Koopwaardige aandelen
TIP
Re: Koopwaardige aandelen
Feit dat het bijna 2 maanden geleden is dat nog in dit onderwerp gepost is zegt genoeg. Weinig koopwaardigs te vinden. Ik bekijk Cisco op dit moment. Staat bijna 20% onder de gemiddelde koersdoelen, mooi dividend, k/w 17.
Portefeuille:
EBR: AED - ABI - GBLB - BEKB - TINC - EVS - DIE
AMS: NN - UNA
NYSE: ASG - JNJ - USB - CNI- BABA - O - V - GDV-H
EPA: SAN - TTE
LON: BNKR - CTY - CSN - TRY
BME: IBE
NASDAQ: TROW
TSE: BIPC
STO: CAST - XACTHDIV
XOSL:EQNR
Koop Alibaba, en over zeven jaar kom je me knielend bedanken. Dan geef ik je een schouderklop en een ferme knuffel, waarna je me huilend smeekt je nooit meer los te laten. En dat zal ik niet doen, omdat jouw vertrouwen me goud waard was.
"Jij deed het goed, Wimpie", zal ik je dan zachtjes influisteren.
-
- Hero Member
- Contacteer:
O jeetje ik zou bijna op uw uitspraak verliefd kunnen worden. Wanneer ik uw gedachten volg kan ik ook Prosus kopen, hetgeen niet Prozac is. In de hoop dat Wimpie het goed deed, zodat ik hem zacht kan influisteren; u heeft geluk gehad.Zermatt schreef: ↑2 november 2019, 19:17
Koop Alibaba, en over zeven jaar kom je me knielend bedanken. Dan geef ik je een schouderklop en een ferme knuffel, waarna je me huilend smeekt je nooit meer los te laten. En dat zal ik niet doen, omdat jouw vertrouwen me goud waard was.
Jozefien1969 schreef: ↑2 november 2019, 19:43O jeetje ik zou bijna op uw uitspraak verliefd kunnen worden. Wanneer ik uw gedachten volg kan ik ook Prosus kopen, hetgeen niet Prozac is. In de hoop dat Wimpie het goed deed, zodat ik hem zacht kan influisteren; u heeft geluk gehad.Zermatt schreef: ↑2 november 2019, 19:17
Ik raad je een partijtje pingpong aan, met zulk een nietszeggende respons. Gestoeld op frustraties? Ik heet je steeds welkom mijn portefeuille in te kijken, gozer!
Gooi mijn kennis niet te grabbel. Maar als je oprecht nieuwsgierig bent kan een onderonsje uiteraard wel! Een PB kost geen moeite, denk ik dan...MoreOrLess schreef: ↑2 november 2019, 20:07Waarom post je je portefeuille niet op het forum? Dan kan iedereen meevolgen.
De meeste beleggers wachten voor Cisco, tot na de cijfers van 13/11/2019 after hours…
Warren Buffet: "Rule No. 1: Never lose money. Rule No. 2: Never forget rule No. 1. "
- stockzombie
- VIP member
- Contacteer:
Laatste tijd enkel beetje Prosus, recticel en sioen gekocht.
Is een optie. Maar bij goeie cijfers en outlook koop je sowieso weer een aantal procenten hoger. By the way in De Belegger staat een artikel over Cisco. Iemand inzichten?
Portefeuille:
Advies
Houden
Risico
Gemiddeld risico
We zien de omzetgroei niet snel hernemen. Een positieve koerstrigger is een oplossing van het handelsgeschil tussen de VS en China. Fundamenteel is Cisco een stukje minder duur geworden, waardoor het aandeel in portefeuille mag blijven. (D B)
Houden
Risico
Gemiddeld risico
We zien de omzetgroei niet snel hernemen. Een positieve koerstrigger is een oplossing van het handelsgeschil tussen de VS en China. Fundamenteel is Cisco een stukje minder duur geworden, waardoor het aandeel in portefeuille mag blijven. (D B)
-
- Hero Member
- Contacteer:
Pardon, ten eerste ben ik geen gozer, ten tweede speel ik geen pingpong, ten derde uw respons is nietszeggend. U draait de feiten om, en gooi uw geweldige portefeuille online, gozer! En in een pb gesprek met u heb ik al helemaal geen zin, gelooft u nog in u zelf? U schept graag op toch?Zermatt schreef: ↑2 november 2019, 19:48Jozefien1969 schreef: ↑2 november 2019, 19:43
O jeetje ik zou bijna op uw uitspraak verliefd kunnen worden. Wanneer ik uw gedachten volg kan ik ook Prosus kopen, hetgeen niet Prozac is. In de hoop dat Wimpie het goed deed, zodat ik hem zacht kan influisteren; u heeft geluk gehad.
Ik raad je een partijtje pingpong aan, met zulk een nietszeggende respons. Gestoeld op frustraties? Ik heet je steeds welkom mijn portefeuille in te kijken, gozer!
Warren Buffet: "Rule No. 1: Never lose money. Rule No. 2: Never forget rule No. 1. "
Zoals gevraagd: PB gestuurd. Geen enkele reactie ontvangen.Zermatt schreef: ↑2 november 2019, 20:19Gooi mijn kennis niet te grabbel. Maar als je oprecht nieuwsgierig bent kan een onderonsje uiteraard wel! Een PB kost geen moeite, denk ik dan...MoreOrLess schreef: ↑2 november 2019, 20:07
Waarom post je je portefeuille niet op het forum? Dan kan iedereen meevolgen.
Een week geleden khad ook ne PB verstuurd. Miss is hij ne Donald Trump van de beurs?MoreOrLess schreef: ↑15 november 2019, 21:20Zoals gevraagd: PB gestuurd. Geen enkele reactie ontvangen.
Zoals hier al eerder gezegd, ne prater.neo schreef: ↑15 november 2019, 22:24Een week geleden khad ook ne PB verstuurd. Miss is hij ne Donald Trump van de beurs?MoreOrLess schreef: ↑15 november 2019, 21:20 Zoals gevraagd: PB gestuurd. Geen enkele reactie ontvangen.