Santander bank
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Santander bank
Er zijn diverse mensen die JA hebben ingevuld, maar dit werd automatisch door Santander op NEE gezet.
Net gebeld naar santander met de vraag of ze RV inhouden als je bijv.maar 100e rente ontvangt en je bij recht op vrijstelling van roerende voorheffing NEE hebt ingevuld.
Ik word teruggebeld
Ik word teruggebeld
Niet teruggebeld
Mensen van Santander begrijpen / verstaan je niet. Dus laten ze iemand terugbellen en dat gebeurd niet.
Eind dit jaar haal ik mijn geld terug naar mijn huisbank. Dan maar paar honderd euro minder interest.
Mensen van Santander begrijpen / verstaan je niet. Dus laten ze iemand terugbellen en dat gebeurd niet.
Eind dit jaar haal ik mijn geld terug naar mijn huisbank. Dan maar paar honderd euro minder interest.
Het is een 'sell only' product. Geen service.
De filosofie :
We verkopen je een product en hopen dat je er geen problemen of vragen bij hebt.
Indien wel, en je trapt het af, .. voor iedereen die weggaat krijgen we een klant van een concurrent binnen die daar net om dezelfde reden is weggegaan. Dat houdt de markt in evenwicht.
En ondertussen besparen we geld op personeel om vragen te beantwoorden.
Deze filosofie is geen fantasie. ik heb het ooit horen verkondigen bij een zeer groot bedrijf, in de interne keuken.
Sommige automerken bv werken in een garage met 2 verkopers en kunnen op drukke momenten een wachtrij zien aan hun kantoortje. Maar toch werkt er in hun atelier maar één mechanieker.
Als je zoiets opmerkt : wegblijven ! Ook als ze 7 jaar garantie geven.
Bij de banken : ik heb het ook niet altijd voor de grootbanken maar ik ken er een paar waar je gerust mag naar bellen, wetend dat je iemand aan de lijn krijgt in hun regionaal of nationaal hoofdkantoor die weet waarover hij praat en het allemaal al eens gezien en gehoord heeft.
De filosofie :
We verkopen je een product en hopen dat je er geen problemen of vragen bij hebt.
Indien wel, en je trapt het af, .. voor iedereen die weggaat krijgen we een klant van een concurrent binnen die daar net om dezelfde reden is weggegaan. Dat houdt de markt in evenwicht.
En ondertussen besparen we geld op personeel om vragen te beantwoorden.
Deze filosofie is geen fantasie. ik heb het ooit horen verkondigen bij een zeer groot bedrijf, in de interne keuken.
Sommige automerken bv werken in een garage met 2 verkopers en kunnen op drukke momenten een wachtrij zien aan hun kantoortje. Maar toch werkt er in hun atelier maar één mechanieker.
Als je zoiets opmerkt : wegblijven ! Ook als ze 7 jaar garantie geven.
Bij de banken : ik heb het ook niet altijd voor de grootbanken maar ik ken er een paar waar je gerust mag naar bellen, wetend dat je iemand aan de lijn krijgt in hun regionaal of nationaal hoofdkantoor die weet waarover hij praat en het allemaal al eens gezien en gehoord heeft.
Eindelijk duidelijkheid
Uw aanvraag bij Santander Consumer Bank
Geachte ,
We hebben uw aanvraag betreffende het recht op vrijstelling van roerende voorheffing goed ontvangen.
Er is geen roerende voorheffing verschuldigd op de eerste renteschijf (geplafonneerd op 980 euro voor het inkomstenjaar 2019). Als u niet meer dan 122.500 euro's plaats, word u automatisch vrijgestelt van betaling, als u meer dan dat bedrag plaats wordt de roerende voorheffing automatisch ingehouden. Hopend duidelijk genoeg te zijn geweest op uw vraag, wens ik u namens Santander een heel fijne middag toe.
Met vriendelijke
Uw aanvraag bij Santander Consumer Bank
Geachte ,
We hebben uw aanvraag betreffende het recht op vrijstelling van roerende voorheffing goed ontvangen.
Er is geen roerende voorheffing verschuldigd op de eerste renteschijf (geplafonneerd op 980 euro voor het inkomstenjaar 2019). Als u niet meer dan 122.500 euro's plaats, word u automatisch vrijgestelt van betaling, als u meer dan dat bedrag plaats wordt de roerende voorheffing automatisch ingehouden. Hopend duidelijk genoeg te zijn geweest op uw vraag, wens ik u namens Santander een heel fijne middag toe.
Met vriendelijke
Hebben zij dat zo geschreven ? ? ? ?
Lijkt wel een phishing email uit Nigeria, die schrijfstijl.
Erg gesteld..... Santander !
Lijkt wel een phishing email uit Nigeria, die schrijfstijl.
Erg gesteld..... Santander !
Santander BRU stelt enkel Franstaligen te werk. En het is eraan te zien. Je tu il, passé composé, tiens donc alors.
-
- Jr. Member
We weten nu in ieder geval het antwoord. Dat is het belangrijkste
-
- Jr. Member
iedereen krijgt een snoepje om te reageren
Is Santander bank ok voor de overschrijving van Rabobank spaargeld ?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Wat is je vraag juist pol ?
Santander werkt met een referentierekening, daarover zegt men:
M.a.w. rabobank.be komt daarvoor niet in aanmerking lijkt mij en dat zou nu ook geen goed idee meer zijn.Uw spaarrekening activeren? Voer een eerste overschrijving uit vanaf de door u opgegeven referentierekening. Dit moet een rekening zijn bij een Belgische bank met kantorennet. Bovendien moet de rekening eveneens op uw naam staan.
Eens je spaarrekeningen bij Santander actief zijn, kan je wel geld overschrijven naar je Santander spaarrekeningen vanaf eender welke bank, dus ook rabobank.be
Wat is je vraag juist pol ?: Gewoon alle rabo geldrekeningen stopzetten en overschrijven (eens geactiveerd) naar Santander bank.
werk online banking daar goed ? duidelijke info ? Nederlands talig ezv ....
werk online banking daar goed ? duidelijke info ? Nederlands talig ezv ....
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer: