Klimaathysterie
Re: Klimaathysterie
Moet jij werkelijk op alles reageren wat ik schrijf ... zeg ik ergens dat iets moet verboden worden ?CarpeNoctem schreef: ↑4 oktober 2019, 19:40Ach zo. Dat is het nieuwe criterium: alles wat geen meerwaarde biedt gaan we verbieden...
Man man man ...
Ik vraag me gewoonweg af wat een bladblazer buiten het op een hoop doen waaien en gigantisch veel lawaai maken meer of beter kan dan een doodgewone hark ... of is dit ook iets links - rechts misschien ...
k zal me ook maar eens gaan bezig houden hoe je bepaalden op de ignore-list zet ... ik sta blijkbaar ondanks al je zever toch nog niet op de jouwe, zou je me er aub willen opzetten, dan zal ik het omgekeerde doen dan ben ik alvast van je gezever af ... man, man, man ...
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Bwa, op alles zou ik nu niet zeggen. 't Is gewoon plezant om je op stang te jagen.
Je moet doen wat je niet kunt laten.
Dat klopt, ik doe daar niet aan mee. Bij mij is die ignore-lijst maagdelijk blank.
No can do...
Ik hou je niet tegen, maar dat zal mij niet tegenhouden van op jouw posts te reageren.
En met wat tegenslag krijg je mijn reactie toch nog te lezen door iemand anders' reactie
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Het is niet moeilijk hoor. Je klikt gewoon in een post op de naam van de persoon die je wenst te negeren. Je ziet dan zijn profiel en daar klik je op "vijand toevoegen" en de kous is af.geebee schreef: ↑5 oktober 2019, 16:18
k zal me ook maar eens gaan bezig houden hoe je bepaalden op de ignore-list zet ... ik sta blijkbaar ondanks al je zever toch nog niet op de jouwe, zou je me er aub willen opzetten, dan zal ik het omgekeerde doen dan ben ik alvast van je gezever af ... man, man, man ...
Je ziet dan geen berichten meer van deze persoon. Je ziet wel dat hij/zij iets gepost heeft en als je wil kun je door te klikken de post zichtbaar maken. Als iemand anders deze persoon quote dan zie je wel zijn bericht in de quote.
Bij mij staan er een paar op. Dan ben je inderdaad grotendeels van zever verlost.
zijn berichtjes altijd quoten vanaf nu, dan heeft hij altijd prijsCarpeNoctem schreef: ↑5 oktober 2019, 16:31Bwa, op alles zou ik nu niet zeggen. 't Is gewoon plezant om je op stang te jagen.Je moet doen wat je niet kunt laten.Dat klopt, ik doe daar niet aan mee. Bij mij is die ignore-lijst maagdelijk blank.No can do...Ik hou je niet tegen, maar dat zal mij niet tegenhouden van op jouw posts te reageren.
En met wat tegenslag krijg je mijn reactie toch nog te lezen door iemand anders' reactie
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
paul schreef: ↑5 oktober 2019, 16:37zijn berichtjes altijd quoten vanaf nu, dan heeft hij altijd prijsCarpeNoctem schreef: ↑5 oktober 2019, 16:31 Ik hou je niet tegen, maar dat zal mij niet tegenhouden van op jouw posts te reageren.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
En wat gebeurt er eigenlijk als je "vriend toevoegen" klikt?
Links - wit - nul
Typisch iets voor marginaal volk ... een eq heb je alvast niet en over je iq heb ik ook mijn grootste twijfels ...CarpeNoctem schreef: ↑5 oktober 2019, 16:31Bwa, op alles zou ik nu niet zeggen. 't Is gewoon plezant om je op stang te jagen.
Als jij het plezant vind dan zal ik lekker meedoen ... kunnen we onze "aantal posts" opdrijven en gaan we misschien samen mogen lid worden van het geheime clubje ... of ben je er al bij ... ?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Euh, neen. Eerst en vooral denk ik dat ze daarvoor ernstiger mensen (en vooral met een hoger EQ ) zoeken die wel iets meer van financiën kennen dan ik. Ik zit hier meer in de kroeg te zeveren dan in het serieuzere gedeelte van Spaargids. Ik denk niet dat ik snel bij de uitverkorenen ga behoren
En ten tweede, de onvolprezen Groucho indachtig:
PS Neem niet alles zo serieus op ...
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 5 oktober 2019, 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Als diegene die pocht met z'n lidmaatschap er inderdaad lid van is dan lijken de criteria toch eerder l***** in (én buiten) de kroeg
Geen flauw idee.CarpeNoctem schreef: ↑5 oktober 2019, 16:43 En wat gebeurt er eigenlijk als je "vriend toevoegen" klikt?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik heb het daarnet eens uitgetest met een Chinese vrijwilliger ( waarvoor dank) en ik merkte eerlijk gezegd geen verschil?
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Bij ons staan daar gasboetes op, ook wanneer er nog 'kruiden' (onkruid) op uw voetpad staan.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Dat is toch ook 100% de waarheid? Vooral dat tweede. Zolang hogerhand een slecht voorbeeld geeft, mag ik al fietsend naar het werk rijden …
Gevolgen:
- Ik sterf van kanker door de lucht die ik inadem tijdens het fietsen.
- De wereld vergaat nog steeds
Zolang van hogerhand er geen beslissing wordt genomen (voorbeeld een total VERBOD op wagens), gaat 99% van de bevolking gewoon met de wagen blijven rijden hoor. Dat jij bij die 1% bent die wel met de fiets rijdt: KNAP! CHAPEAU! Maar that is it. Het zal geen wereldwonder veroorzaken.
PS. Ik doe ook veel te voet en met de fiets hoor, don't get me wrong. Maar ik besef: Het helpt globaal genomen NIKS. 0%. NADA.
Maak je geen illusies, de lucht die je in uw auto inademt is nog veel slechter dan de lucht die je al fietsend inademt. Welke brol adem je niet in wanneer je in de file staat. Duizenden auto's en vrachtwagens voor je die hun vergif allemaal tegen uw autootje spuiten. Dan mag je nog pollenfilters en wat weet ik allemaal hebben, het helpt geen zier.