Argenta verlaagt rentevoeten op alle zichtrekeningen
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Argenta verlaagt rentevoeten op alle zichtrekeningen
Ik weet niet of het iemand al opgevallen is, maar mijn oog is er net op gevallen dat Argenta de rentevoeten op alle zichtrekeningen verlaagd heeft:
Giro+: 0,10% (voorheen 0,50%)
Golden en internetzichtrek.: 0,25% (voorheen 0,75%)
Beginnen grootbanktarieven te worden op de zichtrekeningen. Maar uiteraard blijft alles gratis qua kaarten (hopelijk blijft dit zo).
Giro+: 0,10% (voorheen 0,50%)
Golden en internetzichtrek.: 0,25% (voorheen 0,75%)
Beginnen grootbanktarieven te worden op de zichtrekeningen. Maar uiteraard blijft alles gratis qua kaarten (hopelijk blijft dit zo).
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Re: Argenta verlaagt rentevoeten op alle zichtrekeningen
Het was me nog niet opgevallen, totdat ik gisteren ergens een bericht van je las waar je ook die tarieven vermelde.
Ik zal toch eens moeten rekenen om minder geld op de zichtrekening te laten staan, misschien meer op de spaarrekening plaatsen en na verloop de maand vordert de zichtrekening aanzuiveren.
Ik zal toch eens moeten rekenen om minder geld op de zichtrekening te laten staan, misschien meer op de spaarrekening plaatsen en na verloop de maand vordert de zichtrekening aanzuiveren.
Geld maakt niet gelukkig, maar liever ongelukkig met, dan zonder
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ook bij dexia het geval,vandaag gelezen op een uitreksel(wordt ook 0,10%)
Grappig, ik krijg regelmatig mails van mijn Argenta-kantoor maar van rentedalingen krijg ik geen mails.
tja, dalingen zijn niet echt een promotie ![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
Maar als het troost mag zijn, andere banken gaan ook naar beneden met hun tarieven, en die laten dat ook niet weten....
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
Maar als het troost mag zijn, andere banken gaan ook naar beneden met hun tarieven, en die laten dat ook niet weten....
Nu zijn ook de golden en de internet zichtrekening gezakt naar 0,10%. Dus geen voordeel meer tegenover de giro+.
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
En binnenkort misschien zoals Ethias bank en Dexia: 0.00 %
Zou der geen haar van verschieten.
Zou der geen haar van verschieten.
Dexia geeft ook 0,10%. ING Lion Account is 0%, de gewone ING zichtrekening ook 0,10% geloof ik.
Deutsche Bank geeft nog steeds 3% op hun zichtrekening en Keytrade tot 9 maart nog 2,5% en daarna 2% dacht ik
![Smiley :)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/smiley.gif)
![Smiley :)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/smiley.gif)
Deutsche Bank verlaagt vanaf 16/03 naar 2% (check berichten in online banking)
als de ECB zijn rente verlaagd en nog verder gaat verlagen, dan is dit natuurlijk het gevolg.....alleen maar hopen dat de consumentenkredieten en kaskredieten ook lager gaan....
Trouwens je krijgt nog altijd meer dan de inflatie, bruto toch....na aftrek van 15%,
is het iets minder.
Ik denk niet dat er nog banken zullen zijn die meer zullen geven.
De toestand in de financiële wereld is vandaag anders dan pakweg 10 maand geleden.
Trouwens je krijgt nog altijd meer dan de inflatie, bruto toch....na aftrek van 15%,
is het iets minder.
Ik denk niet dat er nog banken zullen zijn die meer zullen geven.
De toestand in de financiële wereld is vandaag anders dan pakweg 10 maand geleden.
volgens mij ging dit enkel over de zichtrekening?WimG schreef: Deutsche Bank verlaagt vanaf 16/03 naar 2% (check berichten in online banking)
Ja, correct. Ik ging ervan uit dat dit duidelijk was, vermits de topictitel over zichtrekeningen spreekt.
Bij Argenta kunnen ze niet meer dalen.....ann01 schreef: Grappig, ik krijg regelmatig mails van mijn Argenta-kantoor maar van rentedalingen krijg ik geen mails.
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Bij argenta kunnen ze niet meer zakken
Bwa, ze kunnen er nog altijd wel "iets" afpitsen he
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)