De bemoeizucht van onze politiekers
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
De bemoeizucht van onze politiekers
Long overdue, maar hier in de kroeg nu een draad waar elkeen die dat wil de bemoeizucht van onze vroede vaderen aan de kaak kan stellen.
Minister Muylle wil geen aparte tarieven meer voor mannen en vrouwen bij de kapper
Betalen wij die echt zo'n riant loon zodat die zich dan kan gaan bemoeien met de kappers?
Minister Muylle wil geen aparte tarieven meer voor mannen en vrouwen bij de kapper
Betalen wij die echt zo'n riant loon zodat die zich dan kan gaan bemoeien met de kappers?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Re: De bemoeizucht van onze politiekers
Bemoeizucht van onze politici? Of weerstand tegen verandering van hun onderdanen?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Bij ons zijn er dameskappers, herenkappers en Turkse kappers...
Als ik naar een herenkapper ga, moet ik dan eisen dat hij mijn vrouw knipt voor dezelfde prijs ?
Ik snap het niet goed waar men het over heeft.
Ach ja... Het kan me niet schelen. Ik ga al twintig of dertig jaar niet meer naar de kapper.
Als ik naar een herenkapper ga, moet ik dan eisen dat hij mijn vrouw knipt voor dezelfde prijs ?
Ik snap het niet goed waar men het over heeft.
Ach ja... Het kan me niet schelen. Ik ga al twintig of dertig jaar niet meer naar de kapper.
Wat is er mis met weerstand tegen verandering? Of heeft iemand weet van een positieve verandering?
Waarom zouden politici hun lange, kromme neus in de zaken van de burger moeten steken? Dat is op zijn minst onbeleefd te noemen en in feite crimineel. Het is hun taak te faciliteren. Te faciliteren in de zaken waar een gemeenschap nood aan heeft, die niet op individuele basis tot stand gebracht kunnen worden.
Wat is hun taak en voldoen ze die wel? Die peuters stemmen ondertussen al wetten die ze niet eens gelezen hebben. Ferme volksvertegenwoordiging zoiets! Kunnen ze wel lezen? En schrijven? Want sommige wetten zijn een woorden-brol waar geen enkel zinnig mens iets van kan maken. Iemand die zoiets leest weigert toch in eer en geweten te stemmen? Maar blijkbaar is dit anno 2019 de normale gang van zaken.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Omdat individuele burgers niet altijd de dingen doen die goed zijn voor de gemeenschap/de groep... Voorbeelden nodig?GreenDean schreef: ↑15 december 2019, 08:19Waarom zouden politici hun lange, kromme neus in de zaken van de burger moeten steken? Dat is op zijn minst onbeleefd te noemen en in feite crimineel. Het is hun taak te faciliteren. Te faciliteren in de zaken waar een gemeenschap nood aan heeft, die niet op individuele basis tot stand gebracht kunnen worden.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Fiscus viseert gratis drankbonnen: 85 sportclubs tegen de lamp
Zoals ze bij ons zeggen: de duivels zak is nooit vol
Zoals ze bij ons zeggen: de duivels zak is nooit vol
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
zou er ook btw-betaald worden op de gratis drank die de politiekers wel eens krijgen ?
Wie weet kunnen wij in mei 2020 terug gaan kiezen ?
Wie weet kunnen wij in mei 2020 terug gaan kiezen ?
-
- Newbie
- Contacteer:
Op HLN: "Tankstations moeten vanaf 1 april ook gemiddelde brandstofkost per 100 km afficheren."
Die politiekers hebben toch veeeeeeeeeeel te veeeeeeeel tijd?
Die politiekers hebben toch veeeeeeeeeeel te veeeeeeeel tijd?
Verschillende politici hebben me door m'n toxische tong al geblocked op Facebook en Twitter. Al heb ik het Meta appje ondertussen wel links laten liggen. Maar idd als je ziet waarmee politici zich soms bezighouden.
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.
Klagen .....
Wat is de klagers hun positieve bijdrage?
Eender wat waar wie altijd voor en tegenstanders.
Neem nu 6 % btw voor iedereen neen dank u.
Hoe dan eventueel wel btw-tarief naar gelang verbruik.
En mijn energie cheque is beschikbaar voor wie het echt nodig heeft.
Wie doet mee?
Wat is de klagers hun positieve bijdrage?
Eender wat waar wie altijd voor en tegenstanders.
Neem nu 6 % btw voor iedereen neen dank u.
Hoe dan eventueel wel btw-tarief naar gelang verbruik.
En mijn energie cheque is beschikbaar voor wie het echt nodig heeft.
Wie doet mee?
Estate Guru believer.