nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Vergeet niet dat ze dan meer outsourcen en dat ze de te halen cijfers zo onredelijk hoog kunnen leggen als ze maar willen...
Ik zou het nog niet als vooruitgang zien.
Ik zou het nog niet als vooruitgang zien.
Sommigen hier op forum kunnen nogal uit de hoek komen.
Maar zijn wel iets vergeten partij hoppen bij verkiezingen is nooit een goede zaak.
5 j terug stemmen ze op bvb Nva.
Laatste verkiezingen stemmen ze dan bvb op Vlaams belang.
Gevolg Nva staat nu zwakker in federale onderhandelingen.
De Ps staat sterker want die zogezegd slimme Vlamingen hebben Nva door hun stem voor Vl Belang in een zwakkere positie geplaatst.
Als er binnen kort nieuwe verkiezingen zouden aankomen misschien aan bovenstaande eens denken.
Ben zelf geen Nva of Vlaams belang kiezer.
En ja Nva gaat afgestraft worden omdat ze woonbonus hebben afgeschaft.
De Ps lacht al in zijn vuistje.
Maar zijn wel iets vergeten partij hoppen bij verkiezingen is nooit een goede zaak.
De Ps staat sterker want die zogezegd slimme Vlamingen hebben Nva door hun stem voor Vl Belang in een zwakkere positie geplaatst.
Als er binnen kort nieuwe verkiezingen zouden aankomen misschien aan bovenstaande eens denken.
Estate Guru believer.
Een failed state is nooit een vooruitgang. Het kan wel de ogen openen en de publieke opinie zo vormen dat men de ingesteldheid die tot die failed state leidde, tijdelijk, zo veel mogelijk gaat trachten uit te sluiten.
De eerlijkheid gebied mij erbij te vertellen dat mijn vorige post meer met leedvermaak te maken had. Gegrond leedvermaak, denk ik. Maar ik ben in deze bevooroordeeld.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Na ons de zondvloed....
Ze zullen het je graag horen zeggen..
Ik hoef niet te hoppen. Ik zal mijn part doen en ze met de groeten van de andere betweterige marginalen aan een nieuwe en grotere pandoering helpen.
De voorstellen zien er hoopgevend uit. Een paar jaar voor mijn pensioen zelf mijn ontslag geven en dan met een uitkering de resterende tijd naar mijn pensioen overbruggen :-).
Vlaamse regering wil meer mensen aan het werk, langdurig zieken moeten geactiveerd/aan werk geholpen worden en VDAB moet opnieuw besparen. Als je meer mensen aan werk wilt krijgen of naar een nieuwe loopbaan wilt begeleiden (zoeken naar een geschikte job, sollicitatietraining, opleidingen, ...) dan moet je investeren in de VDAB. Wanneer het gaat over armen, zieken en werklozen dan lijken NVA en OpenVLD veel op de Tories in de UK, de Liberal Party in Australië en de Republikeinen in de USA (iets minder crazy, maar misschien kunnen ze het beter verbergen). Slechte plaatsen als je tegenslag hebt in het leven. Ben benieuwd wat het zal geven als de PS er in slaagt om een regering te vormen met eventueel Rutten als premier, want ook Magnette wil meer mensen aan het werk. Dan moet je investeren in mensen i.p.v. te besparen op mensen.
En denk je misschien dat dit nu niet gebeurd ? Werkgever en werknemer komen onderling overeen dat werkgever een C4 heeft (met instemming van werknemer die liever niet meer wil werken) - werknemer krijgt wat hij wil : niet meer werken en werkgever is een dure vogel kwijt ...
Alléé, als ik het goed begrijp moeten we allemaal voor de nva stemmen zodat "vlaanderen" in een sterke positie staat voor de federale onderhandelingen en te zorgen dat de ps niet in zijn vuistje lacht ... LOL ... nva mag van mij weer worden wat ze zo'n 10 jaar geleden waren, een partijtje van één vertegenwoordiger, die grijze boekhouder uit Izegem ... ze hebben hun kans gekregen met hun "grote kracht van verandering" ... meer (en veel slechter) van hetzelfde, besparingen langs alle kanten en nog een grotere put in de plaats ... gelukkig begint de grotere meerderheid van die swing-stemmers dit stilaan ook in te zien ... wat ze met hun stem zullen doen vind ik dan wel weer niet zo goed maar dat is een ander verhaal.platin schreef: ↑28 november 2019, 10:31 Sommigen hier op forum kunnen nogal uit de hoek komen.
Re:wees eens solidar met mensen die het moeilijk hebben ,niet zo egoistisch doen aub nieuwe federale regering
cpnx schreef: ↑28 november 2019, 12:10 Vlaamse regering wil meer mensen aan het werk, langdurig zieken moeten geactiveerd/aan werk geholpen worden en VDAB moet opnieuw besparen. Als je meer mensen aan werk wilt krijgen of naar een nieuwe loopbaan wilt begeleiden (zoeken naar een geschikte job, sollicitatietraining, opleidingen, ...) dan moet je investeren in de VDAB. Wanneer het gaat over armen, zieken en werklozen dan lijken NVA en OpenVLD veel op de Tories in de UK, de Liberal Party in Australië en de Republikeinen in de USA (iets minder crazy, maar misschien kunnen ze het beter verbergen). Slechte plaatsen als je tegenslag hebt in het leven. Ben benieuwd wat het zal geven als de PS er in slaagt om een regering te vormen met eventueel Rutten als premier, want ook Magnette wil meer mensen aan het werk. Dan moet je investeren in mensen i.p.v. te besparen op mensen.
"Het zijn cruciale uren en dagen voor de federale formatie. Zaterdag kwamen de paarsgroene partijen in het geheim bijeen zonder N-VA en CD&V, zo vernam De Tijd."
Krijgen we binnenkort dan toch een nieuwe regering? Dat N-VA niet meedoet vind ik niet erg. Ze hebben hun kans gehad in de vorige regering en zijn er zelf uit weggelopen. CD&V zal ik ook niet missen. Geen enkele partij zou ik trouwens missen, maar een regering zonder partijen kan nu ook weer niet.
Krijgen we binnenkort dan toch een nieuwe regering? Dat N-VA niet meedoet vind ik niet erg. Ze hebben hun kans gehad in de vorige regering en zijn er zelf uit weggelopen. CD&V zal ik ook niet missen. Geen enkele partij zou ik trouwens missen, maar een regering zonder partijen kan nu ook weer niet.
- WildeHilde
- Newbie
- Contacteer:
...tot uw spaarcenten, fondsen , enz. geconfiskeerd worden ..Yaris schreef: ↑1 december 2019, 17:41 "Het zijn cruciale uren en dagen voor de federale formatie. Zaterdag kwamen de paarsgroene partijen in het geheim bijeen zonder N-VA en CD&V, zo vernam De Tijd."
Toch niet zonder belang. Gok dat de regeergeilheid het bij de blauwselventen, bijgenaamd de hoeren van de Belgische politiek, zal halen. 'Na ons de zondvloed' weet je wel.WildeHilde schreef: ↑1 december 2019, 17:53 ...tot uw spaarcenten, fondsen , enz. geconfiskeerd worden ..
En op 5 jaar kan veel gebeuren. Verafstoodt kan VB en NVA bv buiten de wet laten stellen. Men kan ons laten verdrinken in de invallers, ...
Maar welke voorzorgen tegen de komende onteigening kan een bange blanke man nemen ? Suggesties ?
Snap dat iedereen graag zijn postje heeft. Zou ook graag meer dan minder hebben. Maar als de VLD nu echt denkt dat ze ooit nog aan de bak gaan geraken?
Ik reken maar op 4 jaar misserie. Hou mijn hart vast voor de ondernemers die hun best doen en beloont zouden gaan worden door een vermindering van de vennootschapsbelasting. Zij gaan het kwaad krijgen vrees ik, weer eens.
Ik reken maar op 4 jaar misserie. Hou mijn hart vast voor de ondernemers die hun best doen en beloont zouden gaan worden door een vermindering van de vennootschapsbelasting. Zij gaan het kwaad krijgen vrees ik, weer eens.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
WildeHilde schreef: ↑1 december 2019, 17:53 ...tot uw spaarcenten, fondsen , enz. geconfiskeerd worden ..
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell