Klimaathysterie
Re: Klimaathysterie
Het gaat veel sneller om de machtsbasis te behouden door families uit het buitenland te halen die al kinderen hebben.GreenDean schreef: ↑5 augustus 2019, 18:57 Ik heb heel lang geleden eens gelezen dat de omslag bij 9 miljard mensen zou liggen op deze planeet. 9 miljard zou bereikbaar zijn maar dan neemt het aantal sterk af door ziekte, voedselvoorziening en andere factoren.
Een ander fenomeen, dat bij bv. konijnen heel erg opvalt, is dat mensen ook stoppen met kindjes kopen wanneer ze te dicht op hun buren wonen. Vandaar dat er incentives nodig zijn om een bevolking reproductief te houden zodat de elite zijn machtsbasis niet zou verliezen.
Theo Francken heeft zijn humanitaire visa rondgestrooid bij families met veel kinderen.
Het heeft niet geholpen bij de laatste verkiezingen, maar Theo heeft er goede hoop in dat een aantal van die kinderen stemgerechtigd zullen zijn tegen de volgende verkiezingen.
Daar is die incentive ook nog heel sterk aanwezig. Tel maar eens uit wat dat schuift in BE als je naar hier 'vlucht'. Uitkering + kindergeld (belastingvrij) + wat de fiscus nog sponsort ieder jaar. Vanaf een aantal kinderen zijn dat bedragen om van te duizelen, daar moeten ze dan gene klop voor doen, alleen 'kweken'.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Ja, en al deze cadeaus die Theo Francken van NVA gedaan heeft door zijn humanitaire visa rond gestrooid te hebben aan die families uit Syrië met veel kinderen, mogen wij betalen. Maar we doen dat graag, nietwaar Theo. Bij de laatste verkiezingen heeft NVA al 1 of 4 kiezers verloren. Benieuwd hoeveel meer NVA zal verliezen bij de volgende verkiezingen.GreenDean schreef: ↑5 augustus 2019, 21:13Daar is die incentive ook nog heel sterk aanwezig. Tel maar eens uit wat dat schuift in BE als je naar hier 'vlucht'. Uitkering + kindergeld (belastingvrij) + wat de fiscus nog sponsort ieder jaar. Vanaf een aantal kinderen zijn dat bedragen om van te duizelen, daar moeten ze dan gene klop voor doen, alleen 'kweken'.
Dit is interessant om eens te bekijken: "immigration, world poverty and gummballs"
https://www.youtube.com/watch?v=LPjzfGChGlE
https://www.youtube.com/watch?v=LPjzfGChGlE
Ik begrijp niet waarom je zo de nadruk legt op de humanitaire visas en niet op de vele inwijkelingen die hij terecht teruggestuurd heeft. Ik begrijp nog minder wat dit met het klimaat te maken heeft. Misschien omdat er een vliegtuig gebruikt is?
Als je wat minder kortzichtig was, dan zou je gezien hebben dat dit een bericht was in een reeks reacties. Het is gestart met een degoutante racistische opmerking waarop ik wou reageren. Racisten betrekken hun racistische inzichten overal bij, ook het milieu. Rabiaat racisme is niet het gevolg van een teveel aan slimheid, vandaar ook soms "eigenaardige" uitspraken over het milieu en andere.
Je bent blijkbaar een NVA aanhanger, weliswaar een slimmere, maar je ziet wat je geoogst hebt met de cultuur van haat die je gezaaid hebt. 1 op 4 kiezers kwijt, ten voordele van de echte verdedigers van de Vlaamse cultuur en belangen. Ik vind dat niet erg hoor.
Ik denk dat je dat verkeerd ziet, NTO. Het beleid is in grote lijnen al uitgezet, of het nu door NVA, SPa, CVP of PVV uitgevoerd gaat worden. Daar gaan 25% stemmen meer of minder voor de een of andere niets aan veranderen.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Ja, dat is ook waar. NVA heeft ons een mooi geschenk gedaan.
Bart De Wever heeft het altijd gezegd: zijn baas is de Voka, de Vlaamse Ondernemingen.
Voor de Voka heeft Bart De Wever de sociale bijdragen en de belastingen ferm verlaagd.
Voor de sukkelaars die werken, heeft De Wever een paar borrelnootjes voorzien
Helaas is het resultaat van alles een enorm budgetair tekort dat door de eenvoudige werkmens betaald zal moeten worden.
Voor de naievelingen die denken dat De Wever veel gedaan heeft voor de spaarders: De Wever heeft de roerende voorheffing verhoogd, De Wever heeft de Taks op de Beleggingen verhoogd.
En De Wever heeft de vermogenstaks goedgekeurd, onder de vorm van de effectentaks. Helaas voor de werkende en sparende Vlaming: niet voor aandelen op naam en dus alweer niet voor zelfstandigen en bedrijfsleiders.
En voor de Vlamingen die werken maar niet kunnen sparen: Bart De Wever heeft ervoor gezorgd dat jullie nu tot 67 moeten werken in plaats van 57 in de praktijk.
En in een verkiezingsdebat in mei heeft Bart De Wever, van NVA dus, gezegd dat 67 nog te laag is voor het pensioen.
De madam van De Wever werkt al 20 jaar niet meer, maar wij moeten langer werken.
Iemand verwonderd dat NVA bijna 1 op 4 stemmen verloren heeft bij de jongste verkiezingen?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
haelewijn, het spijt me maar ik vrees dat je de wisselbeker NVA-bashen op spaargids gaat moeten afstaan
NTO gaat toch wel grondiger te werk. Hij sleept er al hun vrouwen ook bij
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
En ik vergat dan nog dat Theo Francken die voor het oog van de camera enkele tientallen migranten terugstuurde, maar via de achterdeur, en tegen betaling, enkele duizenden Syriers een humanitair visum gaf. Dit geeft recht op verblijf, kindergeld, gezondheidszorg, werkloosheidsvergoeding, pensioen.NTO schreef: ↑6 augustus 2019, 15:29Ja, dat is ook waar. NVA heeft ons een mooi geschenk gedaan.
Bart De Wever heeft het altijd gezegd: zijn baas is de Voka, de Vlaamse Ondernemingen.
Voor de Voka heeft Bart De Wever de sociale bijdragen en de belastingen ferm verlaagd.
Voor de sukkelaars die werken, heeft De Wever een paar borrelnootjes voorzien
Helaas is het resultaat van alles een enorm budgetair tekort dat door de eenvoudige werkmens betaald zal moeten worden.
Voor de naievelingen die denken dat De Wever veel gedaan heeft voor de spaarders: De Wever heeft de roerende voorheffing verhoogd, De Wever heeft de Taks op de Beleggingen verhoogd.
En De Wever heeft de vermogenstaks goedgekeurd, onder de vorm van de effectentaks. Helaas voor de werkende en sparende Vlaming: niet voor aandelen op naam en dus alweer niet voor zelfstandigen en bedrijfsleiders.
En voor de Vlamingen die werken maar niet kunnen sparen: Bart De Wever heeft ervoor gezorgd dat jullie nu tot 67 moeten werken in plaats van 57 in de praktijk.
En in een verkiezingsdebat in mei heeft Bart De Wever, van NVA dus, gezegd dat 67 nog te laag is voor het pensioen.
De madam van De Wever werkt al 20 jaar niet meer, maar wij moeten langer werken.
Iemand verwonderd dat NVA bijna 1 op 4 stemmen verloren heeft bij de jongste verkiezingen?
Dat is dezelfde Theo Francken die het Marrakesh akkoord onderhandeld heeft. Toen ze bij de gemeenteraadsverkiezingen kletsen om de oren kregen ten voordele van Vlaams Belang, is NVA in een kramp geschoten, en hebben ze de regering verlaten.
Ze wilden namelijk niet dat Belgie het pact, dat NVA via Theo Francken onderhandeld had, zou ondertekenen.
Iemand verwonderd dat NVA bijna 1 op 4 stemmen verloren heeft bij de laatste verkiezingen?
Niet winnen is belangrijk ... maar deelnemen !CarpeNoctem schreef: ↑6 augustus 2019, 16:44 haelewijn, het spijt me maar ik vrees dat je de wisselbeker NVA-bashen op spaargids gaat moeten afstaan
Ik rij maar bij de amateurs he maat. Niet bij de professionals.
Van wissel gesproken : we kunnen het ook zien als een estafettecross. We zijn nog niet aan de aankomst.
Dat NTO zijn post niet thuis hoort op spaargids... De dag van de verkiezingen werden hier nog vijandige posts, zelfs topics, begonnen tegen Vl Belang, copy paste van het gelul van NVA. Ik heb niemand daarover horen klagen omdat het die 'niemand' in hun / zijn kraam paste. Het werd nog links en rechts verdedigd door anderen wier kraam ook gebaat was bij het eindeloos pro NVA geleuter.
Dus ja ... Who gives a damn of iemand dat passend of niet passend vindt.
Ik niet.
Er zit een haar in de boter, ze kan een nieuw lief gaan zoeken
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/nation ... spartanntp
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/nation ... spartanntp
Laat ons privé zaken privé houden. Doet hier NIETS terzake !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!