Voorwaarden Visakaart bij Keytrade
Re: Voorwaarden Visakaart bij Keytrade
Ik ben er zeker van dat Keytrade nagaat hoe groot het risico voor hun is?; hoeveel zekerheid zij hebben dat de kaarthouder 10000 euro per maand kan betalen?; want dat is het bedrag dat de bank zal voorschieten...
Het is duidelijk dat een rekeninghouder met een hoog maandelijks nettoloon, een grote spaarrekening, weinig vaste kosten (geen lening) en een grote effectenrekening, meer kans zal hebben op een positief antwoord dan de andere aanvrager die een zware lening heeft, geen spaarrekening, geen effectenrekening, en die misschien aan het einde van bijna elke maand in het rood gaat.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Op het platform bij mij geen enkele optie, zelfs niet de classic.
Vroeger had ik de gold bij keyt, maar heb die na een tijd opgezegd omdat ik een voor mij interessanter alternatief had.
Vroeger had ik de gold bij keyt, maar heb die na een tijd opgezegd omdat ik een voor mij interessanter alternatief had.
Het lijkt mij logisch dat er wordt gekeken naar je passief bij Keytrade voor zo'n aanvraag. Salaris is 1 parameter, maar assets bij Keytrade, lening voor een huis, andere openstaande kredieten enz. zullen zeker ook parameters zijn.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Hier ook geenenkele optie op het platform. Heb de aanvraag dan maar via een formulier gedaan.