Klimaathysterie
- JanvanGent001
- Newbie
Re: Klimaathysterie
Misschien heeft Lanius - onbedoeld weliswaar - gelijk.
Zo'n 5.000.000 jaar geleden zou (dat deel van) Afrika, waar de voorloper van onze soort nog in de bomen rondstruinde, veel droger geworden zijn. Met tot gevolg savannevorming, met als gevolg grondaap ipv boomaap enz... enz...
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
De groene jeugd maakt er zelf weer een boeltje van maar het is de schuld van vorige generaties hoor.
En morgen weer allemaal gaan betogen.
En morgen weer allemaal gaan betogen.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Ik vraag mij af wàt een regering onmiddellijk zou kunnen beslissen om zeer radikaal in te grijpen in de klimaatpot : àlle auto's verbieden? gastoevoer afsluiten? vliegtuigen afschaffen? direct verbod op alle verwarmingsapparaten?
Waarom laat men die greta en anuna niet eens een paar concrete voorstellen doen?
Ik zie zelf niet in wat men onmiddellijk zou kunnen doen om de opwarming te stoppen...
Waarom laat men die greta en anuna niet eens een paar concrete voorstellen doen?
Ik zie zelf niet in wat men onmiddellijk zou kunnen doen om de opwarming te stoppen...
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Dat is een klassieker onder alle Latinisten van de laatste 50 jaar.
Zoals ook: Sus is nat (dit varken zwemt, of zoiets, 't is al een tijdje geleden, dat Latijn)
Dat werd vroeger beschouwd als het summum van humor : tampax en tampons, vrede en bruggen
Ik moet mij in bochten wringen om daar iets grappigs aan te vinden.
Met kaka en pipi moeten kleuters ook lachen...
Of willen een paar sullen hier aantonen 'ik zat ook in de latijnse'...
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Iets in Greta doet me denken dat zo'n figuur zomaar uit Poltergeist zou kunnen komen.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Heeft hier eigenlijk iemand ooit ijs in een koelbox gedaan, tot boven vol, dicht gedaan en als een zot toe geplakt, ergens in de schaduw gezet en verder nog zo extreem mogelijk geïsoleerd?
Ik heb me ooit zo in de wetenschappelijke literatuur van de thermodynamica verdiept dat het mij de oren, neus, keel en nog ergens anders uitkwam. Al met al zeker het bestuderen waard als daar je interesse ligt, waar ze voor alle klimaat-ijveraars toch duidelijk ligt.
Wat je in die koelbox gaat vinden en wanneer, is te voorspellen adh van de wetmatigheden van de thermodynamica. In feite zelfs redelijk accuraat uit te tellen.
Zou het een brug te ver zijn ons voor te stellen dat de aarde een reuze koelbox is?
Ik heb me ooit zo in de wetenschappelijke literatuur van de thermodynamica verdiept dat het mij de oren, neus, keel en nog ergens anders uitkwam. Al met al zeker het bestuderen waard als daar je interesse ligt, waar ze voor alle klimaat-ijveraars toch duidelijk ligt.
Wat je in die koelbox gaat vinden en wanneer, is te voorspellen adh van de wetmatigheden van de thermodynamica. In feite zelfs redelijk accuraat uit te tellen.
Zou het een brug te ver zijn ons voor te stellen dat de aarde een reuze koelbox is?
Laatst gewijzigd door GreenDean op 25 september 2019, 09:08, 1 keer totaal gewijzigd.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Wij hebben hier eens goed gelachen in onze zetel toen we dat zagen.Nasa schreef:Ik vond het wel een beetje zielig gisteren op die klimaattop in newyork, toen die greta tunberg haar betoog hield. Een meisje van 13 dat staat te bleiren omdat 'de grote mensen' haar wereld om zeep helpen.
Ingefluisterd en ingestudeerd tot-en-met!
Mijn vrouw zei ook van ‘wat doet die nu? Compassie opwekken ofzo? Het lukt niet bepaald hoor!’
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Greta Thunberg heeft mijn bewondering en respect. Je kunt het eens of oneens met haar zijn, maar zij doet tenminste iets. Anderen posten enkel maar berichtjes op Twitter of Spaargids, anoniem en vanuit hun luie stoel. Dat is gemakkelijk.
Had ze in New York een kalme en beleefde toespraak gehouden dan had niemand erover gepraat. Nu wel. Goed gedaan Greta.
Had ze in New York een kalme en beleefde toespraak gehouden dan had niemand erover gepraat. Nu wel. Goed gedaan Greta.
- JanvanGent001
- Newbie
Het is toch zo makkelijk, Yaris, om mede-Spaargidsers vanuitYaris schreef: ↑25 september 2019, 07:10 Greta Thunberg heeft mijn bewondering en respect. Je kunt het eens of oneens met haar zijn, maar zij doet tenminste iets. Anderen posten enkel maar berichtjes op Twitter of Spaargids, anoniem en vanuit hun luie stoel. Dat is gemakkelijk.
jouw
luie stoel de les te lezen.Wat jij doet, is net hetzelfde.
Ik hoop dat je dat beseft?!
Maak anders eens een fikse ochtendwandeling. De lucht is nu gezuiverd door de malse regen.
De algen in mijn natuurvijver zijn door de koudere temperaturen en de extra watertoevoer van de recente neerslag aan het verdwijnen.
Misschien kan een onderdompeling in de vochtige koelte iets dergelijks verrichten met jouw opgezweepte (met dank aan Anuna, Greta en andere puberale klimaatophitsers) ideeen.
Wat doet Greta dan wel ? Ja, ECHT ... wat doet ze ? "Anderen" zeggen dat "ze" voor een "oplossing" moeten kijken omdat "ze" haar jeugd verpesten ... reality-check : wat de mensheid als soort ook doet Greta haar jeugd zal er de komende jaren niet op verbeteren, tenzij ze in een cocoon leeft en denkt dat met op een paar knopjes te drukken er plots geen opwarming meer zal zijn ... Het is een creepy kind en als zij moet dienen als uithangbord voor de klimaatlobby dan vrees ik dat - na aanvankelijke steun (zie ook Anuna) - het net omgekeerd zal werken ... ze polariseert, niet echt een eigenschap waarmee je resultaten kan bereiken.Yaris schreef: ↑25 september 2019, 07:10 Greta Thunberg heeft mijn bewondering en respect. Je kunt het eens of oneens met haar zijn, maar zij doet tenminste iets. Anderen posten enkel maar berichtjes op Twitter of Spaargids, anoniem en vanuit hun luie stoel. Dat is gemakkelijk.
Interview over Greta met haar asperge in de Linda:
https://www.linda.nl/nieuws/greta-thunb ... perkracht/
https://www.linda.nl/nieuws/greta-thunb ... perkracht/
Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!