Fortis pension balenced, overzetten naar andere bank.
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
-
- Newbie
- Contacteer:
Fortis pension balenced, overzetten naar andere bank.
Beste, omwille van meerdere keren misleidende informatie en ongelooflijke hoge kosten voor alles en nog wat, wil ik alles bij Fortis weghalen en overzetten naar een andere bank. OoK mijn pensioenspaarrekening, bovengenoemd fonds. Is het mogelijk dit pensioenfonds van Fortis over te zetten naar een andere bank, bijv. Belfius, mag ook andere bank zijn. Ik doe niet meer aan pensioensparen (+65) maar ik zou dit fonds graag behouden. Dank voor de antwoorden.
Re: Fortis pension balenced, overzetten naar andere bank.
Je kunt perfect je pensioenfonds behouden bij Fortis en voor de rest niets meer te hebben, zelfs geen rekening. Ze zijn wettelijk verplicht je om de 3 maanden een stand van zaken van het fonds te sturen, gratis.bruinehond schreef: ↑26 augustus 2019, 20:32 Beste, omwille van meerdere keren misleidende informatie en ongelooflijke hoge kosten voor alles en nog wat, wil ik alles bij Fortis weghalen en overzetten naar een andere bank. OoK mijn pensioenspaarrekening, bovengenoemd fonds. Is het mogelijk dit pensioenfonds van Fortis over te zetten naar een andere bank, bijv. Belfius, mag ook andere bank zijn. Ik doe niet meer aan pensioensparen (+65) maar ik zou dit fonds graag behouden. Dank voor de antwoorden.
Als je het overzet, ga je weer kosten betalen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Wacht tot de jaarwisseling. Dan doen banken wel eens acties om het pensioensparen van bij een andere bank weg te halen.
Dat is dan een transfer van **update** het geld naar een ander fonds door de units te verkopen en units van het nieuwe fonds te kopen. Aangezien het fonds van Fortis onder de betere is, doe je daar waarschijnlijk geen goede zaak mee.
Niet noodzakelijk!
Er zijn nog banken die identiek hetzelfde fonds aanbieden.
Dan worden er geen units verkocht of gekocht.
Er zijn nog banken die identiek hetzelfde fonds aanbieden.
Dan worden er geen units verkocht of gekocht.
-
- Hero Member
- Contacteer:
De pensioenfonds transfer acties sluiten meestal mensen die al 'overtijd' zijn uit als ik het me goed herinner.
Gewoon houden zonder rekening en op het juiste moment cashen.
Gewoon houden zonder rekening en op het juiste moment cashen.
Gewoon naar Argenta gaan met uw fonds. Zij betalen de kosten die hieraan zijn verbonden gewoon terug.
Verder kan je overstappen naar Hello Bank. Is onderdeel van BNP PARIBAS maar gratis. Je bankrekeningnummer blijft behouden.
Verder kan je overstappen naar Hello Bank. Is onderdeel van BNP PARIBAS maar gratis. Je bankrekeningnummer blijft behouden.