Vlaamse Energieleverancier
Sinds 2019 hebben we een nieuwe leverancier voor elektriciteit en gas bij: de Vlaamse Energieleverancier.
Zij bieden in mijn geval de interessantste tarieven aan, maar ik wil een farce zoals met Energy People vermijden... Iemand die meer inzichten kan bieden in deze nieuwe leverancier?
Zij bieden in mijn geval de interessantste tarieven aan, maar ik wil een farce zoals met Energy People vermijden... Iemand die meer inzichten kan bieden in deze nieuwe leverancier?
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Re: Vlaamse Energieleverancier
Een bvba gevestigd in vilvoorde die al werd opgericht in 2010..
Toekenning leveringsvergunning 20 december 2018 , verschenen in het staatsblad 18 januari 2019
Energy people : geen nadelen van ondervonden. Het was goed zolang het duurde..
Al waren ze voor mij al een tijdje niet meer absoluut de goedkoopste leverancier.
Toekenning leveringsvergunning 20 december 2018 , verschenen in het staatsblad 18 januari 2019
Energy people : geen nadelen van ondervonden. Het was goed zolang het duurde..
Al waren ze voor mij al een tijdje niet meer absoluut de goedkoopste leverancier.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Denk niet dat er al iemand is die ervaring heeft met deze leverancier want de eerste leveringen zijn pas voorzien vanaf 1 mei 2019. Een van de oprichters van deze nieuwe leverancier is ook de oprichter van Elegant die al wat langer op de markt is. Zelf zijn wij al een 3 tal jaar klant bij Elegant met alleen maar positieve ervaringen. Of betrokkene ( Stijn L ) nog bij Elegant is of niet dat weet ik niet.
en direct al de groepsaankoop gewonnen.....
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
Hoe kan men anders als starter markt aandeel verwerven.
Alhoewel voor mezelf
Vast 1 jaar 100% € 1.032,45 (incl. btw)
Ecopower
Om klant te worden moet u één aandeel kopen.
Vast onbepaalde duur 100% € 1.033,96 (incl. btw)
Cijfers Vreg van heden.
Estate Guru believer.
Iemand al klant geworden bij de vlaamse energieleverancier nu? Ik ben bijna zeker dat ik deze maand zou overstappen maar ben nog steeds benieuwd naar ervaringen van klanten aangezien ze echt wel nieuw op de markt zijn...
Ik ben klant geworden via de Knack groepsaankoop.
Gas zit daar; elektriciteit had en houd ik via Ecopower.
Bij aanvang van het contract had ik een domiciliëring gestart, maar na 1 maand ben ik van bank veranderd (omwille van herfinanciering hypothecaire). Mail gestuurd om mijn domiciliëring aan te passen -> na paar dagen respons gehad dat dit aangepast was, en effectief: de eerstvolgende is van mijn nieuw rekeningnummer gegaan. Bij andere leveranciers heeft zo'n aanpassing soms toch wat meer tijd nodig (Lampiris bvb., uit eigen ervaring).
Gas zit daar; elektriciteit had en houd ik via Ecopower.
Bij aanvang van het contract had ik een domiciliëring gestart, maar na 1 maand ben ik van bank veranderd (omwille van herfinanciering hypothecaire). Mail gestuurd om mijn domiciliëring aan te passen -> na paar dagen respons gehad dat dit aangepast was, en effectief: de eerstvolgende is van mijn nieuw rekeningnummer gegaan. Bij andere leveranciers heeft zo'n aanpassing soms toch wat meer tijd nodig (Lampiris bvb., uit eigen ervaring).
Ah, da's mooi om te horen dat de administratie dan snel en vlot verloopt ipv dat er miserie is ivm de afrekeningen of bij wijzigingen van persoonlijke gegevens. Dat is toch al geruststellend. Bedankt voor je info guest1605!
ben daar ook klant vanwege een groepsaankoop.
Geen problemen gehad. Nog nooit gehad eigenlijk.
Vorig jaar Electrabel: ook geen problemen.
Alleen die van nuon, later eni nu Eneco waren dieven.
Geen problemen gehad. Nog nooit gehad eigenlijk.
Vorig jaar Electrabel: ook geen problemen.
Alleen die van nuon, later eni nu Eneco waren dieven.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
Ik ben sinds vandaag ook klant geworden bij hen. Ging allemaal snel en vlot en lijkt me nog steeds betrouwbaar.
Het enige wat ik raar vind is het volgende: ik heb gekozen voor een contract van 1 jaar vast. Staat zo ook op mijn overeenkomst maar na dat jaar schakel ik automatisch over op het variabele. Ik heb gebeld waarom dat zo is en waarom er na 1 jaar niet opnieuw een periode van 1 jaar vast start aan de nieuwe tarieven. Hun antwoord is dat ze niet automatisch mogen verlengen met een vast contract. Dat vind ik wel heel raar want bij mijn vorige leverancier was dat wél zo. Na het jaar startte er opnieuw een periode van 1 jaar vast aan de nieuwe prijzen (die enkele maanden ervoor per mail werden gecommuniceerd).
Ik moet dan maar een mailtje sturen als het zover is dat ik opnieuw een vast contract wil ipv een variabel zei men aan de telefoon maar dan moet ik dat dus wel in de gaten houden. Is dat niet raar dat ze zogezegd niet mogen verlengen met een nieuw vast contract als mijn vorige leverancier dat wel deed?
Het enige wat ik raar vind is het volgende: ik heb gekozen voor een contract van 1 jaar vast. Staat zo ook op mijn overeenkomst maar na dat jaar schakel ik automatisch over op het variabele. Ik heb gebeld waarom dat zo is en waarom er na 1 jaar niet opnieuw een periode van 1 jaar vast start aan de nieuwe tarieven. Hun antwoord is dat ze niet automatisch mogen verlengen met een vast contract. Dat vind ik wel heel raar want bij mijn vorige leverancier was dat wél zo. Na het jaar startte er opnieuw een periode van 1 jaar vast aan de nieuwe prijzen (die enkele maanden ervoor per mail werden gecommuniceerd).
Ik moet dan maar een mailtje sturen als het zover is dat ik opnieuw een vast contract wil ipv een variabel zei men aan de telefoon maar dan moet ik dat dus wel in de gaten houden. Is dat niet raar dat ze zogezegd niet mogen verlengen met een nieuw vast contract als mijn vorige leverancier dat wel deed?
Da's inderdaad vreemd. Toen ik enkele weken geleden bij hen ondertekende boden zij na het eerste jaar opnieuw een vast tarief aan.
alvh: ik heb een foto geplaatst met hoe het er bij mij uitziet. Na een jaar vast staat er een tariefplan dat duurder is en niet terug te vinden is op de website, dus geen van de 3 waarvoor je bij aansluiting kan kiezen.
Staat bij jou onder dat jaar vast terug een jaar vast? Zou je daar anders ook eens een foto van kunnen plaatsen?
Want als ze tegen mij zeggen dat het wettelijk niet mag en mij na een jaar op een duurder plan proberen te zetten bel ik toch nog eens terug!
http://i63.tinypic.com/ifss91.jpg
Sorry voor mijn late respons; ik had dit bericht over het hoofd gezien. Heb het nog eens nagekeken en ik had mij vergist. Ook bij mij na een jaar variabel.
Zijn er ondertussen nog leden klant geworden bij deze leverancier. Ik overweeg om ook naar daar over te stappen maar door tegen de "lamp" te lopen bij Energy People, ik heb namelijk nog centen tegoed van deze die ik waarschijnlijk niet meer ga zien, twijfel ik om de zet te wagen. Ben nu 1 jaar bij Luminus en zonder promotie wordt deze te duur. Een andere optie is Octa+. Ben er nog niet uit, heb nog tijd tot einde de maand oktober.