Waar gratis kredietkaarten?
Re: Waar gratis kredietkaarten?
"Wel in acht nemen dat er GEEN automatische betaling via domiciliëring mogelijk is."
Mijn Beobank Extra World heeft wel automatische domiciliëring voor het hele openstaande bedrag. (al hadden ze op het kantoor eerst het verkeerde vakje aangekruist... missen is menselijk natuurlijk )
5 euro kosten en 1% cashback. Wie doet beter?
Mijn Beobank Extra World heeft wel automatische domiciliëring voor het hele openstaande bedrag. (al hadden ze op het kantoor eerst het verkeerde vakje aangekruist... missen is menselijk natuurlijk )
5 euro kosten en 1% cashback. Wie doet beter?
"It is perhaps well enough that the people of the Nation do not know or understand our banking and monetary system, for if they did I believe there would be a revolution before tomorrow morning."
Ik denk dat bijna alle kaarten het beter doen dan Beobank extra world wanneer je ze echt wereldwijd gebruikt:
Geld afhalen binnen eurozone 2,50% (min. 5 EUR, max 15 EUR)
Geld afhalen buiten eurozone 2,50% (min. 5 EUR, max 15 EUR)
Wisselkoers commissie 2,10%
Geld afhalen binnen eurozone 2,50% (min. 5 EUR, max 15 EUR)
Geld afhalen buiten eurozone 2,50% (min. 5 EUR, max 15 EUR)
Wisselkoers commissie 2,10%
Er zijn geen kosten met een kredietkaart van Beobank om geld buiten de eurozone af te halen wanneer je een positief saldo hebt. Dus voor je reis wat extra op je gekoppelde rekening van de kredietkaart storten. Is me niet helemaal duidelijk of de wisselkoerscommissie van 2,10% dan ook vervalt.
Zéér onwaarschijnlijk dat de wisselkoerscommissie niet wordt aangerekend.
-
- Jr. Member
Als mensen moesten geinterresseerd zijn in gratis kredietkaarten, ik heb er nog een hoop liggen van vroegere banken. Eventueel voor verzamelaars van prularia.
Hélemaal gratis is het ook niet, ik vraag 50 cent per kaart plus verzendkosten. Ik heb er nog van banken die al lang niet meer bestaan, zelfs de alleréérste BANCOMAT-kaarten, de voorloper van de huidige bancontact, weinigen zullen dat nog kennen.
Ik werkte destijds op een bank en heb er dus thuis nog stapels liggen.
Hélemaal gratis is het ook niet, ik vraag 50 cent per kaart plus verzendkosten. Ik heb er nog van banken die al lang niet meer bestaan, zelfs de alleréérste BANCOMAT-kaarten, de voorloper van de huidige bancontact, weinigen zullen dat nog kennen.
Ik werkte destijds op een bank en heb er dus thuis nog stapels liggen.
-
- Hero Member
- Contacteer:
En mochten anderen dan weer via peterschap een nieuwe beobank kaart willen aanvragen dan mogen ze me een pm sturen.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik dacht dat die peterschapsactie al een tijdje afgelopen was?woodpeckerbird schreef: ↑13 september 2019, 18:17 En mochten anderen dan weer via peterschap een nieuwe beobank kaart willen aanvragen dan mogen ze me een pm sturen.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
-
- Hero Member
- Contacteer:
NU je het zegt. Er staat niks meer van op de website
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Hier vind je het wel nog online. Ik heb er begin dit jaar nog iemand aangesloten maar toen een buurman van mij ook een kredietkaart wou proberen (rond mei/juni dacht ik) zei het kantoor dat die peterschapsactie stopgezet was.
Spijtig.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
ik vroeg mij al of waarom er deze week een KT platinum kaart in de brievenbus zat . In mijn e-mails gekeken en deze ook terug gevonden in mijn spam filter. Blijkbaar zetten ze dus al de vroegere betalende (50 euro / jaar) visa gold klanten over naar de platinum kaart met behoud van de vroegere 5000 euro limiet.satsurfer schreef: ↑10 juli 2019, 11:20 Beste satsurfer ,
Belangrijk nieuws in verband met uw Visa: Keytrade Bank heeft een nieuw kredietkaartenaanbod met nog meer voordelen en gloednieuwe functies. Het betekent meteen ook dat u uw huidige Visa Gold binnen enkele maanden niet meer zal kunnen gebruiken. Vanaf september zullen we namelijk ‘oude’ kaarten zoals die van u geleidelijk aan beginnen te vervangen. Van zodra het uw beurt is, krijgt u van ons hierover een e-mail.
Wilt u uw nieuwe kaart liever nu al ontvangen? Bestel ze dan onmiddellijk via onze transactiesite in de tab 'Kaarten'.
Om u op het vlak van reisbijstand een meer dan evenwaardige verzekering aan te bieden, zal uw nieuwe kredietkaart er een van het type Visa Platinum zijn. Met dezelfde kredietlimiet. Deze kaart is gratis in het eerste jaar en blijft dat bij minimum twaalf transacties in het voorafgaande jaar. Naast de uitgebreide reisbijstand bevat ze een pakket van maar liefst 10 andere verzekeringen voor uw reizen en aankopen.
Recent verhuisd? Check dan zeker of we over uw nieuwe adres beschikken via de transactiesite onder voorkeuren – persoonlijke gegevens.
Tenzij u vóór 24 september reageert (met dit document), gaan wij ervan uit dat u de nieuwe bijzondere voorwaarden, het nieuwe productaanbod, de betaaldiensten en de nieuwe tarieven aanvaardt.
https://www.keytradebank.be/files/docum ... &utm_term=
Met vriendelijke groeten,
Het Keytrade Bank-team"
https://www.keytradebank.be/node/fronte ... en/kaarten
dus de Platinum van 150 eur, krijg je gratis als je er 12 betalingen per jaar mee doet? Dus 12x tanken telt ook hé? Zeer uitgebreid verzekeringspakket. Persoonlijk vind ik dit het beste aanbod op de markt hoor.
- centiempje
- Hero Member
- Contacteer:
Hoi,
Ik kreeg net mailvan Argenta, tarieven gaan veranderen.. Ik ga er vzn uit dat in het gratis pakket geen Mastercard meer zal zitten. Ik ga dus waarschijnlijk een alternatief moeten zoeken, iemand een aanrader waar ik een kredietkaart voor klein gebruik (denk aan concerttickets en Paypal) kan bekomen en verder geen verplichtingen en kosten heb bij de bank?
Ik kreeg net mailvan Argenta, tarieven gaan veranderen.. Ik ga er vzn uit dat in het gratis pakket geen Mastercard meer zal zitten. Ik ga dus waarschijnlijk een alternatief moeten zoeken, iemand een aanrader waar ik een kredietkaart voor klein gebruik (denk aan concerttickets en Paypal) kan bekomen en verder geen verplichtingen en kosten heb bij de bank?
Neen mevrouw, ik heb de lotto niet gewonnen, op je centiempjes letten, dat maakt wel degelijk verschil!
Die mail van Argenta werd in een ander draadje gepost en daar staat letterlijk in dat die mastercard wel gratis blijft... Heb jij een andere mail ontvangen?
Staat inderdaad gewoon in dat het limiet aanpassen van je kredietkaart buiten het gratis aanbod zal vallen.
Maar dit is nu ook al het geval (basis VISA kaart heeft limiet van iets van €1400 ofzo. Wil je hoger dan kost het €40/jaar voor de upgraded versie van de kredietkaart.
Nu wat niet is kan nog komen, maar voor het moment blijft ze gratis.
Maar dit is nu ook al het geval (basis VISA kaart heeft limiet van iets van €1400 ofzo. Wil je hoger dan kost het €40/jaar voor de upgraded versie van de kredietkaart.
Nu wat niet is kan nog komen, maar voor het moment blijft ze gratis.
- centiempje
- Hero Member
- Contacteer:
Oh echt? Dan ben ik er te snel overheen gegaan, bedankt om me er op te wijzen, ik lees hem eens volledig!
Neen mevrouw, ik heb de lotto niet gewonnen, op je centiempjes letten, dat maakt wel degelijk verschil!