pincode veranderen keytrade visa kaart
Re: pincode veranderen keytrade visa kaart
en jouw naam in dombo
Even heel duidelijk zijn. Volgens mij heeft keytrade zijn visa kaart policy duidelijk gewijzigd (ik weet niet hoe dat werkt) Het is bv niet normaal dat kaarten met een ander beginnummer wel hun pincode kunnen veranderen en andere (de nieuwe) niet. Dus is mijn vraag of de oude kaart al dan niet nog actief is niet zo dom als de allesweter wil laten uitschijnen.
zeg muggenzifter, waar maak jij je druk over, zoiets onnozel, een pincode van een visakaart wél of niet kunnen veranderen...
Keytrade is volkomen gratis.
Ga dan bij een andere bank waar je jaarlijks 200 euro betaalt, en je je pincode kan veranderen wanneer je wil.
Echt zielig zo'n mensen.
Weet gewoonweg niet waarover ze hier komen zeveren!
Keytrade is volkomen gratis.
Ga dan bij een andere bank waar je jaarlijks 200 euro betaalt, en je je pincode kan veranderen wanneer je wil.
Echt zielig zo'n mensen.
Weet gewoonweg niet waarover ze hier komen zeveren!
Inderdaad, normaal gezien.... maar het is hier niet zo normaal. Normaal kan je uw pincode wijzigen en dat gaat hier niet, dus het andere 'normaal' kan ook 'abnormaal' zijn
Dit hangt volledig af van wat Keytrade gedefinieerd heeft op het moment dat ze de nieuwe kaarten lieten aanmaken. Het kan zijn dat Keytrade beslist heeft om de kaarten nog X maanden actief te laten, of ze kunnen beslist hebben om ze actief te laten tot aan de datum vermeld op de kaart.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Mooi, maar als klant van Keytrade zou ik dat wel willen weten. Ik weet het op dit ogenblik niet. Dus slechte communicatie.B7H4long schreef: ↑23 november 2019, 22:40Dit hangt volledig af van wat Keytrade gedefinieerd heeft op het moment dat ze de nieuwe kaarten lieten aanmaken. Het kan zijn dat Keytrade beslist heeft om de kaarten nog X maanden actief te laten, of ze kunnen beslist hebben om ze actief te laten tot aan de datum vermeld op de kaart.
Hoe defineer je "Normaal"?
In Belgie is het normaal dat je de pincode van een kaart kan veranderen.
In Frankrijk is het niet normaal dat je de pincode van een kaart kan veranderen.
Hoe geïntegreerd is Keytrade in zijn Franse moederbedrijf?
Wat zou de reden zijn waarom Keytrade zijn oude kaarten vervangt door nieuwe?
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Prachtig, heb jij de antwoorden ?B7H4long schreef: ↑23 november 2019, 22:51Hoe defineer je "Normaal"?
In Belgie is het normaal dat je de pincode van een kaart kan veranderen.
In Frankrijk is het niet normaal dat je de pincode van een kaart kan veranderen.
Hoe geïntegreerd is Keytrade in zijn Franse moederbedrijf?
Wat zou de reden zijn waarom Keytrade zijn oude kaarten vervangt door nieuwe?
Zit dan dus niets anders op dan te wachten tot je bericht krijgt dat je wel je pincode kan wijzigen.
Is misschien vervelend,maar is het einde van de wereld nu ook niet.
Is misschien vervelend,maar is het einde van de wereld nu ook niet.
Inderdaad ik ga er geen hartaanval van krijgen, maar de communicatie van Keytrade mocht wat duidelijker zijn
Dan zit je weer met de interpretatie van wat een gratis rekening of een gratis kaart is. Het kan nochtans duidelijk zijn als je 'gratis' gewoon letterlijk neemt.Jiraisking schreef: ↑23 november 2019, 16:56 Een gratis visakaart is niks bijzonder, een gratis gold of platinum is dat welEn daar is helaas weinig tot geen concurrentie voor. Voor het alternatief van mijn Keytrade Platinum betaalde ik 84EUR/jaar bij KBC.
Argenta is meer gratis dan een andere bank maar toch is de zichtrekening bij 6 andere banken voor mij gratis.
Ik heb geen behoefte aan extra's. Ik wil een kaart met een mooie limiet waar ik overal mee kan betalen en ik heb die gratis bij een andere bank.
Er hoeft niet Gold of Platinum op te staan.
Ooit had Fortis een formule waar je kortîng kreeg op tickets voor concerten. Er waren er die dat geweldig vonden. Ik had nog liever een gratis rol toiletpapier gehad per week. Of gratis pechverhelping voor de auto. En net zo ben ik met een Platînum kaart niks vooruit. Ieder zijn ding.
Er is een verschil tussen gratis en voor niks.
Zo ben ik gratis naar school geweest, en vele van mijn medestudenten voor niks.. LOL
Zo ben ik gratis naar school geweest, en vele van mijn medestudenten voor niks.. LOL