Mobile Vikings
Re: Mobile Vikings
Bij de feiten uit de laatste post van 'satsurfer' gebleven :
Userbase is net als dit forum EN het juridischforum waar ook nog enkelen bij zweren, een verzameling van mensen die in een onderwerp geinteresseerd zijn.
Dat wil niet altijd zeggen dat ze er IETS of ALLES van afweten.
De stoten die ik daar al gelezen heb... man man man. Arm Vlaanderen.
Idem hier. Je leest hier ook wel eens wat van iemand die de illusie heeft dat hij ALLES weet over iets. Soms zijn mensen gewoon mis.
Een arts weet een fractie van 'alles' over geneeskunde. Hoe pretentieus moet je zijn als je denkt over iets 'alles' te weten.
Dat pretenderen heb je op userbase ook wel vaker maar het valt over een technisch onderwerp minder op als je er helemaal niets van weet. Er wordt daar nogal eens gegoocheld met dure Engelse termen die de schrijver niet zelf begrijpt maar waar iedereen wel aanneemt dat hij het orakel is.
Het is overal wel wat.
Waarom haal je altijd de regeltjes en gebruiken van userbase erbij ? Who cares... Dit is userbase niet.
Het kan je niets schelen dat je er hier afgezwierd wordt : is 'toen' niet gebeurd en zal nu ook niet gebeuren. Het is er hier ondertussen iets minder streng op geworden. Jammer.
Jouw topic over de brandstofactie vond ik persoonlijk een goede bijdrage voor de besparingstips. De reacties : je zit al jaren op forums.. Waar maak je je druk over ?
Eens iets goeds gedaan ? Je moet dat gewoon wat vaker doen en wat minder vaak op mensen hun kap zitten hier.
Eens een topic schrijven dat iets bijdraagt is geen vrijgeleide om daarna mensen af te kraken, op hun vingers te tikken voor een stijlfout of ze ronduit aan te vallen met altijd hetzelfde non argument dat er op neerkomt : je zal wel een ouwe zak zijn. Wat zou je toch tegen leeftijd hebben he ?
Je hebt kinderen op de wereld gezet (jawadde).. Voor hen ben jij al een ouwe zak van het moment dat ze uit je pisbuis komen. Snap je dat zelf niet ?
De jeugd draagt misschien de illusie in zich van alles beter te weten. Het is en blijft een illusie.
Op een dag word je (hoop ik voor jou) even 'oud' als ik. Voor mij mag die dag er morgen al zijn.
Forums : Is het je nog niet opgevallen dat mensen ook hele posts quoten omdat de gebruiker die geciteerd werd dan zijn bericht niet meer kan veranderen of zelfs vervangen door '/' ?
Zie mijn quote als een dergelijke actie. En tegelijk om jou te plagen natuurlijk.
Ik ga opnieuw, net als in het verleden iets doen wat ik zelden doe..
Je bent een zeldzaam individu, maar niet echt aan de aangename kant van de middelmaat. Eerder aan de verzuurde en arrogante kant van die lijn. Je krijgt een blokkeerklikje van mij.
Cheerio !
The truest characters of ignorance are vanity and pride and arrogance. (Samuel Butler)
Userbase is net als dit forum EN het juridischforum waar ook nog enkelen bij zweren, een verzameling van mensen die in een onderwerp geinteresseerd zijn.
Dat wil niet altijd zeggen dat ze er IETS of ALLES van afweten.
De stoten die ik daar al gelezen heb... man man man. Arm Vlaanderen.
Idem hier. Je leest hier ook wel eens wat van iemand die de illusie heeft dat hij ALLES weet over iets. Soms zijn mensen gewoon mis.
Een arts weet een fractie van 'alles' over geneeskunde. Hoe pretentieus moet je zijn als je denkt over iets 'alles' te weten.
Dat pretenderen heb je op userbase ook wel vaker maar het valt over een technisch onderwerp minder op als je er helemaal niets van weet. Er wordt daar nogal eens gegoocheld met dure Engelse termen die de schrijver niet zelf begrijpt maar waar iedereen wel aanneemt dat hij het orakel is.
Het is overal wel wat.
Waarom haal je altijd de regeltjes en gebruiken van userbase erbij ? Who cares... Dit is userbase niet.
Het kan je niets schelen dat je er hier afgezwierd wordt : is 'toen' niet gebeurd en zal nu ook niet gebeuren. Het is er hier ondertussen iets minder streng op geworden. Jammer.
Jouw topic over de brandstofactie vond ik persoonlijk een goede bijdrage voor de besparingstips. De reacties : je zit al jaren op forums.. Waar maak je je druk over ?
Eens iets goeds gedaan ? Je moet dat gewoon wat vaker doen en wat minder vaak op mensen hun kap zitten hier.
Eens een topic schrijven dat iets bijdraagt is geen vrijgeleide om daarna mensen af te kraken, op hun vingers te tikken voor een stijlfout of ze ronduit aan te vallen met altijd hetzelfde non argument dat er op neerkomt : je zal wel een ouwe zak zijn. Wat zou je toch tegen leeftijd hebben he ?
Je hebt kinderen op de wereld gezet (jawadde).. Voor hen ben jij al een ouwe zak van het moment dat ze uit je pisbuis komen. Snap je dat zelf niet ?
De jeugd draagt misschien de illusie in zich van alles beter te weten. Het is en blijft een illusie.
Op een dag word je (hoop ik voor jou) even 'oud' als ik. Voor mij mag die dag er morgen al zijn.
Forums : Is het je nog niet opgevallen dat mensen ook hele posts quoten omdat de gebruiker die geciteerd werd dan zijn bericht niet meer kan veranderen of zelfs vervangen door '/' ?
Zie mijn quote als een dergelijke actie. En tegelijk om jou te plagen natuurlijk.
Ik ga opnieuw, net als in het verleden iets doen wat ik zelden doe..
Je bent een zeldzaam individu, maar niet echt aan de aangename kant van de middelmaat. Eerder aan de verzuurde en arrogante kant van die lijn. Je krijgt een blokkeerklikje van mij.
Cheerio !
The truest characters of ignorance are vanity and pride and arrogance. (Samuel Butler)
ik lig er niet wakker van....Op 2dehands.be heb ik 80 postieve waarderingen. 'heel tof, sympathiek, snelle opvolging, betrouwbaar'...Een oordeel van een marginaal als jij raakt me niet echt hoor. Ook uw taalgebruik als 'pisbuis', en 'oude zak' en andere woorden die je me in de mond legt....
Getuigt niet echt van een zeker niveau.
Zowel op de openbare weg gelden regels, als op een forum. Blijkbaar ben jij de persoon die regels aan zijn laars lapt, er moeite mee hebt, en mij dan nog eens als 'arrogant' bestempeld en 'pretentieus'
Bij deze blokkeer ik je ook. Wat een b-e-l-a-c-h-e-l-i-j-k-e analyse.
BTW. wie zegt dat ik kinderen op de wereld heb gezet?
DOEI!!!
Getuigt niet echt van een zeker niveau.
Zowel op de openbare weg gelden regels, als op een forum. Blijkbaar ben jij de persoon die regels aan zijn laars lapt, er moeite mee hebt, en mij dan nog eens als 'arrogant' bestempeld en 'pretentieus'
Bij deze blokkeer ik je ook. Wat een b-e-l-a-c-h-e-l-i-j-k-e analyse.
BTW. wie zegt dat ik kinderen op de wereld heb gezet?
DOEI!!!
Goed dat jullie elkaar geblokkeerd hebben.
Ik merk veel frustraties voor al die gemiste zoete Mobile Vikings punten bij de surfer.
Heb daar zonder overdrijven zeker al 150 punten uitgehaald. En ja, ook na prijsvergelijkingen toch bij de goedkoopste webshop gekocht. Bij electronica zijn de prijzen ook vaak gelijk tussen alle webwinkel opties, dan neem je gewoon diegene waar je de meeste punten krijgt.
Heb daar zonder overdrijven zeker al 150 punten uitgehaald. En ja, ook na prijsvergelijkingen toch bij de goedkoopste webshop gekocht. Bij electronica zijn de prijzen ook vaak gelijk tussen alle webwinkel opties, dan neem je gewoon diegene waar je de meeste punten krijgt.
75% aandelen, 15% obligaties, 10% cash
Heb het dan maar eens even uitgerekend hoeveel punten ik al gekregen heb.
Sinds ik MV ben in totaal €161,92. Dat zijn toch 10 maanden gratis. En dat op 95 maanden vikingschap.
Is door 3 nieuwe klanten referenties en de volgende webshops: Aliexpress, bol, coolblue, zalando, booking.com, hotels.com en brouwland
Sinds ik MV ben in totaal €161,92. Dat zijn toch 10 maanden gratis. En dat op 95 maanden vikingschap.
Is door 3 nieuwe klanten referenties en de volgende webshops: Aliexpress, bol, coolblue, zalando, booking.com, hotels.com en brouwland
75% aandelen, 15% obligaties, 10% cash
Je kan ook nog de maandelijkse hellobank punten scoren , Pieter. Die zijn gemakkelijk verdiend.
Als je de vikingpunten spaart, heb je alleen al via hello bank gemakkelijk 15 punten op 3 maanden gespaard. Ook al wil je niet bij MV zitten en vind je een andere provider meer betrouwbaar, met hun only-data aanbod krijg je voor €15 of 15 vikingpunten 8gb die 1 maand geldig is. Dat is toch ideaal om als 2de simkaart mee te nemen op vakantie of als back-up of aanvulling van uw eerste simkaart.
Ze zullen u misschien wel verplichten om 1x om de 18 maanden te herladen via betaling aangezien ze zo u identiteit controleren. Dat is dan telkens geldig voor 18 maanden dacht ik.
Via orange kan je ook geld van belwaarde recupereren op aankoop van apps, busritjes enz, maar je moet dus wel die belwaarde eerst betalen. Ik zit met mijn eerste simkaart terug bij Jim mobile omdat ik te weinig bel en data gebruik. Op mijn werk heb ik wifi en kan ik ook bellen. In bijna elke winkel, restaurant enz is er wifi en ik vind het ook geen drama als ik eens 1 of 2u per dag geen wifi heb. Dan zet ik nog amper data aan.
Communicatie verloopt dus heel veel via Whatsapp over wifi. Heb echt geen behoefte aan veel data en belminuten. Orange is dus niet interessant voor mij. De combinatie Jim mobile en mobile vikings met hun only-data aanbod (voor de vakanties of weekendjes weg) vind ik interessanter.
En wat die pannes en onbetrouwbaarheid van het netwerk betreft, ik merk daar weinig van omdat ik met vrienden en familie toch voornamelijk via Whatsapp communiceer over wifi-netwerk thuis of op mijn werk.
Ze zullen u misschien wel verplichten om 1x om de 18 maanden te herladen via betaling aangezien ze zo u identiteit controleren. Dat is dan telkens geldig voor 18 maanden dacht ik.
Via orange kan je ook geld van belwaarde recupereren op aankoop van apps, busritjes enz, maar je moet dus wel die belwaarde eerst betalen. Ik zit met mijn eerste simkaart terug bij Jim mobile omdat ik te weinig bel en data gebruik. Op mijn werk heb ik wifi en kan ik ook bellen. In bijna elke winkel, restaurant enz is er wifi en ik vind het ook geen drama als ik eens 1 of 2u per dag geen wifi heb. Dan zet ik nog amper data aan.
Communicatie verloopt dus heel veel via Whatsapp over wifi. Heb echt geen behoefte aan veel data en belminuten. Orange is dus niet interessant voor mij. De combinatie Jim mobile en mobile vikings met hun only-data aanbod (voor de vakanties of weekendjes weg) vind ik interessanter.
En wat die pannes en onbetrouwbaarheid van het netwerk betreft, ik merk daar weinig van omdat ik met vrienden en familie toch voornamelijk via Whatsapp communiceer over wifi-netwerk thuis of op mijn werk.
- miljonairtje
- Full Member
- Contacteer:
Niet slecht bedoeld, maar dan zegt jouw ervaring eigenlijk niets over Mobile Vikings. Dit is gelijkaardig aan 't positief beoordelen van een Mercedes auto en dan zeggen 'Maar ik neem voornamelijk de fiets en laat de auto in de garage staan.'
Ik had gisteren die post niet mogen maken dat ik al een jaar geen noemenswaardige problemen heb met MV.
De hele ochtend tot ruim na de middag was ik niet bereikbaar en kon geen sms'en ontvangen of versturen.
De hele ochtend tot ruim na de middag was ik niet bereikbaar en kon geen sms'en ontvangen of versturen.
Ik wou enkel aantonen dat het mij quasi niets kost en die vikingpunten goed van pas komen om gratis 8gb extra data te hebben op vakantie, vooral met kinderen die in de auto via YouTube of Ketnet junior tekenfilmpjes willen kijken. Ik zie niet echt een andere provider waar ik die voordelen heb. Als ik maandelijks veel belminuten/sms/data gebruikte en dit ook professioneel nodig had, dan zou ik waarschijnlijk ook de meest betrouwbare provider kiezen.miljonairtje schreef: ↑13 september 2019, 17:10Niet slecht bedoeld, maar dan zegt jouw ervaring eigenlijk niets over Mobile Vikings. Dit is gelijkaardig aan 't positief beoordelen van een Mercedes auto en dan zeggen 'Maar ik neem voornamelijk de fiets en laat de auto in de garage staan.'
Laatst gewijzigd door Yvekes op 13 september 2019, 18:40, 2 keer totaal gewijzigd.
Da's uw straf Bedankt voor uw eerlijkheid, er zijn er vele anderen die dat blijkbaar niet kunnen /willen toegeven.
Raar want voordien zei je dat 98% van de klanten woedend zijn vanwege de slechte service?
Dan is er slechts 1% die in ontkenning leven, toch een minderheid, en 1% zijn fanboys volgens de statistieken.
Ik heb jammer genoeg deze keer geen netwerkonderbreking mogen meemaken, maar waarschijnlijk zal het morgen aan mij zijn
Dan is er slechts 1% die in ontkenning leven, toch een minderheid, en 1% zijn fanboys volgens de statistieken.
Ik heb jammer genoeg deze keer geen netwerkonderbreking mogen meemaken, maar waarschijnlijk zal het morgen aan mij zijn
Jaja .. maar je hebt het over die ene surfer die van een ander zegt dat hij een gierigaard is .. Maar dan over VOIP belt om centjes te sparen zelf.. Terwijl dat die systemen eigenlijk nooit de kwaliteit en gebruiksgemak halen van een gsm of vaste telefoonverbinding.
Edit : zelf vandaag data en mobiele telefoniie gebruikt over de dag gespreid.
Vandaag moet ik even in denial gaan want ik heb er geen last van gehad.
Net als ik voor het vast internet van Proximus deze week buiten de prijzen viel.
Ik blijf voorlopig bij MV voor de prijs. De storiingen zijn veelvuldig.. Zolang het me niet tegensteekt spaar ik wel wat centjes uit (stuk of 1000 centjes per maand om redelijk precies te zijn).
Laatst gewijzigd door haelewyn op 13 september 2019, 21:07, 2 keer totaal gewijzigd.
I just did .. en het was een understatement !
Zitten we hier op userbase of ben jij hier een admin ?
Userbase kan me zoveel schelen als Kim Cleijsters..
Iedereen vindt van zichzelf dat hij er best wezen mag of dat hij een hele kerel is.
Ik spaar je alvast mijn eigen redenen..
Narcisme ... ... Niets voor mij. Wel voor jou (?)
Psychopatisch gedrag en narcisme dus ...
“Pisbuis” : oeioei… Een geluk dat mijn plechtige communie al gedaan is of het ging niet meer mogen doorgaan van Mr. Pastoor.
Oude zak is geen term die ik in je mond leg. Die heb je zelf in het verleden gebruikt.
Zoek het zelf maar op. Ik ga het niet voor jou doen.
Niveau .. Wie kan lezen in dit topic zal wel weten waar jouw niveau zit.
Ik heb het niveau van een marginaal… Jij dat van een 40 jarige eeuwige tiener – herrieschopper met een karakterstoornis bijna even groot dan zijn overmatig groot ego.
We zullen er allebei mee voort moeten voor onszelf zeker ?
Voila , voila .. Die ene die een lid hier 'het toch even van zijn hart' moest gooien, daarna zei : als ze me buiten smijten kan het me niet schelen (toch enig besef van de norm overschreden te hebben) .. en dan een ander bestempelt als iemand die de regels alleen voor een ander nodig of nuttig vindt.
Man man man ... Gekker maken ze ze niet meer tegenwoordig.
Jijzelf .... Idem : zoek zelf maar op waar. Tip : het was op dit forum.
Ik begrijp dat je het erg vindt, maar je moet het daarom niet ontkennen.
Doe eens wat je in een vorige post beloofde en stop de ad hominems aub.
Ontopic: al een volledige dag zonder problemen hier!
Laatst gewijzigd door TNTim op 13 september 2019, 20:46, 2 keer totaal gewijzigd.