App voor smartphone
App voor smartphone
Beste MeDirect
Bestaat er een app voor android en ios om je rekeningen te kunnen raadplegen/transacties uit te voeren?
Mvg g.itaar
Bestaat er een app voor android en ios om je rekeningen te kunnen raadplegen/transacties uit te voeren?
Mvg g.itaar
Re: App voor smartphone
Beste, momenteel is het zo dat we nog geen app ter beschikking hebben. Het staat wel op onze planning om dit in de toekomst te lanceren.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Newbie
Even updaten.
Op de planning van 2017?
Op de planning van 2017?
Stel je verwachtingen maar niet te hoog. Hoe langer je op zo een app moet wachten hoe meer ontgoocheld je zult zijn als ze er eindelijk is. Want ondertussen worden geplande functionaliteiten terug afgevoerd wegens geen tijd, te moeilijk te programmeren of te duur.
Dat is ook de reden dat ik uiteindelijk gekozen heb voor Bolero. Misschien iets duurder maar de app trok me over de brug, zeker met die vereenvoudigde login (op iPhone toch).
Enfin , moet de papieren nog opsturen en we zullen wat de werkelijkheid is maar de youtube demo's lijken toch top te zijn.
Zo'n business zonder app is toch echt niet meer van deze tijd in mijn PERSOONLIJKE opinie.
Enfin , moet de papieren nog opsturen en we zullen wat de werkelijkheid is maar de youtube demo's lijken toch top te zijn.
Zo'n business zonder app is toch echt niet meer van deze tijd in mijn PERSOONLIJKE opinie.
Beste,
Binnenkort lanceren we onze vernieuwde website. Één van de nieuwe functionaliteiten zal zijn dat deze zich aanpast aan uw toestel waarmee u onze website bezoekt, of dit nu smartphone, tablet of computer/desktop is. Dit zowel voor de publieke website als uw private website. We geven hier prioriteit aan zodat uw online bankervaring nóg beter wordt.
Vervolgens zijn er ook plannen om een app te lanceren. Die moeten we nog verder concreet maken aan de hand van de functionaliteiten die belangrijk zijn voor onze klanten.
Binnenkort lanceren we onze vernieuwde website. Één van de nieuwe functionaliteiten zal zijn dat deze zich aanpast aan uw toestel waarmee u onze website bezoekt, of dit nu smartphone, tablet of computer/desktop is. Dit zowel voor de publieke website als uw private website. We geven hier prioriteit aan zodat uw online bankervaring nóg beter wordt.
Vervolgens zijn er ook plannen om een app te lanceren. Die moeten we nog verder concreet maken aan de hand van de functionaliteiten die belangrijk zijn voor onze klanten.
Op zich vind ik een app geen slecht idee,als het gaat om je rekening te raadplegen,echter wat ik erg vervelend vind is dat de meeste banken apps brengen waarmee je ook geld kan overschrijven en dan weinig aandacht schenken aan veiligheid....Voor mij is een android of iphone per difinitie een veiligheids risico,verlies,spyware,.......ik persoonlijk vind dan ook dat het aan de banken is om een optie aan te bieden overschrijvingen van uit de app volledig uit te schakelen ipv nu limiteren van hoeveel er kan overgeschreven worden.
We zijn inmiddels drie jaren verder ... heeft U ook enig zicht op de termijn van lancering ?
U bent trouwens de enige bank waar ik klant ben waar ik mijn rekeningen en beleggingen niet gauw effe kan bekijken op de app. Vervelend toch hoor als klant !
Als het al 3 jaar lang duurt kan je je actief afvragen of die er ooit zal komen.
Nu dit hoeft geen beperking te zijn. MeDirect heeft best wel een goede mobiele site. Je kan dus perfect aanmelden met je smartphone via de browser. Gewoon surfen naar hun site en gewoon aanmelden.
Enige nadeel is het aanmelden dat iets omslachtiger is vanwege de gebruikersnaam, wachtwoord en sms code die je moet invoeren. Buiten dit gedraagt hun site alsof het een app is.
Nu dit hoeft geen beperking te zijn. MeDirect heeft best wel een goede mobiele site. Je kan dus perfect aanmelden met je smartphone via de browser. Gewoon surfen naar hun site en gewoon aanmelden.
Enige nadeel is het aanmelden dat iets omslachtiger is vanwege de gebruikersnaam, wachtwoord en sms code die je moet invoeren. Buiten dit gedraagt hun site alsof het een app is.
Ik denk dat de moderator van MeDirect er de brui aan gegeven heeft. Hij heeft hier niet meer ingelogd sedert 23 april 2019.
Maar dat is toch nog maar een paar MAAND geleden
en geen paar JAAR looool

Ik wacht nog even geduldig af op hopelijk positief nieuws

Ik wacht nog even geduldig af op hopelijk positief nieuws

-
- Newbie
Nu denk je toch niet dat die moderators van 'vraag het aan bank x' een soort hoogopgeleide bankdirecteurs zijn, die hier ten dienste staan van wat leuteraars om hun gezever aan te horen...? Nee, dat zijn enkele doppers, gebuisde studenten van het xaveriuscollege, die -willen ze geen sanctie van de rva krijgen- verplicht zijn om hun beperkte kennis te gebruiken, om enkele stommeriken op een dwaalspoor te zetten, maar ze de indruk te geven dat die bank erg bezorgd is om hen....