BinckBank - Orders vanaf 7,25 Euro
TIP
BinckBank - Orders vanaf 7,25 Euro
Bij BinckBank betaal je voor een order tot € 2.500 op NYSE Euronext Brussel voortaan nog slechts € 7,25 ipv 9,95 Euro (excl. beurstaks).
Re: BinckBank - Orders vanaf 7,25 Euro
Dat is mooi maar ze doen het enkel om particulieren te stimuleren om terug in te stappen. Er schijnen veel mensen de beurs de rug toegekeerd te hebben na de wereldwijde crashes.
Verder ben ik een heel tevreden Binck klant.
Verder ben ik een heel tevreden Binck klant.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
idem bij keytrade...
Het is tijd om tot de aanval over te gaan. Aarzel niet langer en grijp deze uitzonderlijke kans om op de beurs te beleggen met beide handen. U betaalt voor een beurstransactie tot € 2,500,00 op Euronext Brussel immers slechts € 7.50 in plaats van € 14.95. Een aanbod dat u nergens anders zal vinden!
Ik ben zelf ook een zeer tevreden klant bij Binck.
Nu kopen zal dan toch voor de lange termijn zijn.tZetZefLy schreef: idem bij keytrade...
Het is tijd om tot de aanval over te gaan. Aarzel niet langer en grijp deze uitzonderlijke kans om op de beurs te beleggen met beide handen. U betaalt voor een beurstransactie tot € 2,500,00 op Euronext Brussel immers slechts € 7.50 in plaats van € 14.95. Een aanbod dat u nergens anders zal vinden!
had ergens iets opgevangen dat nieuwe klanten bij binckbank zoveel € gratis transacties krijgen, maar vind hier niets van terug op hun site...
- > geldt dit aanbod nog?
tZetZefLy schreef: had ergens iets opgevangen dat nieuwe klanten bij binckbank zoveel € gratis transacties krijgen, maar vind hier niets van terug op hun site...
Op hun beveiligde site kan ik vinden dat je ELK nog 3 gratis transacties kan bekomen nu. Dus véél minder dan enkele weken geleden. Het zijn dan ook Hollanders he.
"Bent u enthousiast over onze dienstverlening, word dan nu BinckBank ambassadeur. Dat levert u een interessant voordeel op. En niet alleen u. Brengt u namelijk een nieuwe klant aan, dan belonen we dat met maar liefst 6 gratis transacties: 3 voor u en 3 voor de klant die u aanbrengt.
Meld hem of haar dan nu geheel vrijblijvend aan door onderstaand formulier in te vullen (uw eigen gegevens hoeft u niet in te vullen. Deze worden automatisch meegestuurd)."
Wel rekening mee houden dat ze voor die 3 gratis transacties ENKEL de miniumtarief gratis geven. Dus als je een transactie van 100 euro geeft, zal men je maar een heel klein stukje daarvan gratis geven
Indien je wil je kan je via PM je gegevens ( mailadres en volledige gewoon adres ) bezorgen, en dan breng ik je aan .
thx paul voor het aanbod, maar ga toch voor keytrade kiezen: ben er al klant, en om het allemaal administratief wat eenvoudiger te houden... :-)