inloggen met problemen
-
- Newbie
- Contacteer:
inloggen met problemen
Ik ondervind al heel de dag problemen met inloggen , wat is er aan de hand?
Re: inloggen met problemen
Ik ook!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Bij het inloggen bij MeDirect moet men de gebruikersnaam invoeren en die naam bestaat uit 9 cijfers.
Ik kan vanaf gisteren slechts 8 cijfers inbrengen m.a.w. het 9de cijfer verschijnt niet.
Heeft iemand anders hier ook dat probleem?
Ik kan vanaf gisteren slechts 8 cijfers inbrengen m.a.w. het 9de cijfer verschijnt niet.
Heeft iemand anders hier ook dat probleem?
-
- Full Member
- Contacteer:
probeer eens met Google Chrome!
Bedankt, ik heb nu nog eens geprobeerd met Google Chrome en nu gaat het wel.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik heb de laatste tijd ook problemen met IE en MeDirect.
Maar ik merk ook dat ze bezig zijn aan hun user interface te werken. Om een overschrijving te doen moet je nu ook je paswoord ingeven? Ze maken het de mensen niet gemakkelijk...
Maar ik merk ook dat ze bezig zijn aan hun user interface te werken. Om een overschrijving te doen moet je nu ook je paswoord ingeven? Ze maken het de mensen niet gemakkelijk...
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
-
- Full Member
- Contacteer:
+ verplicht mededeling in te vullen (eender wat )CarpeNoctem schreef: ↑29 november 2019, 14:30 Ik heb de laatste tijd ook problemen met IE en MeDirect.
Een mailtje van Me om deze wijzigingen kenbaar te maken zou niet misstaan.
Gelukkig kan ik onbeperkt bellen.
Estate Guru believer.