Waar gratis kredietkaarten?
Re: Waar gratis kredietkaarten?
Heb je dan, naar jouw gevoel, iets gemist ?Jeroen1000 schreef: ↑7 juli 2019, 19:32 Ik heb dan ook eens gevraagd of het niet met een lagere limiet kan. Het zou spijtig zijn dat ik nu toch bij mijn bank moet blijven om een fatsoenlijke kredietkaart te houden
-
- Newbie
- Contacteer:
Niets levensnoodzakelijk natuurlijk, maar de voorwaarden van Keytrade zijn bovengemiddeld en zijn zelfs beter dan bij AXA (waar Keytrade de verzekeringen afneemt). En dat is bij Keytrade zelfs gratis. Mochten ze de hospitalisatievoorwaarden ongewijzigd gelaten hebben op 100.000 euro, mag je ze gerust uitstekend noemen. Dus jammer voor mij dat ze juist up-market zijn gegaan op het moment dat ik overstaphaelewyn schreef: ↑8 juli 2019, 06:23Heb je dan, naar jouw gevoel, iets gemist ?Jeroen1000 schreef: ↑7 juli 2019, 19:32 Ik heb dan ook eens gevraagd of het niet met een lagere limiet kan. Het zou spijtig zijn dat ik nu toch bij mijn bank moet blijven om een fatsoenlijke kredietkaart te houden
Axa is een van de banken waar ik mee werk en ik heb het gevoel dat ze nergens in uitblinken. Hun voornaamste troef vind ik hun netwerk van kantoren. Hun voornaamste minpunt : productkennis van de aangestelden in kleine kantoren, hun eeuwige politiek om dingen goedkoop aan te bieden en daarna altijd maar duurder te maken.
Alle respect voor jouw keuzes. Ik heb alleen het gevoel dat je een bank met een zeer uitgebreid netwerk van kantoren die redelijk duur is vergelijkt met een "alles gratis" internetbank.
Alle respect voor jouw keuzes. Ik heb alleen het gevoel dat je een bank met een zeer uitgebreid netwerk van kantoren die redelijk duur is vergelijkt met een "alles gratis" internetbank.
Inmiddels de optie online om over te stappen van mijn bestaande Classic naar de "nieuwe" classic formule. De upgrade naar Gold geeft nog steeds de oude versie aan.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik denk dat hij het over AXA verzekeringen heeft en niet AXA bank, lijkt misschien hetzelfde, maar zijn 2 compleet verschillende bedrijven binnen de AXA Groep. AXA verzekeringen is gigantisch omdat ze de verzekeringen van heel wat brokers afleveren, en banken voorzien die zelf geen verzekeringstak hebben.haelewyn schreef: ↑8 juli 2019, 09:55 Axa is een van de banken waar ik mee werk en ik heb het gevoel dat ze nergens in uitblinken. Hun voornaamste troef vind ik hun netwerk van kantoren. Hun voornaamste minpunt : productkennis van de aangestelden in kleine kantoren, hun eeuwige politiek om dingen goedkoop aan te bieden en daarna altijd maar duurder te maken.
O.a. Keytrade zijn verzekeringen in het nieuwe VISA-aanbod komen allemaal van Axa voor wat ik tot dusver heb gezien.
Axa is redelijk groot in assistance verzekeringen ook want ze hebben hun eigen grote alarmcentrale.
Ik had het meer over het contact met een doorsnee AXA kantoor waar ze vaak beide producten, bank en verzekeringen, aan de man brengen.
Als ik me niet vergis verkopen ze in de kantoren ook verzekeringen met een ander merk erop dan AXA.
Ik heb ervaring met beide... verzekeringen en bankproducten van AXA. Voor de bank zelfs met voorloper AnHyp.
Verzekeringen : zelf gehad. Mij ouders hebben er nog altijd.
Ik had het meer over het contact met een doorsnee AXA kantoor waar ze vaak beide producten, bank en verzekeringen, aan de man brengen.
Als ik me niet vergis verkopen ze in de kantoren ook verzekeringen met een ander merk erop dan AXA.
Ik heb ervaring met beide... verzekeringen en bankproducten van AXA. Voor de bank zelfs met voorloper AnHyp.
Verzekeringen : zelf gehad. Mij ouders hebben er nog altijd.
Beste satsurfer ,
Belangrijk nieuws in verband met uw Visa: Keytrade Bank heeft een nieuw kredietkaartenaanbod met nog meer voordelen en gloednieuwe functies. Het betekent meteen ook dat u uw huidige Visa Gold binnen enkele maanden niet meer zal kunnen gebruiken. Vanaf september zullen we namelijk ‘oude’ kaarten zoals die van u geleidelijk aan beginnen te vervangen. Van zodra het uw beurt is, krijgt u van ons hierover een e-mail.
Wilt u uw nieuwe kaart liever nu al ontvangen? Bestel ze dan onmiddellijk via onze transactiesite in de tab 'Kaarten'.
Om u op het vlak van reisbijstand een meer dan evenwaardige verzekering aan te bieden, zal uw nieuwe kredietkaart er een van het type Visa Platinum zijn. Met dezelfde kredietlimiet. Deze kaart is gratis in het eerste jaar en blijft dat bij minimum twaalf transacties in het voorafgaande jaar. Naast de uitgebreide reisbijstand bevat ze een pakket van maar liefst 10 andere verzekeringen voor uw reizen en aankopen.
Recent verhuisd? Check dan zeker of we over uw nieuwe adres beschikken via de transactiesite onder voorkeuren – persoonlijke gegevens.
Tenzij u vóór 24 september reageert (met dit document), gaan wij ervan uit dat u de nieuwe bijzondere voorwaarden, het nieuwe productaanbod, de betaaldiensten en de nieuwe tarieven aanvaardt.
https://www.keytradebank.be/files/docum ... &utm_term=
Met vriendelijke groeten,
Het Keytrade Bank-team"
https://www.keytradebank.be/node/fronte ... en/kaarten
dus de Platinum van 150 eur, krijg je gratis als je er 12 betalingen per jaar mee doet? Dus 12x tanken telt ook hé? Zeer uitgebreid verzekeringspakket. Persoonlijk vind ik dit het beste aanbod op de markt hoor.
Belangrijk nieuws in verband met uw Visa: Keytrade Bank heeft een nieuw kredietkaartenaanbod met nog meer voordelen en gloednieuwe functies. Het betekent meteen ook dat u uw huidige Visa Gold binnen enkele maanden niet meer zal kunnen gebruiken. Vanaf september zullen we namelijk ‘oude’ kaarten zoals die van u geleidelijk aan beginnen te vervangen. Van zodra het uw beurt is, krijgt u van ons hierover een e-mail.
Wilt u uw nieuwe kaart liever nu al ontvangen? Bestel ze dan onmiddellijk via onze transactiesite in de tab 'Kaarten'.
Om u op het vlak van reisbijstand een meer dan evenwaardige verzekering aan te bieden, zal uw nieuwe kredietkaart er een van het type Visa Platinum zijn. Met dezelfde kredietlimiet. Deze kaart is gratis in het eerste jaar en blijft dat bij minimum twaalf transacties in het voorafgaande jaar. Naast de uitgebreide reisbijstand bevat ze een pakket van maar liefst 10 andere verzekeringen voor uw reizen en aankopen.
Recent verhuisd? Check dan zeker of we over uw nieuwe adres beschikken via de transactiesite onder voorkeuren – persoonlijke gegevens.
Tenzij u vóór 24 september reageert (met dit document), gaan wij ervan uit dat u de nieuwe bijzondere voorwaarden, het nieuwe productaanbod, de betaaldiensten en de nieuwe tarieven aanvaardt.
https://www.keytradebank.be/files/docum ... &utm_term=
Met vriendelijke groeten,
Het Keytrade Bank-team"
https://www.keytradebank.be/node/fronte ... en/kaarten
dus de Platinum van 150 eur, krijg je gratis als je er 12 betalingen per jaar mee doet? Dus 12x tanken telt ook hé? Zeer uitgebreid verzekeringspakket. Persoonlijk vind ik dit het beste aanbod op de markt hoor.
Vrees dat ze na x aantal maanden,zullen beslissen dat je een bepaald minimum bedrag bij Keytrade bank zal moeten hebben ,om de kaart gratis verder te krijgen.satsurfer schreef: ↑10 juli 2019, 11:20
Deze kaart is gratis in het eerste jaar en blijft dat bij minimum twaalf transacties in het voorafgaande jaar. Naast de uitgebreide reisbijstand bevat ze een pakket van maar liefst 10 andere verzekeringen voor uw reizen en aankopen.
Is bij de meeste banken zo.
Eerst een visje uitwerpen, om zo een snoek te vangen
Keytrade is Deutsche Bank niet hé. Tot nu toe hebben ze wat ze gratis hebben gemaakt ook gratis gehouden.
Niet helemaal correct. Citibank is overgenomen door een Franse bank (Banque Federative du Credit Mutuel).
Na de overnamen is het kantorennetwerk van citibank zo goed als behouden gebleven. Alleen de naam hebben ze gewijzigd naar Beobank.
Te soepel waren ze zeker. Ik was het middelbaar nauwelijks uit of ik kreeg al brieven van deze rommelbank om leningen aan te gaan voor op reis te gaan, meubels te kopen,enz. Ik was nog eens geen klant bij hun,je moet ook al behoorlijk dom zijn om voor deze zaken een lening aan te gaan.
Niet vergeten dat voor de overname citibank tot de Amerikaanse bank ,citigroup behoorde. Voor de mensen die het niet meer weten.Het is voornamelijk door deze bank dat de verpakte rommelkredieten vanuit Amerika in Europa kwamen.
Door die reden zal ik geen klant worden bij een bank als Beobank. Ze behoren nu tot een andere groep maar geven nog steeds te gemakkelijk kredietkaarten. Als het nog eens tot een bankencrisis komt zal het door dit type banken komen. Ik vind het dan ook een zeer goede zaak dat Keytrade veel strenger is in het geven van (de betere) kredietkaarten.
Keytrade geeft er dan ook geen kredietlijn bij, dus er is sowieso geen vergelijking mogelijk.
Ik heb van Beobank weinig te klagen. Op dat vlak zijn ze voor mij bij de beteren van de klas.
Ik heb geen hoog inkomen, geen schulden, geen betalingsachterstand, goede relatie met de bank gedurende meerdere jaren, etc
Waarom zou iemand met een hoog inkomen, achterstand, veel schulden, slechte betaler, etc meer vertrouwen moeten krijgen ?
Bij beobank heb ik dat slecht gevoel niet. Bij andere banken wel.
Bij mijn huisbank zou ik alleen een basic visa krijgen met een kredietlijn van 1250, niet verhoogbaar met stortingen en er nog voor betalen ook. Of hun prepaid brol.
Ik zou wel gek moeten zijn.
Op een dag komt dat voor andere producten ook nog van pas.. zeker weten !
Keytrade kon mij dat gevoel niet geven... ze mogen hun gratis brol houden. Ik heb het bij hun concurrent ook gratis. Persoonlijke voorkeur he...
Ik heb geen hoog inkomen, geen schulden, geen betalingsachterstand, goede relatie met de bank gedurende meerdere jaren, etc
Waarom zou iemand met een hoog inkomen, achterstand, veel schulden, slechte betaler, etc meer vertrouwen moeten krijgen ?
Bij beobank heb ik dat slecht gevoel niet. Bij andere banken wel.
Bij mijn huisbank zou ik alleen een basic visa krijgen met een kredietlijn van 1250, niet verhoogbaar met stortingen en er nog voor betalen ook. Of hun prepaid brol.
Ik zou wel gek moeten zijn.
Op een dag komt dat voor andere producten ook nog van pas.. zeker weten !
Keytrade kon mij dat gevoel niet geven... ze mogen hun gratis brol houden. Ik heb het bij hun concurrent ook gratis. Persoonlijke voorkeur he...
Een uitgavenlimiet is niet hetzelfde als een kredietlijn. Ik pleit ervoor om dat onderscheid toch duidelijk te blijven maken.
Als ik elke maand mijn saldo terugbetaal op een kredietkaart met kredietlijn....
Dan is mijn kredietlijn toch gelijk aan mijn uitgavelimiet ?
Als ik in maand 3 van mijn kredietlijn van 3000 euro nog altijd 2000 euro heb opgenomen zonder terug te betalen heb ik 1000 euro - mijn verplicht te betalen deel van het saldo als limiet voor die maand.
Of zie ik iets over het hoofd ... in wat jij bedoelt ?
Keytrade geeft geen kredietlijn op die kaart. .. het is een uitgestelde debetkaart..(?)
Zoals ik mijn kaart gebruik maakt het niet uit of ik een kredietlijn heb of niet...
Dan is mijn kredietlijn toch gelijk aan mijn uitgavelimiet ?
Als ik in maand 3 van mijn kredietlijn van 3000 euro nog altijd 2000 euro heb opgenomen zonder terug te betalen heb ik 1000 euro - mijn verplicht te betalen deel van het saldo als limiet voor die maand.
Of zie ik iets over het hoofd ... in wat jij bedoelt ?
Keytrade geeft geen kredietlijn op die kaart. .. het is een uitgestelde debetkaart..(?)
Zoals ik mijn kaart gebruik maakt het niet uit of ik een kredietlijn heb of niet...
De nieuwe gold kredietkaart al kunnen aanvragen via de website?SMGGM schreef: ↑5 juli 2019, 17:42 Heb contact met de support Keytrade gehad met de vraag hoe het zat met bestaande VISA gebruikers en hierop kreeg ik volgend antwoord:
Dit is dus fel anders dan de eind augustus die in een vorige reactie werd gezegd.De migratie voor onze klanten die al en Visakaart hebben is voor de komende dagen gepland. Een exacte datum kan ik u wel momenteel niet meedelen.
U zal per mail en seintje krijgen wanneer dit mogelijk is.
Benieuwd wat het effectief zal worden.