De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Ik heb al 14% sedert begin juni
Historisch moment. Belgische 10 jaar rente voor het eerst in de geschiedenis onder 0.
- DoubleDigitsOrBust
- Full Member
- Contacteer:
Fantastisch nieuws, nu betalen alle mensen met pensioensparen dwangmatig België uit de kosten. Daar gaat je fiscaal voordeel.
Iemand een idee waarom Aumann AG vandaag-20% gaat? Ik vind er nergens iets van terug.
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC - KBC Ancora - Montea - Nvidia - Shell - Shurgard - Solvay - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
Aandelenportefeuille netto met 1222% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: +2,6% (tem 28 jun '24)
Momenteel: 42% IVU, WTW, Alfa, Rapid7, Salesforce, Aon; 58% cash
Momenteel: 42% IVU, WTW, Alfa, Rapid7, Salesforce, Aon; 58% cash
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Een quote van mezelf zo'n 4-tal jaar geleden.Spruitekop schreef: ↑29 mei 2015, 16:36Wat je ziet is dat de economie terug op z'n gat zakt eens de QE gestopt is. Eens je iemand drugs geeft is die verslaafd en kan die niet meer functioneren zonder. Je ziet het in de VS, je ziet het in Japan, je ziet het in China... Keynes was 'n oerlul.
In de VS is er weer volop sprake van rentedalingen, ze zijn ook weer niet vies van QE in de mond te nemen.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Morgen kassa kassa met galapagos
https://www.finanzen.nl/aandelen/nieuws ... 1028350843
dan ben ik maar een lichte pinte
Ik heb het niet op de stijl die de mening, visie van anderen neersabelen zonder inhoudelijke argumenten te geven.
Doorgaans achten deze zichzelf een icoon, een godfather, alleswetende, alleskennende goeroe.
Best even teruglezen vanaf 4/6 en ga daarna eens met je keffertje wandelen.