nieuwe federale regering
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Re: nieuwe federale regering
Met een 'informateur' die zichzelf promoveert tot 'formateur', de hoogheidswaanzin van de PS is nooit gestopt blijkbaar.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
-
- Hero Member
- Contacteer:
Regularisatie voor illegalen die werken is een voorstel van de PS.
Anders gesteld gaat men een strafbaar feit omzetten in een beloning, schitterend voorstel. Een gratis Tesla voor elke autodiefstal als maatregel tegen de klimaatopwarming.
Anders gesteld gaat men een strafbaar feit omzetten in een beloning, schitterend voorstel. Een gratis Tesla voor elke autodiefstal als maatregel tegen de klimaatopwarming.
Binnenkort komt er een "gederacidalizeerde " syriestrijder terug naar belgie, zouden ze die met zijn communiezieltje geen formateur of eerste minister kunnen maken ?
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Zo is het. Ook deze zullen wel beloond geweest zijn met een gratis treinticket. De echtgenote(s/n) van de politieagente(s/n) zitten nu nog te wachten, hun arm der wet is nog volop pv's aan het schrijven.contextbinder schreef: ↑3 december 2019, 19:59 Regularisatie voor illegalen die werken is een voorstel van de PS.
Wel een speciaal dialect daar in Ternat.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Enigste reden dat ik nog voor NVA heb gestemd. En ondanks de vorige nederlaag zijn ze nog immens groter dan onze vlamingen laatst partijen zoals rood en groen. Laat ons blauw er ook al maar bij nemen. Mocht paars groen er komen zou ik als NVA de vlaamse regering laten vallen. Dan is het de communisten erbij pakken of nieuwe verkiezingen? Kunnen de linksen hier weer liggen te jammeren.platin schreef: ↑28 november 2019, 10:31 Sommigen hier op forum kunnen nogal uit de hoek komen.
Maar zijn wel iets vergeten partij hoppen bij verkiezingen is nooit een goede zaak.
5 j terug stemmen ze op bvb Nva.
Laatste verkiezingen stemmen ze dan bvb op Vlaams belang.
Gevolg Nva staat nu zwakker in federale onderhandelingen.
De Ps staat sterker want die zogezegd slimme Vlamingen hebben Nva door hun stem voor Vl Belang in een zwakkere positie geplaatst.
Als er binnen kort nieuwe verkiezingen zouden aankomen misschien aan bovenstaande eens denken.
Ben zelf geen Nva of Vlaams belang kiezer.
En ja Nva gaat afgestraft worden omdat ze woonbonus hebben afgeschaft.
De Ps lacht al in zijn vuistje.
haha opnieuw gaan stemmen nee dank u......
Eerst de grondwet aangepast dan zullen we daar mss eens aan denken......
De vrijheid van een invidue kan onder geen enkele omstandigheid deel uitmaken van een contract,.....
De vrijheid van een invidue is geen handelswaar,......
Eerst de grondwet aangepast dan zullen we daar mss eens aan denken......
De vrijheid van een invidue kan onder geen enkele omstandigheid deel uitmaken van een contract,.....
De vrijheid van een invidue is geen handelswaar,......
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Iemand een idee wat een "invidue" is en waar polleke het over heeft?
Alleen het gejammer van de NVA aanhangers is genoeg hier... Hoe meer die jammeren, hoe liever ik het lees.
Bij sommigen is het ook alles wat ik er van lees trouwens. Ze hebben anders niets te vertellen.. ? Dave ?
Een nationale regering zonder NVA
Allee zeg ! En ze hebben maar een jaar tijd gehad om er zelf in mee te gaan. Toch niet schoon dat ze al na een jaar aan andere opties denken he !
De liberalen onbetrouwbaar ? Wie dat nu maar door heeft, is dan toch niet zo goed in strategie dan ik zou gedacht hebben.
Maar wie dat van de liberalen zegt is misschien de pot die de ketel verwijt dat hij zwart ziet.
Mijn drie favoriete windhanen in de politiek : de Tsjeven, de liberalen en de NVA ! Sterk in het draaien met de wind mee, die gasten, maar per definitie zal het wel voor de politiek in het algemeen gelden. Daarover moet je niet eens lang nadenken om dat te bevestigen.
Jaja ...ik ga ze missen de NVA ... Weer een belastingsregering dan ! Weer geen afbouw van de staatsschuld ?
Weer wordt de instroom van migratie niet tegengehouden !
En nog belangrijker voor Dave : ik word misschien niet eens aan het werk gezet in een job die niet bestaat.*
Och .. Het is eigenlijk 'niet erg' want MET de NVA was het geen haar beter. Alleen een haar slechter.
*Yesterday, upon the stair, I met a man who wasn't there.
He wasn't there again today. I guess he's from the CIA.
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Het enige juiste besluit, waarschijnlijk.
Misschien hadden we zonder de NVA wat meer belastingen betaald de afgelopen 5 jaar, maar zouden we misschien ook geen begrotingsgat hebben van bijna 12 miljard... NVA'ers en basiswiskunde, het blijft problematisch.
Meer belastingen betaald ? Ikzelf en een paar gepensioneerden die ik ken niet. Die hebben nu net meer betaald.
Maar het zal het nieuwe 'politiek correct' zijn om te vertellen dat alle gepensioneerden 'te lui om te gaan werken' zijn zeker ?
Maar het zal het nieuwe 'politiek correct' zijn om te vertellen dat alle gepensioneerden 'te lui om te gaan werken' zijn zeker ?
zeg halewijn,pinkpanter heeft het niet over jou en een 'paar' gepensionneerden die jij per toeval kent he,het gaat over het gemiddelde van héél de bevolking,versta je? dus niet over 2 man en ne peirdekop
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Troost je, voor werkenden is het nog erger.
Zopas de berekening van de eindejaars"premie" gekregen... 54,5% naar stelend vadertje staat.
Blijft netto dus minder dan de helft over.
Ik denk dat ik PinkPanther zeer goed versta en hij mij ook. Jij denkt net hetzelfde precies..
Hoe gaat het met trollenbuikje vandaag ? Mag er iemand in ?
Re: nieuwe federale regering?
https://www.youtube.com/watch?v=AhvMuxcvlt0
Debt to GDP door de jaren heen....raad eens wie er gedurende de linkse jaren bovenaan stond?niet ver van Zimbabwe :p
Debt to GDP door de jaren heen....raad eens wie er gedurende de linkse jaren bovenaan stond?niet ver van Zimbabwe :p
Staat moet ook veel betalen ook politie,onderwijzers ,werklozen,zieken, enz,,,als voor u eigen willen is niet de oplossing ,een beetje solidariteit mag wel.PinkPanther1970 schreef: ↑4 december 2019, 15:00Troost je, voor werkenden is het nog erger.
Zopas de berekening van de eindejaars"premie" gekregen... 54,5% naar stelend vadertje staat.
Blijft netto dus minder dan de helft over.