rabobank fondsen /misleidende publiciteit
TIP
rabobank fondsen /misleidende publiciteit
Op de openingspagina van de website van rabobank.be is in de banner ( links van de foto) nog steeds onderaan vermeld dat o.m. bepaalde Carmignac-fondsen en Petercam-fondsen tot en met 31/3/2009 ZONDER kosten kunnen worden aangekocht aangezien ze opgenomen zijn in de " fondsen in de kijker".
Pas indien men verder klikt naar de "fondsen in de kijker" en naar tarieven ziet men dat toch 1% kosten worden aangerekend. Die 1% instapkosten is mij inmiddels reeds bevestigd door rabobank.
Reeds gemeld via een reactie op dit forum maar door de webmaster enkele dagen geleden verplaatst naar " vraag het aan rabobank.be" Tot op heden evenwel geen antwoord van rabobank.be.
Pas indien men verder klikt naar de "fondsen in de kijker" en naar tarieven ziet men dat toch 1% kosten worden aangerekend. Die 1% instapkosten is mij inmiddels reeds bevestigd door rabobank.
Reeds gemeld via een reactie op dit forum maar door de webmaster enkele dagen geleden verplaatst naar " vraag het aan rabobank.be" Tot op heden evenwel geen antwoord van rabobank.be.
Re: rabobank fondsen /misleidende publiciteit
O.K.
zie "vraag het aan rabobank".
Hebben hun banner aangepast aan mijn opmerking in dit verband.
zie "vraag het aan rabobank".
Hebben hun banner aangepast aan mijn opmerking in dit verband.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.