Klantenkaart 'plus' aan 8£ per maand
Re: Klantenkaart 'plus' aan 8£ per maand
Ooit eens ingeschreven op de Pizzahut mailing.
Elke week krijg ik via email een lading bons en herinnering aan de wekelijkse acties...
En tevens: we gaan daardoor maandelijks eens op een donderdagavond met het gezin eten bij Pizzahut, met de wekelijkse bons:
2 volwassenen: all-in menu voor 10EUR/persoon
2 kinderen: Per 10EUR(van onze volwassenen-menu): gratis Kids- of Juniormenu (zonder drank)
En zo eten we dan met 4 personen voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht en drank voor 24EUR.
Eens weer thuis even met je rekening via de website een feedback over je bezoek geven en volgende keer nog eens 4 lookbroodjes gratis.
En tevens geregistreerd met ID-kaart in de winkel. Na paar bezoekjes krijgen we nog eens een menu gratis...
En ja de laatste keer kreeg de dochter nog een heel cadeaupakket van Nachtwacht mee.
Elke week krijg ik via email een lading bons en herinnering aan de wekelijkse acties...
En tevens: we gaan daardoor maandelijks eens op een donderdagavond met het gezin eten bij Pizzahut, met de wekelijkse bons:
2 volwassenen: all-in menu voor 10EUR/persoon
2 kinderen: Per 10EUR(van onze volwassenen-menu): gratis Kids- of Juniormenu (zonder drank)
En zo eten we dan met 4 personen voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht en drank voor 24EUR.
Eens weer thuis even met je rekening via de website een feedback over je bezoek geven en volgende keer nog eens 4 lookbroodjes gratis.
En tevens geregistreerd met ID-kaart in de winkel. Na paar bezoekjes krijgen we nog eens een menu gratis...
En ja de laatste keer kreeg de dochter nog een heel cadeaupakket van Nachtwacht mee.
Die cadeautjes zijn ook altijd korting hoor.
Vaak iets in de trend van 2 euro korting de komende 10 dagen bij een aankoop van 15 of 20 euro.
Korting bij het bereiken van 500 punten krijg ik ook uiteraard.
Ik ga er niet zo vaak en als ik er te lang niet ben geweest krijg ik ook weer een korting op het volgende bezoek. Ze sturen die zaken allemaal via mail. Misschien abonneren op hun nieuwsbrief...?
Ik vind hun marketing, noem het misschien verleidingstechnieken, bij de betere op de markt.
Net als bij pizza hut waar de pizza's meestal duur zijn tenzij je hun mails volgt.
Vaak iets in de trend van 2 euro korting de komende 10 dagen bij een aankoop van 15 of 20 euro.
Korting bij het bereiken van 500 punten krijg ik ook uiteraard.
Ik ga er niet zo vaak en als ik er te lang niet ben geweest krijg ik ook weer een korting op het volgende bezoek. Ze sturen die zaken allemaal via mail. Misschien abonneren op hun nieuwsbrief...?
Ik vind hun marketing, noem het misschien verleidingstechnieken, bij de betere op de markt.
Net als bij pizza hut waar de pizza's meestal duur zijn tenzij je hun mails volgt.
-
- Newbie
Brico is ne dure winkel. Ze zouden die 10% zo moete geven. xD
Is vooral ne dure winkel met allerlei producten die doe het zelf particulieren nodig hebben. Bij eender welke grotere bouwwinkel is het meestal goedkoper. Vermits men de moeite wilt doen om naar dergelijke winkel te gaan. Voor een kleine aankoop gaan de meeste bij de winkel in de buurt, meestal Brico of Gamma.Ilikebigbutts schreef: ↑23 november 2019, 12:33 Brico is ne dure winkel. Ze zouden die 10% zo moete geven. xD
Pizzahut - > Heeft weldegelijk een klantenkaart (op uw EID), na xx maaltijden kan ik daar gratis eten
McDonalds - > Heeft eveneens een klantenkaart. Na xx keer daar gaan eten krijg ik een maaltijd cadeau
Dus uw gedachte is alvast onwaar

Verschuil je nooit achter de slogan van 'ik heb horen zeggen....' of 'ik dacht...' want dat betekent dat je van roddel houdt, en die graag verderzet...
Quick -> Heeft eveneens klantenkaart/app. Bv. 550punten sparen (voor 110EUR aankopen) = 10EUR korting
(of ga je daar ook niet eten ;-)