pincode veranderen keytrade visa kaart
Re: pincode veranderen keytrade visa kaart
Ik denk dat dit er alles mee te maken heeft. keytrade is blijkbaar overgeschakeld op de Visa leverancier van de Franse moederbank en volgens :Nefertari schreef: ↑6 december 2019, 19:19 Als ik de historiek van mijn Visa kaart opvraag, krijg ik "er zijn geen uittreksels voor deze periode".
Mijn laatste uittreksel van november heb ik bijgevolg nog niet kunnen downloaden en dus ook niet kunnen afprinten.
Zou dit ook te maken hebben met de problemen met de nieuwe kaarten?
B7H4long schreef: ↑23 november 2019, 22:51
Hoe defineer je "Normaal"?
In Belgie is het normaal dat je de pincode van een kaart kan veranderen.
In Frankrijk is het niet normaal dat je de pincode van een kaart kan veranderen.
Hoe geïntegreerd is Keytrade in zijn Franse moederbedrijf?
Wat zou de reden zijn waarom Keytrade zijn oude kaarten vervangt door nieuwe?
als een klant 026799001 van keytrade belt hoe lang duurt voordat de klant iemand aan de lijn krijgt?
Als de kantoor in Brussel is open van 9 tot 16 uur,waarom moet de klant een afspraak maken?
keytrade antwoord niet mijn berichten en mails,ik begin me zorgen te maken.
graag ervaringen van andere klanten.
Als de kantoor in Brussel is open van 9 tot 16 uur,waarom moet de klant een afspraak maken?
keytrade antwoord niet mijn berichten en mails,ik begin me zorgen te maken.
graag ervaringen van andere klanten.
Ik moet zeggen dat ik op dat gebied van Keytrade geen klagen heb. Meestal binnen de 2 minuten iemand aan de lijn en daarna zeer goede opvolging van mijn probleem. Heb me wel eens heel kwaad moeten maken op zo'n universitair net uit zijn pamper omdat hij de zaken omdraaide en flink uit de hoogte deed, daarna meestal zeer goede dienstverlening. Ik bel hetzelfde nummer als Janu maar dan eindigend op 0, misschien ligt het daaraan.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
- DirkDeLaet
- Newbie
Met die overnamen van abn-amro hebben ze het waarschijnlijk heel druk. Ik zou zeggen even geduld aub.
Nochtans: ik heb vandaag (8 dec) een online bestelling kunnen betalen met mijn oude Keytrade Visakaart!
Dat is blijkbaar gelukt, want ik kreeg onmiddellijk een bevestiging op de website en intussen ook al een bevestiging per e-mail.
(De nieuwe kaart heb ik uiteraard nog niet geactiveerd.)
Ik heb gewoon mijn nieuwe kaart geactiveerd met nieuwe pincode die ik onthou.
Het is een beetje lastig ja de overhead van de verandering. Maar voor de rest? Ik krijg nog meer "gratis", meer verzekering en what not. Voor niets? Ik kan nu ook (bijna) in realtime de visa transacties zien verschijnen op de app. Niet slecht. Er zijn nog wat andere vernieuwingen heb ik gezien.
Het is een beetje lastig ja de overhead van de verandering. Maar voor de rest? Ik krijg nog meer "gratis", meer verzekering en what not. Voor niets? Ik kan nu ook (bijna) in realtime de visa transacties zien verschijnen op de app. Niet slecht. Er zijn nog wat andere vernieuwingen heb ik gezien.
Nog altijd hetzelfde:
Maar de Visa betaling die ik gisteren met mijn oude kaart deed, kan er nog niet opstaan want het was zondag.Historiek van de maandelijkse VISA uittreksels
Er is geen uittreksel voor deze periode.
En mijn vorige verrichting was op 18 nov en daarvan kan ik het uittreksel niet meer zien, noch downloaden. (Evenmin van de vorige maanden).
ik heb nog steeds geen nieuwe pincode voor de nieuwe kredietkaart. Ik wacht sinds 1 dec.
wat is er mis met Keytrade?
wat is er mis met Keytrade?
Wat ik nu vooral mis bij Keytrade is een gebrek aan crisiscommunicatie.
Ik ben klant van Keytrade van bij het begin en meestal zeer tevreden, maar wat ze nu uitsteken met de uitrol van hun nieuwe Visa-kaarten is bedroevend. Zelfs als je er vanuit gaat dat er iets kan mislopen is vooral hun communicatie erover onbestaande.
Het laattijdig doorsturen van de kaart na verwittiging van de komst.
Problemen met verkrijgen van de pincode
Onmogelijk om de pincode te veranderen.
Verdwijnen van de historiek van de oude kaart.
Duidelijk een massa telefonische vragen en daardoor onbereikbaarheid van hun helpdesk.
Maar toch geen woord uitleg op hun website.
Allez maar ik ben wel nog steeds content met hun 5 cent actie voor elke verrichting die mij tot dusver in 2019 méér dan 70 euro heeft opgebracht.
Hebben tevergeefs een aantal automaten geprobeerd (we leken wel schooiers op zoek naar geld) maar telkens is de functie om pincode te wijzigen niet aanwezig of wel maar bij laatste stap melding dat het niet werkt.
Ik heb nu een gold kaart ontvangen al weet ik niet zeker aan welke zichtrekening die gekoppeld is. Kan ik dat ergend zien zonder een betaling te doen en dan wachten en kijkenn welke zicchtrekening het gaat? Ik heb zowel een persoonlijke en een gemeenschappelijke zichtrekening met bijhorende kredietkaart
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Ik heb nu een gold kaart ontvangen al weet ik niet zeker aan welke zichtrekening die gekoppeld is. Kan ik dat ergend zien zonder een betaling te doen en dan wachten en kijkenn welke zicchtrekening het gaat? Ik heb zowel een persoonlijke en een gemeenschappelijke zichtrekening met bijhorende kredietkaart
Ik dacht ook even dat ik de historiek kwijt was, bijna zeker dat het zo was want was wel even in lichte paniek maar vind nu wel alles terug tot 2016 al