Re: veranderen van bank,maar wat met hypothecaire lening
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
veranderen van bank,maar wat met hypothecaire lening
Ik ben al sinds mn 20ste klant bij fortis maar ik wil er weg,veel te duur,betalen voor geldafhaling aan het loket,iedere maand meer dan 3euro voor de rekening,......enz...
Maar ik zit daar met mn lening voor ons huis,als ik nu alles verhuis naar een andere bank,en gewoon dr voor zorg dat er iedere maand genoeg geld op de rekening staat om mn lening af te betalen,mag of kan dat?
Maar ik zit daar met mn lening voor ons huis,als ik nu alles verhuis naar een andere bank,en gewoon dr voor zorg dat er iedere maand genoeg geld op de rekening staat om mn lening af te betalen,mag of kan dat?
Eens het contract lezen van uw lening of de bankreglementen onder de loep nemen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Een veel voorkomende clausule is dat je loon op een rekening bij die bank moet gestort worden.fazizi schreef: Maar ik zit daar met mn lening voor ons huis,als ik nu alles verhuis naar een andere bank,en gewoon dr voor zorg dat er iedere maand genoeg geld op de rekening staat om mn lening af te betalen,mag of kan dat?
Wat je dan kan doen, is een universele bankrekening aanhouden bij Fortis, dit kost je max. 12 euro per jaar. Laat je loon hierop storten en met een permanente opdracht kan je het geld doorsluizen naar elders, mits je genoeg overlaat voor de hypotheek.