TINC
TIP
Re: TINC
Kapitaal verhoging van Tinc. Rare koersreactie hierop vandaag. Eerst naar 13,80 euro en nu aan 14,35 euro.
Enfin, per drie aandelen heb je recht op 1 aandeel Tinc.
Gimv en Belfius doen ook mee, ik ook dus
Enfin, per drie aandelen heb je recht op 1 aandeel Tinc.
Gimv en Belfius doen ook mee, ik ook dus
Heb nog niets gehoord van mijn bank hieromtrent, jij wel? (in mijn geval MD)
Bij KT ook niet, maar ik dacht gelezen te hebben dat het pas vanaf morgen is.
Wellicht dat de communicatie daarom nog niet verschenen is.
Wellicht dat de communicatie daarom nog niet verschenen is.
Website Tinc : https://www.tincinvest.com/nl-BE/news-e ... ur/901629/
Vermelde site tincinvest werkt niet!? Domeinnaamprobleem?
Bij Binck zou je vanaf morgen inderdaad ook kunnen intekenen.
Bij Binck zou je vanaf morgen inderdaad ook kunnen intekenen.
Ik heb vanmorgen succesvol kunnen aanmelden op de KV via Binck.
Bij KeyTrade (nog?) niets te zien.
Ingetekend via Argenta zonder problemen.
Hoe werkt dat bij Argenta ? Mijn tante heeft ze daar, en ik moet voor haar intekenen... Wijst dat zichzelf uit ? Want buiten de aankoop een jaar geleden heb ik nog niets gedaan op dat platform.
Ze wil haar e-mail ook niet aan Argenta geven, waardoor ze er dus ook geen mail over kan krijgen .
Ze wil haar e-mail ook niet aan Argenta geven, waardoor ze er dus ook geen mail over kan krijgen .
Effectenrekening openen => Verrichting op effecten aanklikken => uw gewenste aantallen ingeven(veelvoud van 3) => bevestigen en klaar.
Bedankt ! Dan weet ik hoe ik het zondag moet doen.
Werkt tincinvest.com ondertussen voor iemand? Hier werkt ie al meer dan 24u niet.
Weet iemand hoe je bij Lynx hierop kan intekenen? Bij Binck en Bolero staat dat allemaal netjes uitgelegd maar bij Lynx vind ik daar nergens iets van terug.
Vraagje: Ik trek me normaliter niets van analysts aan, maar ik vond het eigenaardig om te zien dat KBC Securities, bookrunner voor deze nieuwe kapitaalsverhoging, 2u nadat het nieuws bekend werd plots niet langer dit aandeel coveren als analist. Valt hier iets uit af te leiden? Of gewoon nog snel wat geld maken als bookrunner met de offering en case closed?
Weet iemand hoe je bij Lynx hierop kan intekenen? Bij Binck en Bolero staat dat allemaal netjes uitgelegd maar bij Lynx vind ik daar nergens iets van terug.
Vraagje: Ik trek me normaliter niets van analysts aan, maar ik vond het eigenaardig om te zien dat KBC Securities, bookrunner voor deze nieuwe kapitaalsverhoging, 2u nadat het nieuws bekend werd plots niet langer dit aandeel coveren als analist. Valt hier iets uit af te leiden? Of gewoon nog snel wat geld maken als bookrunner met de offering en case closed?
De aanbeveling wordt altijd opgeschort bij een kapitaalverhoging. Daardoor is de coverage nog niet opgeschort: normaal herneemt de aanbeveling na de kapitaalverhoging.KayJay schreef: ↑21 november 2019, 13:06 Werkt tincinvest.com ondertussen voor iemand? Hier werkt ie al meer dan 24u niet.
Al iemand iets bij Keytrade zien passeren hierover?
Nee bij Keytrade heb ik ook nog niets gezien tot op heden.
Is dit normaal?
Is dit normaal?