Klimaathysterie
Re: Klimaathysterie
Ik heb hier ooit gepost dat ik niet overtuigd ben van de invloed van CO2 op het klimaat, zij het als broeikasgas of anders. Daarom heb ik 'greenhouse effect' nog eens gegoogled, gewoon omdat alle waarheid via google te vinden is. Ik kwam bij een artikel uit dat ik in de beginjaren van het internet, ondertussen al meer dan 20 jaar geleden dus, al eens grondig gelezen had. En inderdaad, alles wat hierin beweerd wordt is in feite niet te weerleggen in tegenstelling tot veel rapporten en publicaties over de effecten van CO2. Het gaat over de substantie DHMO (Dihydrogen Monoxide) dat veel voorkomt en de bewezen effecten op mens en klimaat. DMHO is een bewezen broeikasgas en het is onomstotelijk bewezen dat het bijdraagt tot de opwarming van de aarde. Hoe we hiermee om moeten gaan en of we hier ook maar enige invloed op kunnen uitoefenen is minder duidelijk. Daarom misschien dat we hier zo weinig van horen ondanks het feit dat het een veel grotere invloed heeft op ons klimaat dan CO2.
http://www.dhmo.org/environment.html
http://www.dhmo.org/facts.html
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Ik zou dit onverwijld aan anuna de wever ter kennis brengen.
slogans? Beginnen met het kindergeld af te schaffen, extra belasting vanaf een 3 de kind. Immigratiestop onmiddelijk. Dat duurt geen decennia, begint binnen het jaar!cpnx schreef: ↑22 september 2019, 19:17Dat is pas slogans roepen. Door sensibilisering het aantal nieuwgeboren kinderen minderen is een werk van lange adem, waar we pas de vruchten van zullen plukken over enkele decennia te vroegste, ondertussen zal de wereldbevolking blijven stijgen en ook de consumptie blijven toenemen. Wereldbevolking groeit ondertussen minder snel aan en die daling zal zich blijven doorzetten, maar zal geen effect hebben op uitstoot van broeikasgassen (toch niet de eerste 3-4 decennia). En we kunnen daar niet op wachten. Tenzij je voor drastische maatregelen gaat natuurlijk.R1150GS schreef: ↑22 september 2019, 15:30 Als ik de klimaataktivisten hoor preken is het net of ik naar een extreme imam uit Afganistan luister...
De enige oplossing voor het "klimaatprobleem" er zijn nog andere problemen waar niet over gepraat wordt- is een sterke bevolkingsvermindering- en zeker niet meer aangroeien.
Zo zijn er het laatste jaar officieel 50.000 inwoners bijgekomen in Belgie. Dat is dus 25.000 huizen bijbouwen. Enig idee hoeveel CO2 uitstoot dat alleen is? Ik weet dat je een baksteen en verf in de Gamma gaat halen, maar die moeten ook gemaakt worden, een baksteen kost veel energie om te maken, zand moet al op zee ontgonnen worden omdat op land het zand bijna op is. Cement kost verschikkelijk veel energie om te maken, verf heeft bvb solventen nodig die in de vermadelijke chemische industrie moet gemaakt worden. Glas maken, isolatiemateriaal maken, alles vervoeren...
50.000 inwoners, een gemiddeld waterverbruik is nu per persoon zo een 45.000 liter, je mag het nog halveren door allerlei maatregelen, maar is nog altijd 50.000 *22.000 liter per jaar. Er moeten bijkomende scholen winkels, hospitalen gebouwd worden. En die moeten allemaal nog eten en naar de wc gaan...
Nee, wat slogans roepen is gemakkelijk...
Hoe zie jij een sterke bevolkingsvermindering gebeuren? Een goeie ouwerwetse wereldoorlog of via chemisch of biologische wapens genocide plegen op bepaalde "ongewenste" volkeren. Of iedereen die niet bijdraagt aan de economie euthanasie?
Al dat geroep van we zijn met teveel, de wereldbevolking is te groot, ... is niet meer dan geroep. Het help niet bij het vinden van oplossingen.
Subsidie voor fossiele brandstoffen???? Belastingen wel ja, maar subsidies? Kan ik er dan ook wat krijgen?Picaro schreef: ↑22 september 2019, 19:23 Volledig akkoord cnpx, mooi gezegd. Ik denk dat er stilaan veel oplossingen voor de klimaatproblematiek komen maar ze zijn voorlopig altijd duurder dan de bestaande opties. Logisch met de enorme tijdspanne waarin de fossiele brandstoffen zijn geoptimaliseerd natuurlijk.
Als we hier iets aan willen doen zal de subsidie voor fossiele brandstoffen gewoon zo snel mogelijk moeten verdwijnen. Probleem is dat de overheid hierop enorm veel belastingen binnenharkt dus dit past weer niet in de begroting... Enkel wanneer de nieuwe technologie zoals zonnecellen zonder subsidies voordeliger worden dan al het bestaande, zal er echt snel vooruitgang komen. Door de subsidies is dat dus weer lastig, en dit probleem lijkt me ontzettend moeilijk op te lossen.
Beginnen met het kindergeld af te schaffen, extra belasting vanaf een 3 de kind. Immigratiestop onmiddelijk. Dat duurt geen decennia, begint binnen het jaar!
[/quote]
Of een examen afleggen over opvoeding....gebuisd? chemische castratie met destop ontstopper!
[/quote]
Of een examen afleggen over opvoeding....gebuisd? chemische castratie met destop ontstopper!
een schrijftest voor trollen - foutloos kunnen schrijven of niet binnen op spaargids
Ons Anuna komt hier alle dagen lezen, vermomd als man, meer kan ik niet zeggen, zou haar dekmantel teniet doen. Je kan haar wel herkennen aan ongefundeerde en domme posts.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
-
- VIP member
- Contacteer:
Waar maken we ons druk om? De natuur laat zich echt niet doen en herstelt zelf de orde. Bye bye mensheid dat is gelijk onze vriend van u2. Hij is wel voor het milieu maar heeft wel al meer gevolgen dan 99,99% van de wereldbevolking
Erg grappig. Kan DHMO uw huwelijk redden? Kan DHMO uw sportprestaties verbeteren?GreenDean schreef: ↑22 september 2019, 20:22 Ik heb hier ooit gepost dat ik niet overtuigd ben van de invloed van CO2 op het klimaat, zij het als broeikasgas of anders. Daarom heb ik 'greenhouse effect' nog eens gegoogled, gewoon omdat alle waarheid via google te vinden is. Ik kwam bij een artikel uit dat ik in de beginjaren van het internet, ondertussen al meer dan 20 jaar geleden dus, al eens grondig gelezen had. En inderdaad, alles wat hierin beweerd wordt is in feite niet te weerleggen in tegenstelling tot veel rapporten en publicaties over de effecten van CO2. Het gaat over de substantie DHMO (Dihydrogen Monoxide) dat veel voorkomt en de bewezen effecten op mens en klimaat. DMHO is een bewezen broeikasgas en het is onomstotelijk bewezen dat het bijdraagt tot de opwarming van de aarde. Hoe we hiermee om moeten gaan en of we hier ook maar enige invloed op kunnen uitoefenen is minder duidelijk. Daarom misschien dat we hier zo weinig van horen ondanks het feit dat het een veel grotere invloed heeft op ons klimaat dan CO2.
Ik ben bloedserieus. Het is niet omdat sommige mensen het wat te ver drijven dat het probleem niet reëel is. Je zou je anderzijds de vraag kunnen stellen of ze het echt te ver drijven, want niets van wat ze beweren is te weerleggen, m.a.w. het is allemaal waar. Dit in tegenstelling tot CO2 beweringen, die, als ze al niet te weerleggen zijn, niet te bewijzen zijn. DHMO draagt onomstotelijk bij tot de opwarming van het klimaat, iets waar we bij CO2 niet zeker van zijn.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Je beseft hopelijk dat DHMO een grap is om de wetenschappelijke ongeletterdheid van mensen aan de kaak te stellen. Het gaat om water.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Dat is hier in deze eigenste draad al in 't lang en 't breed beschreven
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Waaaaattt? Gaat het om water? Nee, nee, nee, het gaat om een schadelijk onderdeel van water dat voor klimaatopwarming zorgt. Net zoals CO2 een onderdeel van (bijna) alle levende organismen is, is een onderdeel van dat onderdeel CO2, onbewezen en ongefundeerd nota bene, verantwoordelijk voor de klimaatopwarming.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Dat geheugen van mij, ik zou mezelf met de kop tegen de muur slaan als dat het niet erger zou maken. Wel opvallend dat men blijft vasthouden aan dogma's terwijl de gevaren van DHMO duidelijk bewezen zijn. Zegt toch overduidelijk iets over de mentale gezondheid van (niet uitsluitend) onze jeugd.CarpeNoctem schreef: ↑23 september 2019, 09:20 Dat is hier in deze eigenste draad al in 't lang en 't breed beschreven
Laatst gewijzigd door GreenDean op 23 september 2019, 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
De Nieuw-Zeelandse overheid (of toch minstens 1 parlementslid) vindt het anders wel belangrijk genoeg om er iets aan te doen.
Equally encouraging is the support of environmental organizations, such as the Green Party of Aotearoa New Zealand, an important force in the southern hemisphere promoting "ecological wisdom, social responsibility, appropriate decision-making and non-violence." Notably, a busy high-ranking Member of Parliament there supports a ban on DHMO. This welcome endorsement serves as a reminder to a pre-occupied world that fostering a widespread knowledge of DHMO is crucial.
Equally encouraging is the support of environmental organizations, such as the Green Party of Aotearoa New Zealand, an important force in the southern hemisphere promoting "ecological wisdom, social responsibility, appropriate decision-making and non-violence." Notably, a busy high-ranking Member of Parliament there supports a ban on DHMO. This welcome endorsement serves as a reminder to a pre-occupied world that fostering a widespread knowledge of DHMO is crucial.
Freedom is not free.
Freedom is not free.