De toepassing van de Bogleheads Investement Principles in Belgie
TIP
Re: De toepassing van de Bogleheads Investement Principles in Belgie
En wat denk je dat de indexfondsen bevatten: Mijn portefeuille heeft meer dan 7000 aandelen.
Mijn portefeuille staat beschreven in het begin van deze thread.
Mijn portefeuille staat beschreven in het begin van deze thread.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Kan je hier eens quoten wat nu precies JOUW port is want vindt dat niet direct terug in deze eindeloos lange thread.
Quality growth investor
Geen probleem. Ik zal het doen zodra jij je portefeuille op het forum gepost hebt. Zoals je reeds lange tijd geleden geschreven hebt.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Heb je port gevonden. Dus enerzijds zit je hier continu passief beleggen in IWDA te prediken maar zelf maak je een hele hoop actieve keuzes door in allerlei andere dingen te beleggen?B7H4long schreef: ↑13 april 2018, 20:4160% - Aandelen: wereldwijd gediversifeerd (IWDA) met inbegrip van EM (10% EMIM) en SC, tilt naar Europa door PSP + coöperatieve aandelen, verdere langere termijn risiconeming met tilt naar Value (VVAL-10%) en SC (10% SMC + 10% CUSS want geen toegang tot ZPRS of een andere world SC)
Quality growth investor
Het hoeft toch geen of-of te zijn?
B7 is diegene die zich hier continu opwerpt als passieve belegger in IWDA en continu actief beleggen afkraakt, terwijl hij zelf een hele hoop actieve keuzes maakt in zijn eigen port. Hypocrisie ten top dus. Dat was mijn punt.
Quality growth investor
Waar is de hypocrisie?