Klimaathysterie
Re: Klimaathysterie
In 1947 waren er 5!
https://www.milieurapport.be/milieuthem ... ittegolven
Als er één iets is waar ik op/dankzij dit forum goed ben in geworden, dan is het het gebruik van drogredenen en onlogische redeneringen
Als er één iets is waar ik op/dankzij dit forum goed ben in geworden, dan is het het gebruik van drogredenen en onlogische redeneringen
Weer is niet hetzelfde als klimaat hé
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!
Gemiddelde Facebooker: “Laat maar komen die klimaatopwarming, dan kunnen we nog meer terraskes doen.”
Zelfde Facebooker 5 minuten later: “Ik mag mijne gazon niet meer sproeien of wat? Apenland!”
Zelfde Facebooker 5 minuten later: “Ik mag mijne gazon niet meer sproeien of wat? Apenland!”
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Niet van Faecesboek maar wel van Twitter, en niet de eerste de beste Twitteraar :
"To reverse climate change, most people are willing to have other people do whatever it takes."
"To reverse climate change, most people are willing to have other people do whatever it takes."
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Het valt wel op dat, sinds we beginnen sleutelen zijn aan de thermometerhut we steeds extremere waarden noteren.Poldermol schreef: ↑27 augustus 2019, 12:13 In 1947 waren er 5!
Er rammelt toch wat bij de overheidsdiensten overal ten velde.
Waarom het KNMI niet wil spreken over de periode 1942-1950 merk je wel als je de gegevens ziet. Het is een héél warme periode geweest en die zou alle theorieën overboord gooien. Zo worden er oa in 1947 maar liefste DRIE hittegolven overboord gegooid.
Bij de eerste 'wetenschappelijke' berichtgeving over de opwarming van de aarde (en de daarbij horende stijging van de zeewaterspiegel) ging het water tegen 2020 welgeteld 7 meter stijgen. Wel, ik woon op 7 m boven de zeespiegel, goed nieuws dus: vanaf volgend jaar hoef ik mijn oprit niet meer af te spuiten. Misschien kweek ik dan wel mosselen aan m'n hek.
Vanaf volgend jaar koop ik dus geen schoenen meer, enkel 'zië-sletsen' (flip-flops)
Laatst gewijzigd door Spruitekop op 27 augustus 2019, 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Werd in de jaren '80-'90 zo in de media gebracht.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
In Time werd in 1974 gewaarschuwd voor een nieuwe ijstijd
https://nationalcenter.org/Time-Ice-Age ... 974-Sm.jpg
In Newsweek in 1975 ook zoiets
http://www.denisdutton.com/newsweek_coolingworld.pdf
Ik herinner me nog dat we op Zondag niet meer met de auto mochten rijden want de olie was bijna op
Hoe zit het nog met het gat in de Ozonlaag, de zure regen, de kwik in de vis, de dioxinetomaten...
https://nationalcenter.org/Time-Ice-Age ... 974-Sm.jpg
In Newsweek in 1975 ook zoiets
http://www.denisdutton.com/newsweek_coolingworld.pdf
Ik herinner me nog dat we op Zondag niet meer met de auto mochten rijden want de olie was bijna op
Hoe zit het nog met het gat in de Ozonlaag, de zure regen, de kwik in de vis, de dioxinetomaten...
Jij weet nog dat in de jaren '80-'90 in "de media" werd verkondigd dat de zeespiegel "tegen 2020" met "zeven meter" zou stijgen? Sterk.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Global_cooling:
"Global cooling was a conjecture during the 1970s of imminent cooling of the Earth's surface and atmosphere culminating in a period of extensive glaciation. Some press reports in the 1970s speculated about continued cooling; these did not accurately reflect the scientific literature of the time, which was generally more concerned with warming from an enhanced greenhouse effect.[1]
(...)
By the 1970s, scientists were becoming increasingly aware that estimates of global temperatures showed cooling since 1945, as well as the possibility of large scale warming due to emissions of greenhouse gases. In the scientific papers which considered climate trends of the 21st century, less than 10% inclined towards future cooling, while most papers predicted future warming.[1] The general public had little awareness of carbon dioxide's effects on climate, but Science News in May 1959 forecast a 25% increase in atmospheric carbon dioxide in the 150 years from 1850 to 2000, with a consequent warming trend.[3] The actual increase in this period was 29%. Paul R. Ehrlich mentioned climate change from greenhouse gases in 1968.[4] By the time the idea of global cooling reached the public press in the mid-1970s temperatures had stopped falling, and there was concern in the climatological community about carbon dioxide's warming effects.[5] In response to such reports, the World Meteorological Organization issued a warning in June 1976 that "a very significant warming of global climate" was probable.[6]"
"Global cooling was a conjecture during the 1970s of imminent cooling of the Earth's surface and atmosphere culminating in a period of extensive glaciation. Some press reports in the 1970s speculated about continued cooling; these did not accurately reflect the scientific literature of the time, which was generally more concerned with warming from an enhanced greenhouse effect.[1]
(...)
By the 1970s, scientists were becoming increasingly aware that estimates of global temperatures showed cooling since 1945, as well as the possibility of large scale warming due to emissions of greenhouse gases. In the scientific papers which considered climate trends of the 21st century, less than 10% inclined towards future cooling, while most papers predicted future warming.[1] The general public had little awareness of carbon dioxide's effects on climate, but Science News in May 1959 forecast a 25% increase in atmospheric carbon dioxide in the 150 years from 1850 to 2000, with a consequent warming trend.[3] The actual increase in this period was 29%. Paul R. Ehrlich mentioned climate change from greenhouse gases in 1968.[4] By the time the idea of global cooling reached the public press in the mid-1970s temperatures had stopped falling, and there was concern in the climatological community about carbon dioxide's warming effects.[5] In response to such reports, the World Meteorological Organization issued a warning in June 1976 that "a very significant warming of global climate" was probable.[6]"
Wel jammer dat dingen eenzijdig van de daken geroepen worden.
Iemand stilgestaan bij de dagen eind 13/08? De weerman op vtm zei op het einde: te fris v de tijd van het jaar...
Iemand stilgestaan bij de dagen eind 13/08? De weerman op vtm zei op het einde: te fris v de tijd van het jaar...
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Inderdaad. Gewoon omdat het mezelf zou geïmpacteerd hebben.zappiduppi schreef: ↑27 augustus 2019, 17:53 Jij weet nog dat in de jaren '80-'90 in "de media" werd verkondigd dat de zeespiegel "tegen 2020" met "zeven meter" zou stijgen? Sterk.
Als kind blijft je zoiets bij, dan besef je: 'Oei, da's tot aan mijn huis' (toen nog het ouderlijke huis... maar als je die leeftijd bent is alles ook van jou)
In juli van dit jaar het National Museum of Natural History bezocht in Washington. Een aanrader voor alle klimaatactivisten. Ik kon dan ook niet nalaten om met u deze infografiek te delen
Je kan dan ook niets anders besluiten dan dat de huidige opwarming slechts een terugkeer naar het gemiddelde is.
PS: Sommige Spaargidsers die sterk discount - minded zijn zullen dat zeker kunnen appreciëren.
Je kan dan ook niets anders besluiten dan dat de huidige opwarming slechts een terugkeer naar het gemiddelde is.
PS: Sommige Spaargidsers die sterk discount - minded zijn zullen dat zeker kunnen appreciëren.
Zal daarom zijn dat Trump Groenland wil kopen, eenmaal centraal Amerika "too hot for humans" is kunnen ze migreren naar Groenland dat dan een gematigd klimaat zal kennen. Zeg nu nog eens dat Trump een global warming ontkenner is en geen toekomst visie heeft