Veranderingen op het forum
Re: Veranderingen op het forum
Heel wat van de hyperlinks onderaan verwijzen naar een 'localhost' en de URL's waarnaar ze zouden moeten linken blijven onbereikbaar.
Noot : enkel als je ze aanklikt vanop bv deze forumpagina. Niet vanop de startpagina van Spaargids.
Bv Beleggen > Beleggingsplannen
Sparen > Spaarrekening..
Er moet nog wat aan gesleuteld worden..
-Edit- : wordt opgelost zegt DPG
Noot : enkel als je ze aanklikt vanop bv deze forumpagina. Niet vanop de startpagina van Spaargids.
Bv Beleggen > Beleggingsplannen
Sparen > Spaarrekening..
Er moet nog wat aan gesleuteld worden..
-Edit- : wordt opgelost zegt DPG
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Die balk bovenaan is idd héél vervelend. Vooral al je aan het posten bent blijft die balk te veel ruimte in nemen waardoor het moeilijk wordt om een overzicht te behouden in de inhoud en de structuur van de post.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Wanneer je met je muisaanwijzer over "Lenen" schuift springt er een menu open dat heel het forum bedekt. Kan het niet aangepast worden dat je die menu's enkel ziet wanneer je ergens op de balk klikt, niet wanneer je erover schuift?
Eén van de beste wijzigingen op dit forum is de afwezigheid van die paul-de-mierenneuker. Nog een paar te gaan...
Maar, ze maken vorderingen!
Maar, ze maken vorderingen!
Een van de spijtige zaken is dat de trol, aka het sukkeltje, vaak weerkeert.
Geen idee waarom hij zichzelf altijd ontmaskert, al is dat redelijk positief.
Geen idee waarom hij zichzelf altijd ontmaskert, al is dat redelijk positief.
ja, wel spijtig, maar nog spijtiger is het feit, dat er zijn die nooit moeten wederkeren want ze zijn er permanent en ze zeveren harder dan 10 trollen in een doos.
Je zou denken dat hij eerst een tijdje incognito door het SG leven gaat. Om eerst heel subtiel toe te slaan en pas later de grote bommen boven te halen. Wat kunnen we zeggen? Niet iedereen is gezegend met een min of meer functionele brein-massa? De trollen maken het leven toch iets boeiender hier, vind ik. Maar wie ben ik?
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Waarom zou die ene weerkeren als hij de zever van de anderen niet wil lezen..
En waarom kan hij niet wachten met zichzelf bloot te geven ? De behoefte aan keet schoppen overtreft iedere andere behoefte hier ?
Trollen mogen er soms wel zijn. Ik ben er ook, de strontvliegen eveneens.
Ze zijn / hij is veel meer volhardend dan ik zou zijn. Zo erg zou het me hier niet interesseren om telkens weer terug te komen, meestal met 2 nicks tegelijk.
En waarom kan hij niet wachten met zichzelf bloot te geven ? De behoefte aan keet schoppen overtreft iedere andere behoefte hier ?
Trollen mogen er soms wel zijn. Ik ben er ook, de strontvliegen eveneens.
Ze zijn / hij is veel meer volhardend dan ik zou zijn. Zo erg zou het me hier niet interesseren om telkens weer terug te komen, meestal met 2 nicks tegelijk.
Als ik op mijn gsm naar spaargids kijk, dan moet ik sinds gisteren steeds een volledig schermvullende reclame voor Lexus wegklikken.
Niet echt plezant.
Niet echt plezant.
Spaargids.be heeft 40.000 leden. Aan al die leden een warm dank u. Meer dan 30.000 leden hebben nooit enig bericht gepost, maar aan hen evengoed dank u. Vooral ook dank aan onze trouwe huistrol want zonder hem zaten we nu nog maar aan 39.800 leden.
Belgie zal misschien na 40 000 dagen nieuwe regering hebben ?
Elk lid van spaargids mag in afwachting hiervan één dag eerste minister zijn
Ik zou die dag een trollenbelasting invoeren, het gat in de begroting zou direct dicht zijn
Elk lid van spaargids mag in afwachting hiervan één dag eerste minister zijn
Ik zou die dag een trollenbelasting invoeren, het gat in de begroting zou direct dicht zijn
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Blijkbaar wordt er niets gedaan aan dat probleem. De hoogte van de tabbalk (met oa 'LENEN', 'SPAREN', 'VERZEKEREN', ... ) is VEEL te hoog. Zeker omdat die niet wegschuift naar boven tijdens het posten op het forum.
Wie een lange post typt en dan nog eens de opmaakknoppen (bvb. link invoegen, vetjes zetten onderlijnen, ...) wil gebruiken kan er dan niet meer aan.
Héél vervelend wanneer je lange posts aan het schrijven bent.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Eigenlijk niet zo erg, die lange posts horen eigenlijk niet thuis op een forum. Korte, inhoudelijke en duidelijke berichten zijn beter, dan die lange epistels. Ik denk zelfs dat bijna niemand die helemaal leest.Spruitekop schreef: ↑13 januari 2020, 13:44 [
Wie een lange post typt en dan nog eens de opmaakknoppen (bvb. link invoegen, vetjes zetten onderlijnen, ...) wil gebruiken kan er dan niet meer aan.
Héél vervelend wanneer je lange posts aan het schrijven bent.