Waar gratis kredietkaarten?
Re: Waar gratis kredietkaarten?
Als anderen een % cashback kunnen geven en NewB/Goodpay 5 cent per betaling 'good gift' lijkt mij 5cent per betaling met de kredietkaart meer logisch dan met de debitkaart.
Maar kijk eens naar de kosten van de Goodpay PREPAID kaart.. Eerst duurder dan de anderen zijn maar daarna een paar centen teruggeven.
Dat is voor mijn part toch maar een stoel met kromme poten hoor.
@Nefertari :
Als je als gsm operator iets gratis geeft wil de klant meer gratis, daarna wil hij alles gratis. De dag dat er minder dingen gratis zijn is de klant verontwaardigd en kijkt hij uit naar een andere operator. Dat spelletje geldt ook voor de banken.
Een keytrade klant heeft welk profiel ?
Iemand die de voordelen van het beleggen wil bij KT misschien ?
Iemand die vindt dat gratis te duur is ? Een klant die in de doorsnee niet de mogelijkheden kent of wil die andere banken bieden ? Een klant die liever 5 cent per verrichting krijgt dan een bank die de naam waardig is ? De proteststemmer die kiest voor anders maar voor wie het niet noodzakelijk beter moet, wel goedkoper ?
Stop ze samen in een pot met de argenta klant en de DB klant die er nu al vaak gaan lopen is.
Liever kartonnen schoenen en er een bonus van 5 cent op krijgen dan een paar Clark's van meer dan 100 euro maar die wel 300 keer beter zijn...
@Nefertari :
Als je als gsm operator iets gratis geeft wil de klant meer gratis, daarna wil hij alles gratis. De dag dat er minder dingen gratis zijn is de klant verontwaardigd en kijkt hij uit naar een andere operator. Dat spelletje geldt ook voor de banken.
Iemand die vindt dat gratis te duur is ? Een klant die in de doorsnee niet de mogelijkheden kent of wil die andere banken bieden ? Een klant die liever 5 cent per verrichting krijgt dan een bank die de naam waardig is ? De proteststemmer die kiest voor anders maar voor wie het niet noodzakelijk beter moet, wel goedkoper ?
Stop ze samen in een pot met de argenta klant en de DB klant die er nu al vaak gaan lopen is.
Liever kartonnen schoenen en er een bonus van 5 cent op krijgen dan een paar Clark's van meer dan 100 euro maar die wel 300 keer beter zijn...
-
- Newbie
- Contacteer:
Voor de Keytrade platium is er wél een nadeel tov de Gold. De reisverzekering (voor ongevallen en ziekte) waarborg is nu €25.000. Voorheen was dit €100.000.
Toch maar even vermelden:-)
Ik zie 200 000EUR staan bij Reisongeval onder de Platinum kaart.Jeroen1000 schreef: ↑2 juli 2019, 13:34 Voor de Keytrade platium is er wél een nadeel tov de Gold. De reisverzekering (voor ongevallen en ziekte) waarborg is nu €25.000. Voorheen was dit €100.000.
-
- Newbie
- Contacteer:
Dat is in geval van overlijden of blijvende invaliditeit bij een ongeval met het openbaar vervoer. Dus vrij specifiek. Dus in alle andere gevallen, is het 25.000. Ik ben ook niet zeker of die 25.000 geldt in landen die géén mutualiteit kennen (zoals de VS)Jamesken schreef: ↑2 juli 2019, 13:46Ik zie 200 000EUR staan bij Reisongeval onder de Platinum kaart.Jeroen1000 schreef: ↑2 juli 2019, 13:34 Voor de Keytrade platium is er wél een nadeel tov de Gold. De reisverzekering (voor ongevallen en ziekte) waarborg is nu €25.000. Voorheen was dit €100.000.
"Reisbijstand
Tot EUR 25 000 dekt de reisbijstand de titularis van de VISA Platinum, diens partner, indien gedomicilieerd op hetzelfde adres. Hetzelfde geldt voor hun kinderen van jonger dan 25 jaar die één van beide vergezellen, zelfs indien ze niet gedomicilieerd zijn bij de titularis van de kaart"
Tnx Jeroen voor de uitleg. Inderdaad toch steeds oppassen voor de kleinere lettertjes!
2. Waarborg
De verzekerde die zich verplaatst van het land waar hij gewoonlijk verblijft of tijdens zijn verblijf in het buitenland
met een van de volgende transportmiddelen: vliegtuig, trein, boot of bus, geniet van de waarborgen en bedragen
vermeld hieronder
5. Maximaal bedrag van de interventie
Overlijden als gevolg van een ongeval: €200.000
Volledige Blijvende Arbeidsongeschiktheid als gevolg van een ongeval: €200.000
2. Waarborg
De verzekerde die zich verplaatst van het land waar hij gewoonlijk verblijft of tijdens zijn verblijf in het buitenland
met een van de volgende transportmiddelen: vliegtuig, trein, boot of bus, geniet van de waarborgen en bedragen
vermeld hieronder
5. Maximaal bedrag van de interventie
Overlijden als gevolg van een ongeval: €200.000
Volledige Blijvende Arbeidsongeschiktheid als gevolg van een ongeval: €200.000
Als jij bij belfius wil blijven moet jij weten maar dat je daarom andere banken moet minimaliseren is een beetje klein. En zeker dat je nog een profiel op hun klanten gaat plakken. Alles wat ik verlang van hun app en online bankieren kan ik. Wil jij voor de extra snufjes betalen ook ok maar jouw belfius heeft al genoeg bewezen dat wanbeleid hun codewoord is. Grote jan uithangen tot het schip zinkt. En wie kan het mee oplossen? Inderdaad de profieltjes van die zogezegde minderwaardige banken.haelewyn schreef: ↑2 juli 2019, 06:14 Maar kijk eens naar de kosten van de Goodpay PREPAID kaart.. Eerst duurder dan de anderen zijn maar daarna een paar centen teruggeven.
@Nefertari :
Goh Dave..
Je ziet dat scherper dan ik hoor. Ik vind dat jij in de aanval gaat en dat ik dat niet deed. Dat vind ik klein van jou. Maar je doet maar.
Ik ben klant geweest bij KT en ik vond dat hun diensten niet vergelijkbaar waren met grootbanken. Ik ben er nu weg.
Ik vind bv ook van Beobank dat ze al meer dan 1 trein hebben gemist.
Tja... wie met de diensten van die banken wel tevreden is moet dat voor zichzelf uitmaken zeker ? Net als ik dat voor haelewyn uitmaak.
Het is niet "mijn" Belfius, ik zou niet durven zeggen dat zij nummer 1 zijn in België en ik ben er geen fan van. Ik heb ze als hoofdbank, ja... dat is alles. En dan ?
Hun beleid ? Ik zit er voor niets tussen hoor ! De cooperantenstory voordien ? Toen was ik er geen klant.. Voor mij heeft kt of zijn clientèle nog geen probleem opgelost.
Maar vrije concurrentie moet er zijn.
Ik betaal helemaal niets extra voor snufjes.
Niet bij belfius, ing, kbc, hello bank (= bnp), beobank, ... bij geen enkele bank. Ben je zeker dat je goed geïnformeerd bent over de snufjes van banken en de tarieven ?
Een profiel plakken op ... : je moet toch eens kijken wat een profiel is hoor.
Iedereen die zaken doet zou een profiel moeten maken van zijn klanten, potentiële klanten, klanten van concurrenten, de concurrent zelf en zijn product, etc
Je voelt je precies al of ik jouw privacy schend door me af te vragen wie kt een meerwaarde vindt hebben. Ze zullen er precies toch wel zijn ?
Ja man,... spijtig hoor. Vrienden gaan we nooit worden hier denk ik.
In het echt zou het misschien meevallen omdat alles dan minder scherp en zwart-wit overkomt.
Als jij sandwiches van de lidl het beste vindt en ik die van de bakker verkies...
Moet kunnen.
Je ziet dat scherper dan ik hoor. Ik vind dat jij in de aanval gaat en dat ik dat niet deed. Dat vind ik klein van jou. Maar je doet maar.
Ik ben klant geweest bij KT en ik vond dat hun diensten niet vergelijkbaar waren met grootbanken. Ik ben er nu weg.
Ik vind bv ook van Beobank dat ze al meer dan 1 trein hebben gemist.
Tja... wie met de diensten van die banken wel tevreden is moet dat voor zichzelf uitmaken zeker ? Net als ik dat voor haelewyn uitmaak.
Het is niet "mijn" Belfius, ik zou niet durven zeggen dat zij nummer 1 zijn in België en ik ben er geen fan van. Ik heb ze als hoofdbank, ja... dat is alles. En dan ?
Hun beleid ? Ik zit er voor niets tussen hoor ! De cooperantenstory voordien ? Toen was ik er geen klant.. Voor mij heeft kt of zijn clientèle nog geen probleem opgelost.
Maar vrije concurrentie moet er zijn.
Ik betaal helemaal niets extra voor snufjes.
Niet bij belfius, ing, kbc, hello bank (= bnp), beobank, ... bij geen enkele bank. Ben je zeker dat je goed geïnformeerd bent over de snufjes van banken en de tarieven ?
Een profiel plakken op ... : je moet toch eens kijken wat een profiel is hoor.
Iedereen die zaken doet zou een profiel moeten maken van zijn klanten, potentiële klanten, klanten van concurrenten, de concurrent zelf en zijn product, etc
Je voelt je precies al of ik jouw privacy schend door me af te vragen wie kt een meerwaarde vindt hebben. Ze zullen er precies toch wel zijn ?
Ja man,... spijtig hoor. Vrienden gaan we nooit worden hier denk ik.
In het echt zou het misschien meevallen omdat alles dan minder scherp en zwart-wit overkomt.
Als jij sandwiches van de lidl het beste vindt en ik die van de bakker verkies...
Moet kunnen.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ach kom Haelewyn, we zijn het hier al vaak eens en oneens geweest, maar je bent toch streng voor Keytrade vind ik. Je zegt het zelf: je was klant, hoe lang is dat geleden? Bedrijven evolueren en gezien de schaal van Keytrade kan ik als klant zeggen dat ik vind dat ze professioneel en positief evolueren.
Als je 10 jaar geleden klant was bij Keytrade voor dagelijks bankieren, kan ik je helemaal volgen. Maar wat ik de laatste jaren zie in hun aanbod, nu weer met de Visa-kaarten, is een aanbod dat steeds mooier oogt, scherper geprijsd is en gewoon soms beter dan de concurrentie.
Het gaat hem niet meer om de Lidl of de bakker, Keytrade is een kleine speler, daarom geen minder kwalitatieve. Eigenlijk zou je vergelijking omgekeerd kunnen stellen Nogmaals: ik weet dat je negatieve ervaringen hebt gehad met o.a. hun klachtendienst. Maar je gaat iemand vinden op dit forum die over ELKE bank iets slecht kan zeggen. Ik ben klant geweest bij Belfius & BNP bijvoorbeeld, daar zien ze mij nooit meer terug. Maar daarmee wil ik niet zeggen dat ze slechte banken zijn of dat hun kwaliteit van diensten lager ligt dan pakweg KBC of Keytrade. Het is geen zwart-wit verhaal. En nogmaals: dit aanbod gratis kredietkaarten is ongezien op de Belgische markt ...
Als je 10 jaar geleden klant was bij Keytrade voor dagelijks bankieren, kan ik je helemaal volgen. Maar wat ik de laatste jaren zie in hun aanbod, nu weer met de Visa-kaarten, is een aanbod dat steeds mooier oogt, scherper geprijsd is en gewoon soms beter dan de concurrentie.
Het gaat hem niet meer om de Lidl of de bakker, Keytrade is een kleine speler, daarom geen minder kwalitatieve. Eigenlijk zou je vergelijking omgekeerd kunnen stellen Nogmaals: ik weet dat je negatieve ervaringen hebt gehad met o.a. hun klachtendienst. Maar je gaat iemand vinden op dit forum die over ELKE bank iets slecht kan zeggen. Ik ben klant geweest bij Belfius & BNP bijvoorbeeld, daar zien ze mij nooit meer terug. Maar daarmee wil ik niet zeggen dat ze slechte banken zijn of dat hun kwaliteit van diensten lager ligt dan pakweg KBC of Keytrade. Het is geen zwart-wit verhaal. En nogmaals: dit aanbod gratis kredietkaarten is ongezien op de Belgische markt ...
Laatst gewijzigd door Jiraisking op 2 juli 2019, 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik snap ook het nut niet van het blijven kappen op Keytrade. Elke bank heeft haar gebreken en iedereen moet voor zichzelf uitmaken waar hij zich het meest comfortabel bij voelt.
Dat is net wat ik ook zei..(@Didymus)
Iedereen moet doen waar hij zich goed bij voelt. En als dat bv bij beobank hun zichtrekening zou zijn : so be it.
Keytrade zal wel IETS goed doen zeker .. aan hun aantal klanten te zien.
Profiel.. internetbankieren versus bank met kantoren die meer gesloten zijn dan open ... dat wordt de nieuwe vergelijking :-)
@Jiraisking
Het was niet met de klachtendienst dat ik last had en mijn ervaringen zijn van een jaar of 4-5 geleden denk ik.
Als je hiervoor vond dat bv ING of Belfius oubollig was... Als je te kennen gaf een voorkeur voor kbc te hebben als bank en hun internetbankieren, etc
zou ik het raar vinden dat je zou komen vertellen dat KT en KBC gelijkwaardig zijn om als hoofdbank te hebben.
Dan moet er heel veel veranderd zijn en daar geloof ik geen snars van.
De actie met creditcards die gratis zijn, waaronder de Platinum. .. maar die weinigen op dit forum (?) gaan kunnen krijgen is kouwe pis in een plastic zakje.
Gratis voor veelverdieners.. tof ! Maar ik en vele anderen hier zijn daar niks mee.
De basis visakaart is gratis, daar zijn ze niet alleen mee.
Ik heb er totaal geen behoefte aan want mijn beobank kaart is voor mij ook 100 procent gratis. En met kredietlijn van 3000 euro + uitgesteld terugbetalen.
Voor nieuwe klanten kost het 5 euro per jaar en kt laat die 5 euro vallen.
Jawadde ! Fantastisch hoor. Bel naar de gazet dat ze wat vergeten zijn..
Inbegrepen verzekeringen : heb ik ook of heb ik al.
Keytrade een even kwalitatieve speler ? Wat met flitsoverschrijvingen ?
Wat met hun dagelijks bankieren via internet ? Even goed als kbc, ing, Belfius?
Hypothecair krediet : ik heb ze mee in de lijst opgenomen maar ze waren alleen beter en goedkoopst met een schijnbeweging.
Grootbank bnp heeft toen overtuigend gewonnen.
En dan komen we tot de essentie van de zaak. Het glas half leeg of half vol.
Jullie nemen er aanstoot aan dat iemand "kapt" op keytrade.
Ik vind het redelijk infantiel dat die zo verheerlijkt worden en dat wie hun nadelen tegenover hun flut- acties zet zoveel weerstand krijgt.
In mijn ogen ben ik het niet die hier onnozel doet...
Argenta en keytrade zijn hier heilige huizekes..., en dat vind ik jammer.
Als hoofdbank stellen ze imho niet veel voor.
En dat mag evengoed gezegd worden als al jullie halleluja's om die gratis kouwe pis in een plastic zakje.
Iedereen moet doen waar hij zich goed bij voelt. En als dat bv bij beobank hun zichtrekening zou zijn : so be it.
Keytrade zal wel IETS goed doen zeker .. aan hun aantal klanten te zien.
Profiel.. internetbankieren versus bank met kantoren die meer gesloten zijn dan open ... dat wordt de nieuwe vergelijking :-)
@Jiraisking
Het was niet met de klachtendienst dat ik last had en mijn ervaringen zijn van een jaar of 4-5 geleden denk ik.
Als je hiervoor vond dat bv ING of Belfius oubollig was... Als je te kennen gaf een voorkeur voor kbc te hebben als bank en hun internetbankieren, etc
zou ik het raar vinden dat je zou komen vertellen dat KT en KBC gelijkwaardig zijn om als hoofdbank te hebben.
Dan moet er heel veel veranderd zijn en daar geloof ik geen snars van.
De actie met creditcards die gratis zijn, waaronder de Platinum. .. maar die weinigen op dit forum (?) gaan kunnen krijgen is kouwe pis in een plastic zakje.
Gratis voor veelverdieners.. tof ! Maar ik en vele anderen hier zijn daar niks mee.
De basis visakaart is gratis, daar zijn ze niet alleen mee.
Ik heb er totaal geen behoefte aan want mijn beobank kaart is voor mij ook 100 procent gratis. En met kredietlijn van 3000 euro + uitgesteld terugbetalen.
Voor nieuwe klanten kost het 5 euro per jaar en kt laat die 5 euro vallen.
Jawadde ! Fantastisch hoor. Bel naar de gazet dat ze wat vergeten zijn..
Inbegrepen verzekeringen : heb ik ook of heb ik al.
Keytrade een even kwalitatieve speler ? Wat met flitsoverschrijvingen ?
Wat met hun dagelijks bankieren via internet ? Even goed als kbc, ing, Belfius?
Hypothecair krediet : ik heb ze mee in de lijst opgenomen maar ze waren alleen beter en goedkoopst met een schijnbeweging.
Grootbank bnp heeft toen overtuigend gewonnen.
En dan komen we tot de essentie van de zaak. Het glas half leeg of half vol.
Jullie nemen er aanstoot aan dat iemand "kapt" op keytrade.
Ik vind het redelijk infantiel dat die zo verheerlijkt worden en dat wie hun nadelen tegenover hun flut- acties zet zoveel weerstand krijgt.
In mijn ogen ben ik het niet die hier onnozel doet...
Argenta en keytrade zijn hier heilige huizekes..., en dat vind ik jammer.
Als hoofdbank stellen ze imho niet veel voor.
En dat mag evengoed gezegd worden als al jullie halleluja's om die gratis kouwe pis in een plastic zakje.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik ga niet elk argument gaan counteren want het gaat hier nog steeds over kredietkaarten, maar als Belfius/ING je standaard is voor internetbankieren, dan kan ik toch zeggen dat Keytrade de achterstand van 5 jaar heeft ingehaald. Vooral ING dan, het platform van Keytrade ziet er pakt 10 keer moderner/performanter uit ... voor een bank met pak 300k klanten tov 3miljoen bij ING en de navenante budgetten is dit enorm triestig voor een "grootbank" als ING.
En ik blijf niet begrijpen waarom er mensen zijn die niet snappen dat niet jan en alleman een platinum kredietkaart kan krijgen. Waarom denk je dat er een classic - gold - platinum bestaat? Wanneer mensen zien dat ze gratis zijn, denkt plots iedereen hier aanspraak op te maken? Heel vreemde redenering. Moest ik morgen een bank opstarten, ik zou ook geen krediet geven aan iemand die of zijn krediet niet op maandbasis verdient of een veelvoud aan spaargeld heeft staan. Dat Beobank dit wel doet, is hun zaak uiteraard, maar zij zijn de uitzondering, zoals reeds uitgelegd, het is hun business om dat risico te nemen. Nogmaals, zoek mij één speler op de markt die een gold en platinum met het hele pakket aanbieden voor 0euro, bestaat niet. Het gaat hem hier niet over de classic die gratis aangeboden wordt. Gezien het historische publiek van traders, zal Keytrade wel een voldoende groot clienteel hebben dat aanspraak zal maken op de gold en platinum.
En ik blijf niet begrijpen waarom er mensen zijn die niet snappen dat niet jan en alleman een platinum kredietkaart kan krijgen. Waarom denk je dat er een classic - gold - platinum bestaat? Wanneer mensen zien dat ze gratis zijn, denkt plots iedereen hier aanspraak op te maken? Heel vreemde redenering. Moest ik morgen een bank opstarten, ik zou ook geen krediet geven aan iemand die of zijn krediet niet op maandbasis verdient of een veelvoud aan spaargeld heeft staan. Dat Beobank dit wel doet, is hun zaak uiteraard, maar zij zijn de uitzondering, zoals reeds uitgelegd, het is hun business om dat risico te nemen. Nogmaals, zoek mij één speler op de markt die een gold en platinum met het hele pakket aanbieden voor 0euro, bestaat niet. Het gaat hem hier niet over de classic die gratis aangeboden wordt. Gezien het historische publiek van traders, zal Keytrade wel een voldoende groot clienteel hebben dat aanspraak zal maken op de gold en platinum.
Mijn dagelijks bank moet online zijn, wil ik liever dat cash geld niet meer bestaat en moet mijn bank een goed product aanbod hebben.
Ik ben nu (na veel banken te hebben zoals Centea, Belfius, ING, Record) bij Keytrade. Voor mij hoeft een kantoor niet, wat ze niet hebben betaal ik indirect ook niet. Voorts is hun product aanbod sterk en komen ze als uitdager op de markt (en daar profiteer ik van naar mijn gevoel).
De belangrijkste redenen voor mij om voor Keytrade te kiezen zijn mijn lening, de VISA kaart (al weet ik dat ik die perfect bij een ander kan vinden), hun online platform (hun webbanking zit goed in elkaar), is hun login proces veel sneller dan itsme dat de banken gebruiken, is hun dagelijks bankieren gratis en zijn ze transparant (hun lening was zonder kleine lettertjes en recent zijn ze gekomen met lasten / kosten document bij je effectendossier dat duidelijkheid geeft wat zij eraan verdienen).
Die 5 cent mag mij gesloten worden (ik lig niet bepaald wakker van die €1 dat ik per maand mee verdien en snap niet hoe sommige mensen er in totaal al een iphone mee hebben kunnen kopen). Dat er geen instant payment is stoort mij niet zoveel, bij veel banken moet je er toch voor betalen.
Mijn grootste ergernis bij Keytrade is wel dat zoomit nog nooit heeft gewerkt in hun app, is hun export naar Excel een rommeltje en is hun reactietijd voor email support om van te huilen.
Voor mijn doel is Keytrade een zeer goede hoofdbank. Ik kan echter wel goed begrijpen dat mensen die liever met iemand praten over bankzaken Keytrade maar niets zullen vinden.
Ik zie mij wel nog Argenta (eveneens een sterk product aanbod) of Hellobank (eenvoud) nemen als hoofdbank.
Belfius begon meer een reclame gazet te worden met het schreeuwen naar hun diensten van derden (Red Lions tickets, Dienstencheques kopen?, De Lijn ticket kopen?, Tanken bij Lukoil,...) maar aan de andere kant hun budget tool weghalen (lijkt mij anders wel een extra functie die een bank - als ze echt teveel tijd hebben - beschikbaar kan stellen). Ik blijf hun online kanalen wel sterk vinden, maar door dat pushen van die andere diensten begon ik de keerzijde te zien.
ING zijn interface is gewoon een ramp. Daar ergerde ik mij al gewoon aan het feit dat het 1 dag duurt om een csv export te maken. In de jaren '90 kan dat nog. Daarnaast kan je daar letterlijk niets in terugvinden. Het toppunt, navigeren door rekeninginformatie. Komaan man, telkens per blokjes van x aantal dagen, doe dat eens voor een rekening met weinig verrichtingen. Hun app is niet zoveel beter, het eerste scherm dat je ziet zijn: MENU BLOKJES. Hebben ze niets beter te tonen?
Bij KBC wordt je in de watten gelegd als bank (goede support, prima online aanwezigheid,...), maar daar betaal je je ook blauw voor. Ik ben wel geen fan van hun KBC Touch, maar blijkbaar ben ik een beetje alleen met dat gevoel. Die afspelende filmpjes op hun website is een doorn in mijn oog en hun 3-delig menu vind ik dat tikkeltje teveel. Ook de sliding betalingwizard is niet mijn ding en wordt de beschikbare ruimte slecht gebruikt.
Wanneer ik als klant aanlog bij Keytrade zie ik die nieuwe voorwaarden niet;
Bij kaart aanvragen zie ik trouwens enkel de classic (gratis mits 12 verrichtingen per jaar) en de Gold staan, van de Platinum niets te bespeuren. Als je goed zoekt kan je wel het aanvraagformulier downloaden, waar de vernieuwde voorwaarden op vermeld staan.
Benieuwd of ze het via deze weg gaan aanvaarden..
Misschien toch meer een lokker voor potentiële nieuwe klanten?
Bij kaart aanvragen zie ik trouwens enkel de classic (gratis mits 12 verrichtingen per jaar) en de Gold staan, van de Platinum niets te bespeuren. Als je goed zoekt kan je wel het aanvraagformulier downloaden, waar de vernieuwde voorwaarden op vermeld staan.
Benieuwd of ze het via deze weg gaan aanvaarden..
Misschien toch meer een lokker voor potentiële nieuwe klanten?
Ik ben ruim 7 jaar klant en zie de mogelijkheid om de drie types aan te vragen zowel in de mobiele app (Android) als in de webbanking. Een meer plausibele verklaring is dat je om een of andere reden nog niet op de laatste versie van de webbanking bent overgezet. Probeer eens via de app, zou ik zeggen.