Binck nieuwe klant = 125 EUR gratis transacties
Binck nieuwe klant = 125 EUR gratis transacties
Bij Binck 125 EUR aan gratis transacties voor nieuwe klanten aangebracht door een bestaande klant. De aanbrengende klant krijgt eveneens 125 EUR.
Mensen die aangebracht willen worden geef mij een seintje via een persoonlijk bericht.
Gedetailleerde voorwaarden op de Binck website http://www.binck.com/be/welkom/aanbod/a ... eactie.asp
.
Geldt niet voor mensen die gedurende de 3 laatste maanden reeds een Binck rekening hadden.
Mensen die aangebracht willen worden geef mij een seintje via een persoonlijk bericht.
Gedetailleerde voorwaarden op de Binck website http://www.binck.com/be/welkom/aanbod/a ... eactie.asp
.
Geldt niet voor mensen die gedurende de 3 laatste maanden reeds een Binck rekening hadden.
binckbank geeft 125 euro gratis transacties voor aanbrenger en nieuwe klant
Binckbank heeft blijkbaar het bedrag van de gratis transacties zijn klantaanbrengacties verhoogd. Indien u wenst kan u mij een PB sturen, en dan stuur ik de gegevens (naam en adres en mailadres )onmiddellijk door
"De volgende voorwaarden zijn van toepassing op de introductie-actie:
Na aanmelding ontvangt de aangebrachte klant binnen enkele werkdagen de informatiemap, met daarin de formulieren om een effectenrekening te openen bij BinckBank. Bezorgt de aangebrachte klant ons vóór 1 maart 2009 de documenten voor het openen van een rekening bij BinckBank en ontvangt BinckBank van hem/haar een identificatiestorting vóór 1 april 2009, dan vergoedt BinckBank de aangebrachte klant € 125 aan transactiekosten bij BinckBank. Op het moment dat hij/zij zijn tegoed van € 125 aan transactiekosten heeft verbruikt, zijn de eerstvolgende € 125 aan transactiekosten gratis voor de aanbrenger.
Algemeen
Het gratis transactietegoed van zowel de aanbrenger als de aangebrachte klant is bruikbaar tot 1 januari 2011.
Deze actie geldt alleen wanneer een huidige klant van BinckBank iemand anders aanbrengt als nieuwe klant. Het is dus niet mogelijk om uzelf als nieuwe klant via deze actie aan te melden.
De actie geldt niet voor aangebrachte klanten die, op het moment van aanmelden, drie maanden of korter hun rekening bij BinckBank hebben opgezegd of al een rekening bij BinckBank hebben en een tweede rekening openen.
Deze actie geldt alleen wanneer uw aangebrachte klant een rekening opent bij BinckBank in België. "
"De volgende voorwaarden zijn van toepassing op de introductie-actie:
Na aanmelding ontvangt de aangebrachte klant binnen enkele werkdagen de informatiemap, met daarin de formulieren om een effectenrekening te openen bij BinckBank. Bezorgt de aangebrachte klant ons vóór 1 maart 2009 de documenten voor het openen van een rekening bij BinckBank en ontvangt BinckBank van hem/haar een identificatiestorting vóór 1 april 2009, dan vergoedt BinckBank de aangebrachte klant € 125 aan transactiekosten bij BinckBank. Op het moment dat hij/zij zijn tegoed van € 125 aan transactiekosten heeft verbruikt, zijn de eerstvolgende € 125 aan transactiekosten gratis voor de aanbrenger.
Algemeen
Het gratis transactietegoed van zowel de aanbrenger als de aangebrachte klant is bruikbaar tot 1 januari 2011.
Deze actie geldt alleen wanneer een huidige klant van BinckBank iemand anders aanbrengt als nieuwe klant. Het is dus niet mogelijk om uzelf als nieuwe klant via deze actie aan te melden.
De actie geldt niet voor aangebrachte klanten die, op het moment van aanmelden, drie maanden of korter hun rekening bij BinckBank hebben opgezegd of al een rekening bij BinckBank hebben en een tweede rekening openen.
Deze actie geldt alleen wanneer uw aangebrachte klant een rekening opent bij BinckBank in België. "
Laatst gewijzigd door paul op 20 januari 2009, 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Binck nieuwe klant = 125 EUR gratis transacties
Bij vorige actie was er een wildgroei van boodschapjes op vele boards van het forum.
daarom enkele regeltjes
- dit is het enige topic rond de binck actie
- Alle berichtjes van mensen buiten dit topic worden verwijderd
Groeten,
Kristof
webmaster
daarom enkele regeltjes
- dit is het enige topic rond de binck actie
- Alle berichtjes van mensen buiten dit topic worden verwijderd
Groeten,
Kristof
webmaster
Dat was nu reeds het geval met 2 topics (in ander rubrieken)Webmaster schreef: - dit is het enige topic rond de binck actie
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
misschien een aparte rubriek oprichtenVaganzza schreef:Dat was nu reeds het geval met 2 topics (in ander rubrieken)Webmaster schreef: - dit is het enige topic rond de binck actieIk heb ze samengezet en in de juiste rubriek geplaatst.
![Cheesy :D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cheesy.gif)
Waiting for the financial meltdown...
Ik hou me ook aanbevolen om mensen aan te brengen.
Indien iemand interesse, stuur me maar een PB met je adresgegevens, dan stuur ik het direct door naar Binck.
alvast bedankt.
Indien iemand interesse, stuur me maar een PB met je adresgegevens, dan stuur ik het direct door naar Binck.
alvast bedankt.
Gratis Transactiewaarde bij Binckbank
Net zoals vorig jaar kan je terug gratis Transactie waarde krijgen voor beleggen via de online broker Binckbank.
Concreet gaat het als het volgt te werk:
Elke bestaande klant kan nieuwe klanten introduceren bij Binckbank. De nieuwe klrant krijgt gratis 125 EUR die hij kan besteden voor online transacties bij Binckbank. Hiermee worden dus de makelaarskosten betaald (het geld wordt dus niet effectief op je rekening gestort). Wanneer de nieuwe klant deze 125 EUR heeft opgebruikt, krijgt de bestaande klant ook 125 EUR aan transactie waarde.
Binckbank (samen met Keytrade trouwens) is één van de goedkopere (en naar mijn insziens goewerkende) brokers op de belgische markt.
Mensen die interesse hebben in het aanbod mogen mij gerust een persoonlijk berichtje sturen. Dan meld ik je aan als geintresseerde klant.
Als je in het algemeen meer info wil over de werking van Binckbank of Keytrade (ben bij beiden klant), laat gerust iets weten. Het is niet de bedoeling dat die forum enkel wordt gebruikt voor de 'klantenwerfactie'.
Concreet gaat het als het volgt te werk:
Elke bestaande klant kan nieuwe klanten introduceren bij Binckbank. De nieuwe klrant krijgt gratis 125 EUR die hij kan besteden voor online transacties bij Binckbank. Hiermee worden dus de makelaarskosten betaald (het geld wordt dus niet effectief op je rekening gestort). Wanneer de nieuwe klant deze 125 EUR heeft opgebruikt, krijgt de bestaande klant ook 125 EUR aan transactie waarde.
Binckbank (samen met Keytrade trouwens) is één van de goedkopere (en naar mijn insziens goewerkende) brokers op de belgische markt.
Mensen die interesse hebben in het aanbod mogen mij gerust een persoonlijk berichtje sturen. Dan meld ik je aan als geintresseerde klant.
Als je in het algemeen meer info wil over de werking van Binckbank of Keytrade (ben bij beiden klant), laat gerust iets weten. Het is niet de bedoeling dat die forum enkel wordt gebruikt voor de 'klantenwerfactie'.
Ik heb ook nog enkele kaartjes voor de actie. Geïnteresseerd? -> Stuur me een bericht met je persoonlijke gegevens en ik doe het nodige!
Groeten,
Thib
Groeten,
Thib
Dit is een mooi initiatief. Meestal krijgen nieuwe klanten voordelen en blijven de reeds bestaande klanten in de kou staan. Dikken bravo!
Tiens, als ik nu ga kijken op de website van Binck dan staat er 3 gratis transacties (t.w.v. 29.25 EUR) bij de intro-actie i.p.v. 125 EUR aan transacties. Is dit sinds kort veranderd, of heeft er iemand zich vergist? ![Smiley :)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/smiley.gif)
![Smiley :)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/smiley.gif)
Laat maar jongens, ben er al uit
125 EUR is voor wie zijn rekening opende voor eind februari. Voor degenen die nu nog een rekening openen geldt 3 gratis transacties tot 5000 EUR elk, dus t.w.v. 29.25 EUR. ![Smiley :)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/smiley.gif)
![Roll Eyes ::)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/rolleyes.gif)
![Smiley :)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/smiley.gif)