Patronale Life Secure TAK21 bijstorten?
TIP
Vergelijk alle tak 21 spaarverzekeringen en stap in aan laagste kosten TAK 21 vergelijken
Patronale Life Secure TAK21 bijstorten?
Hallo
Sinds 2016 hebben wij een TAK21 via Futuria (Patronale Life Secure).
Omwille van de lage renten willen we dit bedrag een stuk verhogen.
1. goed idee?
2. andere TAK21 nemen?
3. hoe kan ik dit bedrag bijstorten of vraag ik dit best bij Futuria?
Sinds 2016 hebben wij een TAK21 via Futuria (Patronale Life Secure).
Omwille van de lage renten willen we dit bedrag een stuk verhogen.
1. goed idee?
2. andere TAK21 nemen?
3. hoe kan ik dit bedrag bijstorten of vraag ik dit best bij Futuria?
Re: Patronale Life Secure TAK21 bijstorten?
Dubbel
Laatst gewijzigd door B7H4long op 17 augustus 2019, 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Wat is de instapkost?
Wat is de rente die ze vorig jaar betaalden? Wat is de gegarandeerde rente?
Wat is de resterende duurtijd?
Dit is een verzekering; welke van de verzekering aspecten intereseren je?
Wat is de rente die ze vorig jaar betaalden? Wat is de gegarandeerde rente?
Wat is de resterende duurtijd?
Dit is een verzekering; welke van de verzekering aspecten intereseren je?
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
De hoofdreden is om meer interest te krijgen dan een spaarrekening
Hebben jullie sinds de opening van die Tak-21 nog bijstortingen gedaan ? Of loopt dit via een doorlopende opdracht ?