holding vs etf
TIP
Re: holding vs etf
En hoe definieer je dan "behoorlijk"?
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Zeker een correcte redenering.HappyHour schreef: ↑7 december 2019, 20:00 Beleggers wereldwijd zitten met hun centen niet enkel in beursgenoteerde bedrijven, maar ook in fysisch vastgoed, niet-beursgenoteerde bedrijven, private equity, .... Als je dus mee wilt doen met alle beleggers samen - maar dan enkel via de beurs - zou je REITS en exposure naar niet-beursgenoteerde bedrijven en pr eq (beide via holdings) kunnen overwegen?
En er zullen zeker een reeks (actieve) beleggers zijn die deze taktiek volgen. Zoals er ook (actieve) beleggers zullen zijn die het tegenovergestelde doen. Samen bepalen ze het gewicht van de holdings tov de andere beursgenoteerde bedrijven in de index. Als indexbelegger volg je het resultaat van deze oefening.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
I like hoe je altijd de nagel op de kop slaat. Ik ben fan!B7H4long schreef: ↑8 december 2019, 10:57Zeker een correcte redenering.HappyHour schreef: ↑7 december 2019, 20:00 Beleggers wereldwijd zitten met hun centen niet enkel in beursgenoteerde bedrijven, maar ook in fysisch vastgoed, niet-beursgenoteerde bedrijven, private equity, .... Als je dus mee wilt doen met alle beleggers samen - maar dan enkel via de beurs - zou je REITS en exposure naar niet-beursgenoteerde bedrijven en pr eq (beide via holdings) kunnen overwegen?