beleggen in hotelkamer
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: beleggen in hotelkamer
Vrees dat die zo een slecht nieuws heeft dat hij het niet durft vermelden
Alles met de nooderzon verdwenen ?
Alles met de nooderzon verdwenen ?
Veel beloven en weinig geven doet de zotten in vreugde leven.dirkclaerbout schreef: ↑31 januari 2018, 12:29 Ik heb zo'n kamer in Hotel Ibis Styles Kortrijk. Wel, na 7 maanden nog niet veel opbrengst gezien. Laatste kwartaal (okt-nov-dec 2017): beloofd voorscht van 50%: op 31 januari 2018 nog niks gezien.
-
- Newbie
- Contacteer:
iemand hier ervaring met Triple Living en hun project op het eilqandje
lijkt mooi verhaal in volle eigendom en gegarandeerde opbrengste welke geindexeerd zijn voor periode van 25 jaar
enkel verkoopbaarheid lijkt me een probleem, maarje bent wel eigenaar in volle eigendom wat een voordeel is
lijkt mooi verhaal in volle eigendom en gegarandeerde opbrengste welke geindexeerd zijn voor periode van 25 jaar
enkel verkoopbaarheid lijkt me een probleem, maarje bent wel eigenaar in volle eigendom wat een voordeel is
Derde keer dezelfde vraag in verschillende threads. Ik veronderstel dat je dezelfde antwoorden zal krijgen als voordien.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Er klopt niets van wat je zegt.mwouters75 schreef: ↑25 augustus 2019, 09:59 iemand hier ervaring met Triple Living en hun project op het eilqandje
Er is helemaal geen gegarandeerde opbrengst en ze is al helemaal niet geindexeerd.
Het is ook in de verste verte niet duidelijk wat de kosten zijn. De kosten kunnen gerust veel hoger zijn dan de opbrengsten.
En na 25 jaar zit je met iets dat misschien niets meer waard is. Zoveel kosten dat het beter afgebroken kan worden.
En je bent geen eigenaar van de grond. Ook hier dus geen winst mogelijk.
Afblijven, van die handel.