Investeren in consumenten leningen
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
- Newbie
- Contacteer:
Re: Investeren in consumenten leningen
ik doe dit al 2 jaar bij Mintos (Estland) met gegarandeerde buybacks en goede resultaten. +/-10%
Als je met garantie buyback werkt lijkt mij het risico minimaal
Moet je dit ook aangeven als een buitenlandse rekening?mwouters75 schreef: ↑28 augustus 2019, 22:03 ik doe dit al 2 jaar bij Mintos (Estland) met gegarandeerde buybacks en goede resultaten. +/-10%
-
- Newbie
- Contacteer:
Ja maar wie doet dat?
Mintos zal het van hun kant doen.
Het is in jouw belang dat de Belgische staat dezelfde info van jou ontvangen heeft.
Ook ervoor zorgen dat je de nodige belastingen en RV betaald, en dat je dit alles korrekt aangeeft op je belastingsbrief.
Het is in jouw belang dat de Belgische staat dezelfde info van jou ontvangen heeft.
Ook ervoor zorgen dat je de nodige belastingen en RV betaald, en dat je dit alles korrekt aangeeft op je belastingsbrief.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Is dit zo? Gaan zij aangifte doen van jouw belastingen? Ik wil geen buitenlandse rekeningen momenteel dus moet hier dan zeker mee stoppen lijkt me... Bedankt!
-
- Hero Member
- Contacteer:
Heb je enig idee hoe RV of belastingen hier zouden moeten werken. Het ziet er erg eenvoudig uit om te starten bij Minos. Iemand minder goeie ervaringen? Verleidelijk.
Dat je een buitenlandse rekening hebt is op zich geen probleem. Je moet ze alleen aangeven bij NBB en op je belastingbrief. Hoe meer info je geeft hoe ingewikkelder ze de situatie daar vinden en wellicht hoe minder snel de luie ambtenaar geneigd zal zijn je te onderzoeken.