Het migratieakkoord van Marrakech
Re: Het migratieakkoord van Marrakech
Ja, de NVA heeft ons een ferm cadeau gedaan met het Marrakesh akkoord. Gedurende 2 jaar heeft het kabinet van Theo Francken het akkoord onderhandeld. Toen de onderhandelingen gedaan waren, maar voor de ondertekening, heeft NVA ferm op hun doos gekregen in de gemeenteraadsverkiezingen, ten voordele van Vlaams Belang.
NVA schiet in een kramp, en in een poging de meubelen te redden, willen ze niet meer dat Belgie het akkoord ondertekent. Het akkoord dat Theo Francken dus onderhandeld heeft …
Het heeft niet geholpen: bij de parlementsverkiezingen is NVA bijna 1 op 4 kiezers kwijtgeraakt.
Volledig mee akkoord (op een aanvulling na): Open VLD is het gaan tekenen, Michel ging "aan de goede kant van de geschiedenis staan". Het heeft hem alleszins geen windeieren gebracht!NTO schreef: ↑31 juli 2019, 07:30Ja, de NVA heeft ons een ferm cadeau gedaan met het Marrakesh akkoord. Gedurende 2 jaar heeft het kabinet van Theo Francken het akkoord onderhandeld. Toen de onderhandelingen gedaan waren, maar voor de ondertekening, heeft NVA ferm op hun doos gekregen in de gemeenteraadsverkiezingen, ten voordele van Vlaams Belang.
NVA schiet in een kramp, en in een poging de meubelen te redden, willen ze niet meer dat Belgie het akkoord ondertekent. Het akkoord dat Theo Francken dus onderhandeld heeft …
Het heeft niet geholpen: bij de parlementsverkiezingen is NVA bijna 1 op 4 kiezers kwijtgeraakt.
Ze hebben door hun manoeuvre nog veel kiezers een rad voor de ogen gedraaid...
Ik zie zo nog de campagne: "de kracht van verandering". Alleen is er niet gezegd goed of slecht, en voor wie...
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Zou dat ook in het 'migratieakkoord' staan?
De Zwitsers zijn nog -iets of wat- baas in eigen land, ze hebben het niet ondertekend.
De Zwitsers zijn nog -iets of wat- baas in eigen land, ze hebben het niet ondertekend.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Citaat:
De juiste beslissing vind ik. Zie je dat in België gebeuren? Hier zijn ze blij dat ze migranten kunnen binnenhalen en een uitkering geven.Als alleenstaande moeder had ze het echter moeilijk om een job te vinden en om rond te komen, waardoor ze afhankelijk werd van een sociale uitkering. Volgens de rechtbank had ze eind 2016 in totaal al voor 265.000 Zwitserse Frank aan uitkeringen gekregen, goed voor ongeveer 243.000 euro. “Genoeg”, zeggen ze dan in Zwitserland, en daarom werd haar verblijfsvergunning niet meer verlengd.
Die vrouw was eerst Zwitsers, is met een Belg getrouwd, en wou dan terug naar Zwitserland.Yaris schreef: ↑30 augustus 2019, 21:13 Citaat:De juiste beslissing vind ik. Zie je dat in België gebeuren? Hier zijn ze blij dat ze migranten kunnen binnenhalen en een uitkering geven.Als alleenstaande moeder had ze het echter moeilijk om een job te vinden en om rond te komen, waardoor ze afhankelijk werd van een sociale uitkering. Volgens de rechtbank had ze eind 2016 in totaal al voor 265.000 Zwitserse Frank aan uitkeringen gekregen, goed voor ongeveer 243.000 euro. “Genoeg”, zeggen ze dan in Zwitserland, en daarom werd haar verblijfsvergunning niet meer verlengd.
In België zou het betekenen dat de Vlaamse gepensioneerden die in Benidorm zitten, bij hun terugkeer naar België, weer uit België gezet worden als ze niet genoeg geld hebben
Door met een Belg te trouwen verloor ze de Zwitserse nationaliteit en werd ze een migrant bij haar terugkeer naar Zwitserland. Vlaamse gepensioneerden in Benidorm blijven Belg.
Ja, en ze willen enkel Vlaams spreken, Vlaams eten eten, zoeken alleen elkaars gezelschap, zijn absoluut niet geïntegreerd, verstaan geen woord Spaans, supporteren voor de Belgische nationale ploeg
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Potverteren ginds het spaargeld verdiend in België en worden onderhouden met geld uit hun land van herkomst en spijzen de Spaanse nationale economie.
Ik snap wel waar je naartoe wil NTO, maar als het op de 'centen' op aan komt klopt uw verhaal niet meer.
Ik snap wel waar je naartoe wil NTO, maar als het op de 'centen' op aan komt klopt uw verhaal niet meer.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Ligt het aan mij? Ik vind dit ZEER LOGISCH en CORRECT. Ik zou dit in België ook wel ingevoerd willen zien!Spruitekop schreef: ↑30 augustus 2019, 18:15 Zou dat ook in het 'migratieakkoord' staan?
Hoe die idioot van een Theo Francken dit Marrakesh akkoord onderhandeld heeft ... onverstaanbaar en daar zwijgt de NVA in alle talen over.Kevva schreef: ↑30 augustus 2019, 23:56Ligt het aan mij? Ik vind dit ZEER LOGISCH en CORRECT. Ik zou dit in België ook wel ingevoerd willen zien!Spruitekop schreef: ↑30 augustus 2019, 18:15 Zou dat ook in het 'migratieakkoord' staan?
Pas toen de NVA klop gekregen had van Vlaams Belang in de gemeenteraads verkiezingen, heeft NVA hun kar gekeerd en wilden ze niet dat het zou ondertekend worden.
Je vindt het dus Ok dat Marokkaanse meisjes in een flitsende BMW door Antwerpen rijden, want ze hebben geld. Ze moeten ook niet integreren, want ze hebben geld. Ze mogen schapen slachten, want ze hebben geld. Hoofddoeken mag ook.Spruitekop schreef: ↑30 augustus 2019, 22:03 Potverteren ginds het spaargeld verdiend in België en worden onderhouden met geld uit hun land van herkomst en spijzen de Spaanse nationale economie.
Of vind je dat alleen wij Vlamingen kunnen beslissen wat die Spanjaarden maar goed moeten vinden?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik weet niet wat Spruitekop ervan vindt maar hier mijn 5 centen:
Wat zou er daar niet ok aan zijn?
Of ze al dan niet geld hebben doet niet ter zake, zolang ze er maar geen aan mij vragen ( lees: leven van de belastingen van de kafir) en de wetten van hun gastland respecteren hoeven ze voor mij niet te 'integreren'.
Natuurlijk, hoe zou ik anders aan die heerlijke lamskoteletjes raken?
Vanzijneigens dadde. Zolang ze maar niet eisen dat ze er niet om gediscrimineerd mogen worden mogen ze van mij eender welk achterlijk gebruik in ere houden.
Wij Vlamingen hebben niets in de pap te brokken in Spanje. En zo hoort het ook.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Vlamingen zijn gastvrij.NTO schreef: ↑31 augustus 2019, 07:18Je vindt het dus Ok dat Marokkaanse meisjes in een flitsende BMW door Antwerpen rijden, want ze hebben geld. Ze moeten ook niet integreren, want ze hebben geld. Ze mogen schapen slachten, want ze hebben geld. Hoofddoeken mag ook.Spruitekop schreef: ↑30 augustus 2019, 22:03 Potverteren ginds het spaargeld verdiend in België en worden onderhouden met geld uit hun land van herkomst en spijzen de Spaanse nationale economie.
Of vind je dat alleen wij Vlamingen kunnen beslissen wat die Spanjaarden maar goed moeten vinden?
Zolang die Marokkanen niet de grootste groep in de Belgische gevangenissen zijn en zolang ze niet oververtegenwoordigd zijn in de werkloosheidsstatistieken, denk ik dat ze met hun gepikte BMW kunnen blijven rondsjeezen :-)
Van mij mogen moslima's hoofddoeken dragen. Als ze zich daar goed bij voelen, waarom niet? Wij dragen ook de kleren waar we ons goed in voelen. Zolang ze maar niet verlangen dat alle vrouwen hoofddoeken dragen.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Voorlopig wordt dat 'nog niet' verwacht van de vrouwen, het is dan wel een toelating om ze voor al het vuil van de straat uit te schelden of ze met een groepje jonge mannen te intimideren.
Wie durft zijn dochter 's avonds nog alleen de deur uit laten gaan?
Wie durft zijn dochter 's avonds nog alleen de deur uit laten gaan?