Adsl Home EDPNet
Adsl Home EDPNet
Dit is niet bedoeld als reclame, maar een bericht voor bestaande EDPNet klanten.
Tot eind deze maand kan je je abonnement gratis overzetten naar de nieuwe adsl home formule (24 mbit/s, 100 GB trafiek), dus zonder activatiekosten. De nieuwe formule kost evenveel als mijn oude abonnement (29,95 euro), maar is zoals hiervoor aangegeven veel beter qua snelheid en max. trafiek.
Overzetten kan gemakkelijk via MyEDPNet.
Tot eind deze maand kan je je abonnement gratis overzetten naar de nieuwe adsl home formule (24 mbit/s, 100 GB trafiek), dus zonder activatiekosten. De nieuwe formule kost evenveel als mijn oude abonnement (29,95 euro), maar is zoals hiervoor aangegeven veel beter qua snelheid en max. trafiek.
Re: Adsl Home EDPNet
Voor mij is euphony (6mbit/sec 15Gb ruimte) meer dan voldoende a 19,95€/maand.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Voor de modale gebruiker is dat inderdaad voldoende en zeer goedkoop.
Ik reken mezelf echter niet tot de modale gebruiker omdat ik nogal redelijk wat download. Bovendien is het netwerk van EDPnet zeer stabiel en performant. Ik weet niet hoe het bij Euphony is, maar bij sommige andere adsl aanbieders is het huilen met de pet op (Mobistar is bv. zo'n bron van ellende...)
Ik reken mezelf echter niet tot de modale gebruiker omdat ik nogal redelijk wat download. Bovendien is het netwerk van EDPnet zeer stabiel en performant. Ik weet niet hoe het bij Euphony is, maar bij sommige andere adsl aanbieders is het huilen met de pet op (Mobistar is bv. zo'n bron van ellende...)
ik zit bij belgian-telecom. (gebruiken gedeeltelijk M* voor internet. Maar internet toegang is door hun eigen netwerk en servers voorzien.)Jay schreef: maar bij sommige andere adsl aanbieders is het huilen met de pet op (Mobistar is bv. zo'n bron van ellende...)
internet geen probleem...maar laatste tijd regelmatig wegval telefonie (vooral telenet).
komt het omdat ik te ver van centrale zit (2,2 km.)
27 dB send, 12 dB receive, of aan de fritzbox (=voiprouter)
heb belgacom B-box als back-up, ga die eens proberen
nadien ga de fritz eens omruilen., misschien schakel ik om naar lager profiel.
en als het dan niet helpt, dan is het adsl tijdperk voorbij...ga ik naar telenet shake (duurder)
EDPnet (Max6 Dyn 40GB) met korting van Test Aankoop = € 26,95
14/02/2009 = EDPnet ADSL Home (100GB) besteld
23/02/3009 = Afwachten oplevering.
01.03.2009 = "Afwachten oplevering", maar m'n DL-volume = 100GB !
Bedankt voor de Tip !!
14/02/2009 = EDPnet ADSL Home (100GB) besteld
23/02/3009 = Afwachten oplevering.
01.03.2009 = "Afwachten oplevering", maar m'n DL-volume = 100GB !
Bedankt voor de Tip !!
Laatst gewijzigd door y20dth op 1 maart 2009, 04:20, 1 keer totaal gewijzigd.
http://nl.wikipedia.org/wiki/John_Maynard_Keynes
Jay,Jay schreef: Dit is niet bedoeld als reclame, maar een bericht voor bestaande EDPNet klanten.
Dank voor de info ! Heb gisteren de upgrade besteld.