Nieuwe Vlaamse regering
Re: Nieuwe Vlaamse regering
Dat besef ik ook. Ik kan het niet zo goed verwoorden, maar heb al verschillende keren iets in de trend van het volgende gelezen (oa van Terry Pratchett dacht ik):
Kort na de oprichting van een nieuwe administratie of organisatie om wat voor reden dan ook, wordt de voornaamste bezigheid het blijvend voortbestaan van de organisatie.
Voorbeelden: NAVO, provincies, Benelux, ...
Kort na de oprichting van een nieuwe administratie of organisatie om wat voor reden dan ook, wordt de voornaamste bezigheid het blijvend voortbestaan van de organisatie.
Voorbeelden: NAVO, provincies, Benelux, ...
Ik zou wel eigenlijk liefst dat de benelux echt blijft bestaan.
Ik vind het qua samenwerking makkelijker dan Europa en ik vind dat Vlaanderen daar meer werk moet van maken.
Het is een opportuniteit om dit verder uit te werken zo goed als mogelijk. Want wij kunnen goed samenwerken beter dan met andere landen. En bv mensen zeggen wel dat sommige bedrijven federaal erg sterk staan maar ik geef maar even een voorbeeld.
Als Vlaanderen onafhankelijk wordt zal er maar 1 ziekenfonds meer staan en dat is de christelijke mutualiteit enigszins doordat CDen V heel sterk staat in West vlaanderen en anderzijds de CM heeft altijd gefocust op Vlaanderen vanwege kostefficiëntie.
Ik vind het qua samenwerking makkelijker dan Europa en ik vind dat Vlaanderen daar meer werk moet van maken.
Het is een opportuniteit om dit verder uit te werken zo goed als mogelijk. Want wij kunnen goed samenwerken beter dan met andere landen. En bv mensen zeggen wel dat sommige bedrijven federaal erg sterk staan maar ik geef maar even een voorbeeld.
Als Vlaanderen onafhankelijk wordt zal er maar 1 ziekenfonds meer staan en dat is de christelijke mutualiteit enigszins doordat CDen V heel sterk staat in West vlaanderen en anderzijds de CM heeft altijd gefocust op Vlaanderen vanwege kostefficiëntie.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
De ampersanders gaan verder op de ingeslagen weg. Een nieuwe dag, een nieuwe sneer.
Een zeer loyale coalitiepartner ...
Ondertussen krijgt het schijnheilig paterke uit Leopoldsburg de wind van voren uit West-Vlaanderen
'Bart De Wever heeft het vel van Wouter Beke gered'
Een zeer loyale coalitiepartner ...
Ondertussen krijgt het schijnheilig paterke uit Leopoldsburg de wind van voren uit West-Vlaanderen
'Bart De Wever heeft het vel van Wouter Beke gered'
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
't Zal wel weer aan mij liggen zeker dat ik spontaan aan een andere partij moet denken als het over loyaliteit gaat ... iets met pact en één of andere stad in Marokko ... alléé, ik zou het duizend keer zeggen maar ik kom er niet op ...
Het akkoord van Fez? Het pact van Tanger? Meknès? Rabat? Kenitra? Agadir? Al Jadida? Taza? Nador?
Neen, klinkt niet vertrouwd. Het zal nog iets anders zijn.
Daar ergens in de buurt ... alléé ... en de naam van die partij die niet-loyaal was aan het regeerakkoord - toevallig net na een aantal mindere peilingen - ik kan er ook niet opkomen ...
Nu ik er even over nadenk : 't zijn de sossen, want die zijn van alles de schuld ...
geebee toch... Als ge zo altijd negatief zijt over die ene partij gaat ge hunnen D nog achter uw vodden krijgen.
Als je niet begrijpt waarom : pure wiskunde. Alles is te verklaren met wiskunde.
A+B+C ≠ A+B+C
Als je dat niet begrijpt ben je wel echt naief hoor.
Als je niet begrijpt waarom : pure wiskunde. Alles is te verklaren met wiskunde.
A+B+C ≠ A+B+C
Als je dat niet begrijpt ben je wel echt naief hoor.
de vettigaards van de NVA slaan dromen van jonge mensen stuk door de woonbonus af te schaffen.
Denkt men nu echt dat de woningprijzen zullen dalen?
Het zal onmogelijk worden mettertijd een woning te kopen laat staan te bouwen.
Alweer een maatregel die goed was voor de middenklasse weg.
Ten gunste van wie?
Voor de bedrijven en migranten.
Das is het enigste wat ik zeg van die volksverraders.
Denkt men nu echt dat de woningprijzen zullen dalen?
Het zal onmogelijk worden mettertijd een woning te kopen laat staan te bouwen.
Alweer een maatregel die goed was voor de middenklasse weg.
Ten gunste van wie?
Voor de bedrijven en migranten.
Das is het enigste wat ik zeg van die volksverraders.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
Ik krijg geen lening voor de aankoop van een woning.
Mag ik dan de huur van mijn inkomsten aftrekken. Nee
Ik krijg een lening(woonbonus), mag ik die dan wel van mijn inkomsten aftrekken. Ja
Discriminatie?
Mag ik dan de huur van mijn inkomsten aftrekken. Nee
Ik krijg een lening(woonbonus), mag ik die dan wel van mijn inkomsten aftrekken. Ja
Discriminatie?
Ge hebt een punt.
Maar als op pensioen en dan nog huur betalen , veel succes.
Want is dan dat armoede, niet rondkomen de kop opsteekt.
Van een modaal pensioentje van 1500 € daar 500 € huur af ........
Zullen boterhammen met confituur zijn.
Estate Guru believer.
Het bestaande belasting systeem is niet juist.
Inkomstenbelasting moet afgeschaft worden.
Meest eenvoudige systeem is een belasting op hetgeen dat u overhebt op het eind van het jaar.
vb. inkomsten per jaar 15000(loon, beleggingen, huur, enz) - kosten(alles dus, huur voeding,enz) 14900 = 100 over
Belastingen 70 % op 100, 70 € belastingen de rest spaargeld.
Geeft u niets meer over, dus 15000 kosten, 0% belasting.
Gans u inkomsten had u dus nodig om te leven.
Voordeel weinig inkomsten géén belastingen.
Grote inkomens daar in tegen.
Géén zwart geld mee, iedereen wil een factuur hebben om van zijn inkomsten te kunnen aftrekken.
Ook géén valse facturen want dat zijn terug inkomsten
Inkomstenbelasting moet afgeschaft worden.
Meest eenvoudige systeem is een belasting op hetgeen dat u overhebt op het eind van het jaar.
vb. inkomsten per jaar 15000(loon, beleggingen, huur, enz) - kosten(alles dus, huur voeding,enz) 14900 = 100 over
Belastingen 70 % op 100, 70 € belastingen de rest spaargeld.
Geeft u niets meer over, dus 15000 kosten, 0% belasting.
Gans u inkomsten had u dus nodig om te leven.
Voordeel weinig inkomsten géén belastingen.
Grote inkomens daar in tegen.
Géén zwart geld mee, iedereen wil een factuur hebben om van zijn inkomsten te kunnen aftrekken.
Ook géén valse facturen want dat zijn terug inkomsten
1.500 euro dan ben je blijkbaar al bij de goei.
500 euro huur? Dan ga je al heel klein wonen vrees ik.... En oud waarschijnlijk.
Idd echte armoei dan
Ben geen nva'er maar is dat niet vooral groen en rood dat men hier dient? Die wouden toch absoluut geen voordeel meer voor aankoop woning en die wouden huursubsidie denk ik...
Als zowat alle économisten. Zeggen dat dit de goede oplossing is... Dan zal het wel ok zijn zeker?
Als zowat alle économisten. Zeggen dat dit de goede oplossing is... Dan zal het wel ok zijn zeker?