (Binck) een aparte portefeuille op te starten voor mijn kinderen, en daarin dan zelf periodiek te storten (bv. 100EUR/maand) en dan bv. 1x per jaar wat fondsen (of één) bij aan te kopen, dus voor een 1000-1200EUR.
Ik dacht dan aan TINC, Fluxys, Elia, Sofina, etc., dividenduitkeerders met een redelijk safe track-record. Misschien ook eens naar de zeezoutjes kijken... Ik denk dat ik gerust kan beslissen om elk jaar een pakketje bij te kopen van het op dat moment interessantste fonds.
Ik heb geen ervaring met ETF's zoals iShares EURO Dividend. Da's misschien ook een alternatief?
Het basisidee is simpel: wat meer rendement genereren dan die miezerige 0.11% op het geld dat we voor onze kinderen opzijzetten.
Ik ben benieuwd naar reacties van ervaringsdeskundigen hier aanwezig ;-)
Ik dacht dan aan TINC, Fluxys, Elia, Sofina, etc., dividenduitkeerders met een redelijk safe track-record. Misschien ook eens naar de zeezoutjes kijken... Ik denk dat ik gerust kan beslissen om elk jaar een pakketje bij te kopen van het op dat moment interessantste fonds.
Ik heb geen ervaring met ETF's zoals iShares EURO Dividend. Da's misschien ook een alternatief?
Het basisidee is simpel: wat meer rendement genereren dan die miezerige 0.11% op het geld dat we voor onze kinderen opzijzetten.
Ik ben benieuwd naar reacties van ervaringsdeskundigen hier aanwezig ;-)
Beste,
er zijn zeker andere alternatieven dan dit plan bij AG Insurance
ondersteuning is ook quasi onbestaande
er zijn zeker andere alternatieven dan dit plan bij AG Insurance
ondersteuning is ook quasi onbestaande