transfer kasbons ING naar andere bank
TIP
transfer kasbons ING naar andere bank
Als ik automatisch van Record Bank getransfereerd werd naar ING en ik had kasbons op mijn naam en ik wil die vervroegd (voor vervaldatum) overbrengen naar een andere bank: hoeveel mag ING wettelijk aanrekenen?
Mijn kind staat onder bewindvoering en heeft ook kasbons op zijn naam: klopt het dat ING 60 euro mag aanrekenen per kasbon als ik die vervroegd (voor vervaldatum(2024) wil overbrengen naar een andere bank?
en als ik overschrijvingen wil laten uitvoeren: ook 10 euro per transactie ??
Mijn kind staat onder bewindvoering en heeft ook kasbons op zijn naam: klopt het dat ING 60 euro mag aanrekenen per kasbon als ik die vervroegd (voor vervaldatum(2024) wil overbrengen naar een andere bank?
en als ik overschrijvingen wil laten uitvoeren: ook 10 euro per transactie ??
Re: transfer kasbons ING naar andere bank
Het is bij elke bank zo. Als je effecten overbrengt van bank A naar bank B, dan wordt er per lijn een transferkost aangerekend. Sommige banken rekenen zelfs nog meer aan dan 60 euro per lijn. Als je geld op kantoor laat overschrijven door bediende en het geld gaat naar andere bank, dan rekenen ze ook allemaal kosten aan voor die overschrijving. Een sluiting van de rekening is gratis. Hou er rekening mee dat die stukken gratis bewaard worden bij ING, bij andere bank zal je nog eens jaarlijks bewaarloon moeten betalen ook meestal!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: transfer kasbons ING naar andere bank
Ik heb vorig jaar hetzelfde gedaan en kostte toen 121 euro (2 maal 60,5euro). Maar het is bij andere banken niet veel beter. Het is opletten voor bewaarloon ook.