Voorwaarden Visakaart bij Keytrade
Re: Voorwaarden Visakaart bij Keytrade
Ja, de kaarten van Beobank hebben altijd een kredietlijn.
inderdaad.. zowel bevestigend op de vraag van Denfi als op het antwoord van Didymus.
Was het topic wat uit het oog verloren. Het antwoord van Keytrade op mijn vraag wat de reden van de weigering is:
Als u een aanvraag bij ons indient voor een Visa kaart, dan baseren onze experten zich op een aantal elementen, waaronder:
•Uw historiek bij Keytrade Bank;
•Uw maandelijkse netto inkomsten;
•De bedragen die maandelijks op uw rekeningen bij ons gecrediteerd worden;
•Het totaal van uw activa bij Keytrade Bank;
•...
Na analyse werd besloten dat wij u helaas geen Visa Platinum-kaart kunnen bezorgen.
Misschien probeer ik later wel om de Gold te krijgen als ik wat langer klant ben. Waarschijnlijk heeft dit momenteel nog geen zin als pas nieuwe klant.
Als u een aanvraag bij ons indient voor een Visa kaart, dan baseren onze experten zich op een aantal elementen, waaronder:
•Uw historiek bij Keytrade Bank;
•Uw maandelijkse netto inkomsten;
•De bedragen die maandelijks op uw rekeningen bij ons gecrediteerd worden;
•Het totaal van uw activa bij Keytrade Bank;
•...
Na analyse werd besloten dat wij u helaas geen Visa Platinum-kaart kunnen bezorgen.
Misschien probeer ik later wel om de Gold te krijgen als ik wat langer klant ben. Waarschijnlijk heeft dit momenteel nog geen zin als pas nieuwe klant.
En hier nog steeds geen antwoord. Positief noch negatief. Ook niet na een herinneringsmailtje mijnentwege.
Heel onpersoonlijk en klantonvriendelijk toch.
Heel onpersoonlijk en klantonvriendelijk toch.
-
- Newbie
- Contacteer:
Ga er dan maar van uit dat het antwoord negatief is.
Voor de rest heb je gelijk, dat getuigt inderdaad van gebrek aan beleefdheid, als je niet in aanmerking komt voor de gevraagde kredietkaart dat ze dan aan jou meedelen in plaats van mensen aan het lijntje houden dan kan je dan tenminste bij een andere bank proberen.
Interessante discussies hier :-).
Ik kreeg zonet het voorstel om van mijn Visa Classic (reeds met verhoogd plafond) over te stappen naar de nieuwe Visa Gold.
Met een nettoloon van 2500 euro wagen om voor een Platinum te gaan? Hoe hoog schatten jullie mijn kansen in? :-)
Ik kreeg zonet het voorstel om van mijn Visa Classic (reeds met verhoogd plafond) over te stappen naar de nieuwe Visa Gold.
Met een nettoloon van 2500 euro wagen om voor een Platinum te gaan? Hoe hoog schatten jullie mijn kansen in? :-)
Mag ik aannemen dat dit voorstel je per mail is opgestuurd? Ik heb recent ook een mail ontvangen met het voorstel mijn kaart te vervangen (ván classic naar nieuwe classic). Dan is die mailing "meer" dan gewoon een kaart migratie verhaal, maar worden hier ook upgrade voorgesteld op basis van de info die Keytrade heeft.Rat schreef: ↑2 augustus 2019, 00:10 Interessante discussies hier :-).
Wat betreft het wagen voor de Platinum, ik denk dat je automatisch voorstel voor de Gold ligt aan je reeds verhoogd limiet. Mogen wij dat weten?
Wel even vermelde dat er reeds iemand hier de goedkeuring voor de Platinum heeft gekregen. Misschien interessant om zo je kansen in te schatten.
fahhya schreef: ↑25 juli 2019, 10:44 Al klant sinds 2013. Zicht en spaarrek. maar was meer te doen voor effectenrekening.
Zichtrek. nooit veel gebruikt. Heb wel debietkaart maar zeer weinig gebruikt (1x/ maand)
Spaarrek. niet veel cash - > effectekrek.
Effectenrek. van ongeveer 70k€. Hier wel transfer Fortuneo en later Rabobank (fonds) dus hebben wel gezien dat ik meer had dan gewoon Keytrade.
Geen inkomen bij Keytrade (KBC). Inkomen van 4k€ net. Woninglening van 700€/maand (is 50% van totaal). Geen andere schulden.
Limiet van Platinum wel 7k€ en niet 10k€.
Hoop dat ik hier kon helpen .....
Wanneer worden die nieuwe VISA kaarten verstuurd? Krijgen de gebruikers een nieuw nummer?
Volgens de mail zou dit vanaf september beginnen. Op mijn werk hebben we ook al eens een massa kaart uitrol gedaan en op het piekmoment zijn dat er toch 10.000 op 1 week (we zijn geen KBC hé ). Gezien Keytrade 300.000 klanten heeft, maar zeker niet iedereen een VISA kaart vermoed ik dat dit op 1 à 2 maand gedaan zal zijn (afhankelijk hoe lang hun test periode is).
Of het een nieuw nummer is zal je moeten vragen aan de helpdesk. ik zou gokken van wel, anders hadden ze volgens mij geen massa kaart uitrol gedaan (want dat is geen goedkope onderneming).
Volgende mail werd verzonden:
Beste *****,
Belangrijk nieuws in verband met uw Visa: Keytrade Bank heeft een nieuw kredietkaartenaanbod met nog meer voordelen en gloednieuwe functies. Het betekent meteen ook dat u uw huidige Visa Classic binnen enkele maanden niet meer zal kunnen gebruiken. Vanaf september zullen we namelijk de ‘oude’ kaarten geleidelijk aan beginnen te vervangen. Van zodra het uw beurt is, krijgt u van ons hierover een e-mail.
Wilt u uw nieuwe kaart liever nu al? Bestel ze dan via onze transactiesite in de tab 'Kaarten'.
Weet alvast dat u nog altijd een Visa Classic hebt, maar nu wel met een aanvullende aankoopverzekering! Deze kaart is gratis in het eerste jaar en blijft dat bij minstens twaalf transacties in het voorafgaande jaar.
Recent verhuisd? Check dan zeker of we over uw nieuwe adres beschikken via de transactiesite onder voorkeuren – persoonlijke gegevens.
Tenzij u vóór 24 september reageert (met dit document), gaan wij ervan uit dat u de nieuwe bijzondere voorwaarden, het nieuwe productaanbod, de betaaldiensten en de nieuwe tarieven aanvaardt.
Met vriendelijke groeten,
Het Keytrade Bank-team
Denk ook niet dat dit goedkoop is. Ook de portkosten niet vergeten (1x voor de kaart en de dag er na voor de pincode).
Had liever gehad dat ik mijn kaart kon gebruiken tot de vervaldatum en dat ik dan pas de nieuwe kreeg. Oude kaart is qua design ook fraaier dan die nieuwe -donkere- kaarten.
Had liever gehad dat ik mijn kaart kon gebruiken tot de vervaldatum en dat ik dan pas de nieuwe kreeg. Oude kaart is qua design ook fraaier dan die nieuwe -donkere- kaarten.
Waarschijnlijk blijft PIN dezelfde. Is tegenwoordig altijd zo bij kaarten.
Is toch al 1 brief uitgespaard
Is toch al 1 brief uitgespaard
Juist mijn kaart ontvangen. Aangevraagd op 9 juli. Heb ze wel moeten bellen en reactie was : we sturen u een nieuwe kaart en binnen 3 dagen is die bij u. Dus weet niet wat er intussen met mijn aanvraag was gebeurd. PIN code moet je via de app of online aanvragen en wordt per sms verstuurd na een check van uw gsmnr.
Hallo,SMGGM schreef: ↑2 augustus 2019, 07:00Mag ik aannemen dat dit voorstel je per mail is opgestuurd? Ik heb recent ook een mail ontvangen met het voorstel mijn kaart te vervangen (ván classic naar nieuwe classic). Dan is die mailing "meer" dan gewoon een kaart migratie verhaal, maar worden hier ook upgrade voorgesteld op basis van de info die Keytrade heeft.Rat schreef: ↑2 augustus 2019, 00:10 Interessante discussies hier :-).
Wat betreft het wagen voor de Platinum, ik denk dat je automatisch voorstel voor de Gold ligt aan je reeds verhoogd limiet. Mogen wij dat weten?
Wel even vermelde dat er reeds iemand hier de goedkeuring voor de Platinum heeft gekregen. Misschien interessant om zo je kansen in te schatten.
fahhya schreef: ↑25 juli 2019, 10:44 Al klant sinds 2013. Zicht en spaarrek. maar was meer te doen voor effectenrekening.
Zichtrek. nooit veel gebruikt. Heb wel debietkaart maar zeer weinig gebruikt (1x/ maand)
Spaarrek. niet veel cash - > effectekrek.
Effectenrek. van ongeveer 70k€. Hier wel transfer Fortuneo en later Rabobank (fonds) dus hebben wel gezien dat ik meer had dan gewoon Keytrade.
Geen inkomen bij Keytrade (KBC). Inkomen van 4k€ net. Woninglening van 700€/maand (is 50% van totaal). Geen andere schulden.
Limiet van Platinum wel 7k€ en niet 10k€.
Hoop dat ik hier kon helpen .....
Klopt, is via mail voorgesteld: van Classic naar Gold. En idd omdat ik reeds een verhoogde limiet van 2.500 euro heb.
De situatie van Fahhya is nog wel anders. Hoger netto inkomen en meer op effectenrekeningen staan. Ik heb alles bij Medirect. Bij Keytrade heb ik amper 3k op effectenrekening. De zichtrekening gebruik ik wel dagelijks.
Maar goed, kan altijd proberen... je bent tenslotte beter verzekerd.
Mvg