Klimaathysterie
Re: Klimaathysterie
Het zou wel leuk zijn als mensen die nu een simpel huisje in de rij hebben,morgen een strand en zeezicht vlak voor de deur hebben.Elke ochtend een duik in de zee, en een bootje voor de deur om de massa's toeristen rond te varen boven de verdronken winkelstraten, à 20€/persoon.Elk nadeel hep zijn voordeel é!
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sylvia, volgens sommigen heb je dat huisje ook, in Thailand. Opletten voor een tsunami of course.
Zeg eens onder ons: heb je bijgehouden hoeveel schuilnamen je hier al gebruikt hebt ?
Maar ter zake: de temperatuur in Madrid kan behoorlijk oplopen (oei oei) want VN-conferenties zijn telkens hoogtijdagen voor de hoeren. Rio, Marrakech, ...Prins André van Engeland zou er zeker bij zijn.
Zeg eens onder ons: heb je bijgehouden hoeveel schuilnamen je hier al gebruikt hebt ?
Maar ter zake: de temperatuur in Madrid kan behoorlijk oplopen (oei oei) want VN-conferenties zijn telkens hoogtijdagen voor de hoeren. Rio, Marrakech, ...Prins André van Engeland zou er zeker bij zijn.
Foei, zo een vieze taal. Bedoel je dat tegen mij??
Sylvia,
Jazeker. Toe, zeg het en voer een zoveelste gedaanteverandering uit. Het kost je toch niets.
Jazeker. Toe, zeg het en voer een zoveelste gedaanteverandering uit. Het kost je toch niets.
Dit artikel kan tellen als hint naar de echte reden achter heel die klimaat-hoax.
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/nation ... ar-BBXJqxn
Dixit een zekere Johan Colpaert:
Er zouden lijf- en gevangenisstraffen moeten staan op het uitkramen van zulke communistische bagger.
Zoiets kan bijna alleen maar in Belziek, waar de bevolking al zo dwaas geslagen is met regeltjes allerhande, dat zo'n uitspraken normaal bevonden worden.
Onlangs nog ergens een quote gelezen van Thomas Jefferson: The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Het is de hoogste tijd.
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/nation ... ar-BBXJqxn
Dixit een zekere Johan Colpaert:
"Met je grond doen wat je wilt, kan niet meer"
Willen we de open ruimte redden, dan moeten we aan het eigendomsrecht raken.
Als iedereen zich aan zijn privébelangen en persoonlijke vrijheid vastklampt, raken we nooit uit de impasse.
Voor de boeren verdwijnt daarmee de vrije teeltkeuze.
Er ligt een groot potentieel achter de woningen. Al dat gazon is monocultuur. Waarom zouden die eigenaars ook niet bijdragen aan meer natuur?
Er zouden lijf- en gevangenisstraffen moeten staan op het uitkramen van zulke communistische bagger.
Zoiets kan bijna alleen maar in Belziek, waar de bevolking al zo dwaas geslagen is met regeltjes allerhande, dat zo'n uitspraken normaal bevonden worden.
Onlangs nog ergens een quote gelezen van Thomas Jefferson: The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Het is de hoogste tijd.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Toch vreemd dat daar geen straffen op staan, maar als mijn vrije meningsuiting iemands gevoelens zou kwetsen (al dan niet echt of gespeeld) ik daarvoor de bak in kan.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Volgens Europa zal het Vlaamse klimaatplan niet voldoen. We moesten 35% minder CO2 uitstoten tegen 2030, de Vlaamse regering kwam op 32.6%
Nu zegt Europa met zijn "green deal", het zal waarschijnlijk naar 50-55% reductie moeten gaan tegen 2030 !!!
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/12/11 ... reen-deal/
Vlaanderen blijft in de ontkenningsfase....
Nu zegt Europa met zijn "green deal", het zal waarschijnlijk naar 50-55% reductie moeten gaan tegen 2030 !!!
Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!
Dat Vlaanderen dan doet als de rest van Europa, een plan opstellen dat ze de CO2 zullen reduceren met - ambitie, ambitie - 80 % en dan net als de rest van Europa hun doel niet halen ... misschien is Vlaanderen net iets realistischer dan Europa en weten ze maar al te goed dat zelfs die 35% niet zal gehaald worden, laat staan 50%morse schreef: ↑12 december 2019, 10:27 Volgens Europa zal het Vlaamse klimaatplan niet voldoen. We moesten 35% minder CO2 uitstoten tegen 2030, de Vlaamse regering kwam op 32.6%
Ja volledig gelijk, we halen dat niet
Maar dan met iets komen als 32.6%, berekend door experten dan vraag ik me af welke experten.
We zijn misschien in 20 jaar tijd 5% gezakt in gebruik van fossiele brandstoffen, denk iets van 88% naar 84%
De CO2 stijgt zelfs nog !
Maar dan met iets komen als 32.6%, berekend door experten dan vraag ik me af welke experten.
We zijn misschien in 20 jaar tijd 5% gezakt in gebruik van fossiele brandstoffen, denk iets van 88% naar 84%
De CO2 stijgt zelfs nog !
Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Fijn stof ,Co2,smogalarm ik zou liever andere cijfers zien en dat per regio of stad.
Het % zuurstof dat in 1 m3 lucht zit.
Het % zuurstof dat in 1 m3 lucht zit.
Ironie van klimaat betoging met 60k mensen geeft meer dan 120 ton co2 concentratie af ter plaatse.
Ironie van klimaat betoging met 60k mensen geeft meer dan 120 ton co2 concentratie af ter plaatse.